19:46 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بانک کارگشایی

دلار آرام گرفت
پایگاه خبری راد: بعد از چند هفته نوسانات شدید این روزها قیمت دلار آرام گرفته است.
واکنش بازار نسبت به توقف حراج سکه
پایگاه خبری راد: پس از متوقف شدن حراج سکه از سوی بانک مرکزی، بازار سکه نسبت به این اقدام واکنش نشان داد و بعد از کاهش قیمت روزهای اخیر مجددا با جهش قیمتی روبرو شد.
ادامه حراج سکه بهار آزادی در بانک کارگشایی
پایگاه خبری راد: مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی گفت: عرضه سکه بهار آزادی از طریق برگزاری حراج در بانک کارگشایی توسط بانک مرکزی ادامه خواهد داشت.
شرکت‌کنندگان در حراجی سکه برگشتند/ عبور قیمت از ١.٥ میلیون
پایگاه خبری راد: ‏‎داوطلبان حضور در حراجی سکه امروز با وجود مراجعه به بانک کارگشایی با اطلاع از توقف برگشتند.
شرایط پیش فروش سکه جذاب شد/حداقل سود ۳۰۰هزار تومان
پایگاه خبری راد: به دنبال نوسان بازار ارز و ارائه بسته سیاستی بانک مرکزی به منظور کنترل بازار، شرایط ویژه‌ای برای پیش فروش سکه تعیین شده است. براین اساس قیمت قطعی شده و خریدار می تواند از سود و بازده بالاتری در قیاس با شرایط قبلی برخوردار شود.
سکه در حراجی چند؟
پایگاه خبری راد: در حراجی (شنبه)، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی هم قیمت و حتی بیشتر از نرخ موجود فروش رفت.
جذب ۱۳ میلیارد تومان از پیش‌فروش سکه
پایگاه خبری راد: طبق آخرین آمارها در روز ابتدایی پیش فروش سکه حدود ۱۳ هزار قطعه فروخته شد، بر این اساس حدود ۱۳ میلیارد تومان جذب شبکه بانکی شده است.
سکه چقدر حباب دارد؟
پایگاه خبری راد: سکه که این روزها با قیمت بیش از یک میلیون و ۵۳۰ هزار تومانی هم در بازار معامله می‌شود، حدود ۶۰ هزار تومان حباب دارد.
حراج سکه پا به پای گرانی دلار و طلا
پایگاه خبری راد: احتمال کارشکنی برخی دلالان در بازار برای گران ماندن قیمت سکه در کنار گران شدن نرخ دلار و طلا در حالی در جریان برگزاری حراج سکه در مدت اخیر مطرح بود که اکنون مدیرعامل بانک کارگشایی می‌گوید ادامه روند روبه رشد قیمت دلار و همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی شرایطی ایجاد کرده که دیگر کسی به طور خاص در گرانی سکه مقصر نیست و دلار و طلا عوامل اصلی هستند.
حباب ۱۰۰ هزار تومانی سکه/ رقابت دلار با حراجی
پایگاه خبری راد: با وجود برگزاری حدود ۱۷ حراجی برای عرضه سکه و تعدیل قیمت‌ها در بازار، همچنان حدود ۱۰۰ هزار تومان حباب قیمتی برای آن وجود دارد. گرانی دلار از دلایل اصلی رکوردشکنی‌های سکه و عدم کاهش قیمت آن به شمار می‌رود.
این عذرخواهی قابل تقدیر است!
پایگاه خبری راد: عذرخواهی وزیر ارتباطات از صاحبان کسب‌وکار در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، از اخبار اقتصادی جالب توجه امروز بود.
چرا سکه را حراج می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: با وجود انتقاداتی که به روش عرضه سکه با برگزاری حراجی مطرح می‌شود، متولیان آن معتقدند که این بهترین و موثرترین روش برای تامین نیاز بازار و کنترل قیمت‌هاست و در نهایت سکه‌های فروش رفته در حراجی نیز روانه بازار شده و تعدیل قیمت‌ها را به دنبال دارد.
۱۲۰ هزار تومان از حباب سکه تخلیه شد
پایگاه خبری راد: آن طور که مدیرعامل بانک کارگشایی اعلام کرد در مدت گذشته در جریان تحولات بازار و همچنین برگزاری حراجی سکه حباب ۲۱۰ هزار تومانی قیمت آن به ۹۰ هزار تومان رسیده است.
بازار سکه و ارز آرام گرفت
پایگاه خبری راد: در هفته گذشته قیمت سکه بعد از یک دوره روند صعودی با حرکت نزولی همراه شد و مجددا به کمتر از یک میلیون 400 هزار تومان بازگشت.
فروش 6700 سکه در حراجی
پایگاه خبری راد: در ششمین حراج سکه با کاهش قیمت پایه، قیمت نهایی فروش نیز پایین‌تر از حد بازار تعیین شد. از نگاه مدیرعامل بانک کارگشایی، با وجود انتقاداتی که به نحوه عرضه سکه می شود حراجی بهترین و شفاف‌ترین راه برای عرضه سکه به بازار است اما نتیجه دادن آن زمان بر خواهد بود.