12:42 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

برندهای مطرح

خرید پوشک به‌جای لوازم‌التحریر!
پایگاه خبری راد: بررسی‌ها نشان از آن دارد که برخلاف گذشته که مواد پروتئینی در اولویت خرید قرار داشت، مردم در فروشگاه‌ها بیش از نیاز روزانه و حتی ماهانه خود به خرید محصولات بهداشتی روی آورده‌اند.
یک عروسی چقدر آب می‌خورد؟
پایگاه خبری راد: «شما شایسته بهترین هستید»؛ «با ما در بهترین شب زندگی‌تان بدرخشید»؛ «بهترین شب زندگیتان را با ما تجربه کنید»؛ «پکیج وی‌آی‌پی عروس با بهترین خدمات» و ... این‌ها شعارهای تبلیغاتی این روزهای سالن‌های زیبایی و تشریفات عروسی هستند که حالا خیلی درآمد خوبی دارند و روز به روز هم به تعدادشان اضافه می‌شود؛ خدمات‌دهنده‌هایی که پکیج‌های متنوعی به مشتریانشان ارائه می‌دهند و مبالغ میلیونی دریافت می‌کنند.
گرانی نهاده‌های دامی و افزایش بی‌رویه قیمت شیر خام
پایگاه خبری راد: چندی پیش قیمت انواع لبنیات و شیر خام رسماً افزایش یافت و انجمن صنایع لبنی نرخ‌های جدید این محصولات را که افزایش چشمگیری هم داشت به کارخانه‌های زیر مجموعه خود اعلام کرد.
باز هم گرانی در بازار لبنیات/ روزه سکوت ناظران ادامه دارد
پایگاه خبری راد: قیمت انواع محصولات لبنی به ویژه شیر که نرخ مصوب دارد طی روزها و هفته‌های گذشته با افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی مواجه شده است، در حالی که دستگاه‌های متولی مانند سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و حتی صنایع لبنی حاضر به پاسخگویی درباره مجاز یا غیرمجاز بودن آن نشدند.
از نرخ دلار نباید عقب ماند!
پایگاه خبری راد: در بازه های مختلف زمانی، با افزایش نرخ دلار، قیمت محصولاتی که حتی در گذشته تامین شده با افزایش قیمت روبرو می‌شوند که فروشندگان معتقدند در فضای تجارت برای جلوگیری از ورشکستگی و کاهش سرمایه در گردش باید با افزایش نرخ ارز، قیمت محصولات افزایش یابد.
فضای خودرویی پسابرجام را مدیریت نکردیم
پایگاه خبری راد: می توانستیم از منافع تمامی قراردادهای خودرو از جمله قرارداد خوب رنو بهره ببریم اما؛ امروز در انتظار این هستیم که مدیران این خودروسازی ها در قبال بازگشت احتمالی تحریم ها چه گزینه ای را انتخاب می کنند.
اساس اقتصاد ایران؛ فرصت سوزی است!
پایگاه خبری راد: روند کند تصمیم گیری در وزارت صنعت و دو دل بودن خودروسازان بزرگ جهان مانع از بهره برداری حداکثری صنعت خودرو از فضای پسابرجامی شد.
اعتراض نمایندگان به تعرفه خودروهای هیبریدی ادامه دارد!
پایگاه خبری راد: کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به شرط آنکه خودروسازان ارتقاء کیفیت را در راس برنامه ها و فعالیت هایشان قرار دهند از آنها حمایت می کند.
همکاری با «یاماها» در هاله ای از ابهام!
پایگاه خبری راد: برای ادامه همکاری بخش خصوصی موتورسیکلت کشور با شرکت یاماها، باید منتظر رخدادهای ناشی از خروج امریکا از برجام و تبعات آن بر قراردادهای پسابرجامی در ماه های آینده بود.
با گرانفروشی لبنیات باید برخورد شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر کشاورزی اعلام کرد که اگر کارخانه‌های لبنی مرتکب تخلف شده و بدون مجوز اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کرده‌اند، دستگاه‌های نظارتی باید با آن‌ها برخورد کنند.
 صنعت خودروسازی کشور، نیازمند راه میان بر است
پایگاه خبری راد: صنعت خودرو ایران نیاز به انتخاب یک راه میان بر برای رسیدن به کشورهای دارای برند در این حوزه است اما این «میان بر» باید به درستی انتخاب شود.
نحوه هدیه دادن تلفن همراه در طرح رجیستری چگونه است؟
پایگاه خبری راد: از سال گذشته، به منظور جلوگیری از قاچاق گوشی، ثبت و شناسایی و اعمال سیاست روی تجهیزات دارای سیم‌کارت یا طرح رجیستری تلفن همراه لازم الاجرا شد و همزمان سوالاتی برای دارنگان و خریداران گوشی مطرح شد.
 حوزه خدمات پس از فروش را تفکیک کنید
پایگاه خبری راد: چنانچه قرار است استانداردهای خارجی را وارد کشور کرده و با فشار و دستور آنها را اجرایی کنید؛ مطمئن لاشید که این مهم شدنی نیست و نیاز به یک راه حل میان هر یک کاملا احساس می شود.
مدیرعامل سایپا: استمرار وضع فعلی به صلاح صنعت خودرو نیست
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: مذاکرات مهمی با نیسان انجام داده ایم و برای انتقال دانش فنی نیز به نتایجی دست یافتیم اما این همه در حد تفاهمات کلی و مقدماتی است.
پرونده بسته می‌شود؛ اجرای آخرین مرحله رجیستری از فردا
پایگاه خبری راد: رجیستری گوشی‌های موبایل از اول اردیبهشت‌ماه با قرار گرفتن تمامی‌ برندها در این طرح، رسما آخرین مرحله را طی می‌کند.