14:51 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بانک صنعت و معدن

لاستیکی که خرم‌آبادی‌ها را به نان و نوا می‌رساند
پایگاه خبری راد: احداث کارخانه لاستیک‌سازی خرم‌آباد جزو مصوبات سفر هیأت دولت یازدهم به لرستان بود و خرداد 94 این پروژه با حضور مسئولان کشوری و استانی کلنگ‌زنی شد. این پروژه در شهرک صنعتی شماره 3 خرم‌آباد قرار دارد و برای تأمین زیرساخت‌ها مشکلات عدیده‌ای داشته است.
کدام سازمان ها در دسترس هستند؟
پایگاه خبری راد: سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جایی است که مردم می‌توانند با مراجعه به آن، سوالات و شکایات خود را از دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف مطرح کنند.
تصمیمات جدید ارزی برای تولیدکنندگان
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصمیمات جدید کمیسیون سیاست‌گذاری ارزی دولت خبر داد.
گزارشی از مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بانک صنعت و معدن
پایگاه خبری راد: مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بانک صنعت و معدن، امروز با حضور معاون وزارت اقتصاد برگزار شد.
سرنوشت نامعلوم لاستیک پارس
پایگاه خبری راد: یکی از بدهکاران بانکی که در زمینه تولید لاستیک اتومبیل و لوازم جانبی آن در کرمانشاه فعالیت دارد و بر اساس مستندات موجود بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به بانک صنعت و معدن بدهی دارد می خواهد کارخانه لاستیک پارس را خریداری کند.
بهره برداری از بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی نوشهر با حضور وزیر نیرو
پایگاه خبری راد: بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی نوشهر با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید.
بانک‌ها طرح‌های فراگیر و اشتغال روستایی را در اولویت قرار دهند
پایگاه خبری راد: مدیر سرمایه‌گذاری پروژه اشتغال فراگیر روستایی وزارت کار خواستار شد: بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی، رسیدگی به طرح های فراگیر و اشتغال روستایی را در اولویت کاری خود قرار دهند.
به سمت نوسازی صنعتی و معدنی ایران برویم/فشار مالیات از واحدهای تولیدی برداشته شود
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه سامانه بهین‌یاب را برای طرح‌های گردشگری باز خواهیم کرد، اظهار کرد: سال ۱۳۹۷ سال امید در اقتصاد ایران است و سال خوبی برای فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی کشور خواهد بود.
صنایع و معادن باید نوسازی شوند
پایگاه خبری: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه سامانه بهین‌یاب را برای طرح‌های گردشگری باز خواهیم کرد، اظهار کرد: سال ۱۳۹۷ سال امید در اقتصاد ایران است و سال خوبی برای فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی کشور خواهد بود.
چگونگی پرداخت وام‌های معدنی اعلام شد
پایگاه خبری راد: در حالی که بعد از حوادثی که در معادن زغال‌سنگ از جمله معدن زغال‌سنگ یورت رخ داد، وزیر صنعت، معدن و تجارت از صندوق بیمه سرمایه‌گذاری‌ فعالیت‌های معدنی خواست تا در تسهیلات‌دهی به معادن، معادن زغال‌سنگ را در اولویت قرار دهد. اما مدیرعامل این صندوق معتقد است که عملا اولویت‌بندی معادن برای دریافت تسهیلات با وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
تصویب آیین‌نامه اجرایی وام ۱.۵ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی
پایگاه خبری راد: پس از فرمان مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از ۱.۵ میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای ارائه تسهیلات، وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصویب آیین‌نامه اجرایی این اعتبار در روز جاری خبر داد.
اخراج گسترده کارگران در شرکت «لاستیک پارس»
پایگاه خبری راد: شرکت لاستیک پارس یا همان پیروزی سابق که روزگاری جزو بهترین تولید کنندگان لاستیک سنگین در کشور بود امروز به وضع اسفباری دچار گردیده و کارخانه با اعتصاب کارگران تعطیل شده است.
سرمایه‌گذاری صنعتی کمتر از مسجدسازی و مدرسه‌سازی نیست
پایگاه خبری راد - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سرمایه‌گذاری صنعتی کمتر از مسجدسازی و مدرسه‌سازی نیست؛ اگر واحدهای تولیدی را ترغیب کنیم خیلی از مسائل اجتماعی کشور از جمله بیکاری حل می‌شود.
صفحه قبل | صفحه بعد