03:57 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بلیت قطار

آخرین وضعیت درخواست ۳۰ میلیون یورویی برای واگن‌های مسافری
پایگاه خبری راد: معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران آخرین وضعیت درخواست ۳۰ میلیون یورویی با ارز دولتی برای واگن‌های مسافری که به سازمان برنامه و بودجه ارائه شده است را تشریح کرد.
جزئیات پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی/ قیمت‌ها افزایش نمی‌یابد
پایگاه خبری راد: معاون مسافری راه‌آهن ضمن اعلام جزییات پیش‌فروش توزیع قطارهای نوروزی اعلام کرد که قیمت بلیت‌ها افزایشی نخواهد داشت.
 برای ازسرگیری فعالیت قطارها ۳۰ میلیون یورو می‌خواهیم
پایگاه خبری راد: اولین "همایش بین‌المللی قوای محرکه نوین" با کارکردهای جاده‌ای، ریلی، هوایی، دریایی و ایستگاهی و با محوریت انواع خودروهای برقی، ۷ و ۸ اسفند ماه امسال در دانشکده مهندسی خودروی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود و از محققان و صنعتگران این عرصه دعوت شده است تا مقالات و دستاوردهای پژوهشی خود را تا ۶ بهمن به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
به سرمایه‌گذاران ریلی ظلم شده است!
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت راه‌آهن معتقد است با توجه به شرایط دشواری که شرکت‌های ریلی در طول سال‌های گذشته داشتند ناتوانی راه‌آهن در اجرای خواسته‌های آنها و نبود بستر لازم برای همسان‌کردن درآمدها و هزینه‌هایشان باعث شده به آنها ظلم شود.
ساخت 66 واگن مسافربری در اراک
پایگاه خبری راد: بر اساس گفته مدیرعامل شرکت واگن پارس، قرارداد ساخت 66 واگن مسافربری بین شرکت مسافربری رجا و این واحد مادرتخصصی ریلی امضا شد.
وضعیت بلیت قطارهای مشهد در آستانه تعطیلات پایان صفر
پایگاه خبری راد: در فاصله چند روز مانده به تعطیلات روزهای پایانی ماه صفر، بخش قابل توجهی از ظرفیت بلیت قطارهای مشهد به پایان رسیده است.
قیمت بلیت قطار ۱۰ درصد افزایش یافت
پایگاه خبری راد: پس از چند ماه گمانه زنی، سرانجام با موافقت راه آهن و سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکننده قیمت بلیت قطار افزایش یافت.
تردد ۳۰ ساله‌ها متوقف می‌شود!
پایگاه خبری راد: از سرگیری فعالیت سایت‌های فروش آنلاین بلیت قطار برای سفرهای تابستانی در حالی اتفاق افتاده که شرکت رجا به عنوان اصلی‌ترین شرکت فعال در عرصه مسافربری ریلی فروش بلیت خود را تا امروز به تاخیر انداخته بود؛ موضوعی که به نظر می‌رسد ریشه آن در اختلاف‌ها بر سر تردد واگن‌های مسن است.
عقب‌نشینی یا صلح موقت؟
پایگاه خبری راد: چند روز پس از آغاز اختلافات جدید میان شرکت رجا و شرکت راه‌آهن، رجا تصمیم گرفت بلیت‌فروشی برای ناوگان خود را در تابستان امسال آغاز کند.
رجا بلیت نمی فروشد
پایگاه خبری راد: در حالی که از روز گذشته رسما فروش بلیت قطارهای مسافرتی تابستان آغاز شده، بخش قابل توجهی از ظرفیت بلیت ها در اختیار مسافران قرار نگرفته اند.
چرا حرکت تعدادی از قطارها لغو شد؟
پایگاه خبری راد: در طول روزهای گذشته تعدادی از قطارهایی که برنامه‌ریزی حرکت آنها از قبل انجام شده بود با اعلام شرکت‌های ریلی لغو سفر شدند تا برای تعدادی از مسافران آنها مشکلاتی به وجود آید.
زمان فروش بلیت قطارهای تابستانی اعلام شد
پایگاه خبری راد: شرکت راه آهن زمان پیش فروش بلیت قطارهای تابستانی که از اول تیر ماه تا ۱۵ مرداد ماه سال ۱۳۹۷ حرکت می کنند را اعلام کرد.
آغاز پیش فروش تابستانی بلیت قطار
پایگاه خبری راد: پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری حد فاصل تاریخ‌های یکم تیرماه تا ۱۵ مردادماه سال جاری، از روز یکشنبه ۲۷خرداد ماه سال جاری آغاز می‌شود.
ظرفیت قطارها باقی مانده است/تعطیلی چهار ساعته فرودگاه امام (ره)
پایگاه خبری راد: با رسیدن به تعطیلات نیمه خردادماه بسیاری از بخش‌های حمل و نقل ایران برای این روزها برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام داده‌اند که در نظر گرفتن تعدادی قطارهای فوق‌العاده از آن جمله است.
قیمت بلیت قطارهای حومه‌ای باید 8 برابر شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل رجاء با بیان اینکه برای سال 97 فعلا پیشنهاد افزایش قیمت 10 درصدی در نرخ‌های شناور بلیت قطار داده‌ایم ،گفت: نرخ بلیت قطارهای حومه‌ای صرفه اقتصادی ندارد و باید 6 تا 8 برابر افزایش یابد تا به نرخ واقعی برسیم.