20:12 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بانک توسعه تعاون

انتقاد از عدم واگذاری‌ها به بخش تعاون
پایگاه خبری راد: برگزاری یکصد و هشتمین اجلاس سازمان جهانی کار،حمایت از تشکیل و توسعه تعاونی‌های دانش بنیان و انتقاد از عدم واگذاری‌ها به بخش تعاون از مهمترین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون بود.
 تعهد پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان تسهیلات به سیل زدگان
پایگاه خبری راد: رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: در پی وقوع سیل در کشورمان در فروردین ۹۷، بانک توسعه تعاون به میزان ۱۲۵ میلیارد تومان تعهد پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به سیل زدگان داشته که جمعاً ۱۱ هزار فقره تسهیلات و در قالب دو طرح پرداخت خواهد شد.
چرا تعاونی ها قدرت قدیم را ندارند؟
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق تعاون مازندران با انتقاد از دولتی بودن اقتصاد کشور تصریح کرد: بخش تعاون در رقابت با دولت که درصد بالایی از اداره امور اقتصادی را در اختیار گرفته، توانمندی خود را از دست می‌دهد.
پرداخت ۲۵۰۰ فقره تسهیلات به سیل‌زدگان لرستان
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: به‌منظور کمک به سیل‌زدگان لرستان ۲۵۰۰ فقره تسهیلات در قالب قرض‌الحسنه و جعاله تعمیر مسکن پرداخت می‌شود.
پرداخت ۲۵۰۰ فقره وام به سیل‌زدگان استان لرستان
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک توسعه تعاون از آمادگی این بانک برای پرداخت ۱۱ هزار وام در قالب ۴۰۰۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون ریالی و ۷۰۰۰ فقره وام ۱۵۰ میلیون ریالی جعاله مسکن به هفت استان سیل‌زده لرستان، خوزستان، گلستان، مازندران، کرمانشاه، چهارمحال بختیاری و ایلام خبر داد.
۲۸ هزار فقره تسهیلات وام به سیل‌زدگان اختصاص یافت
پایگاه خبری راد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: تاکنون ۲۸ هزار فقره تسهیلات وام به سیل زدگان تخصیص داده شده است.
اختصاص ١٠ هزار و ٥٠٠ فقره تسهیلات تعمیر مسکن برای استان‌های سیل زده
پایگاه خبری راد: اقدامات اجرایی بانک توسعه تعاون برای استان‌های سیل زده کشور اعلام شد.
بانک‌ها و بیمه‌ها برای کمک به سیل‌زدگان چه کردند؟
پایگاه خبری راد: بارندگی و بارش‌های شدید که از روزهای پایانی سال گذشته در ایران آغاز شده و بیشتر مناطق ایران را در برگرفته، در برخی استان‌ها به وقوع سیل و خرابی‌های ناشی از آن منجر شد و هموطنان را با مشکلات زیادی مواجه کرد. در این میان، بانک‌ها و شرکتهای بیمه علاوه بر وظایفی که در مواقع اینچنینی و بروز خسارت به مردم بر عهده آنان است، در راستای مسوولیت‌های اجتماعی نیز وظایفی دارند که در این گزارش به آن خواهیم پرداخت.
۱۷ هزار وعده غذایی گرم در راه مناطق سیل‌زده
پایگاه خبری راد: معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارسال بسته‌های کالایی، دارویی و بهداشتی به آسیب دیدگان سیل اخیر خبر داد و گفت: با همکاری بانک توسعه تعاون، رفاه کارگران و صندوق بازنشستگی کشوری،۲۰۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه در اختیار تعاونی‌های خسارت دیده و سیل زدگان قرار می‌گیرد.
انتقاد وزیرکار از عدم تحقق سهم ۳۰ درصدی واگذاریها به بخش تعاون
پایگاه خبری راد: وزیر کار، با انتقاد از عدم تحقق سهم ۳۰ درصدی واگذاری‌ها به بخش تعاون، گفت: در صورت تحقق این بخش از قانون و رعایت ۳۰ درصد از واگذاری‌ها به بخش تعاونی، ۱۷ هزار میلیارد تومان از این محل باید به بخش تعاون اختصاص پیدا می‌کرد.
قول وزیر کار به کارگران هفت‌تپه
پایگاه خبری راد: مهم‌ترین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون به پیش‌شرط‌های واگذاری سرخابی‌ها، پیگیری مطالبات کارگران هفت‌تپه توسط وزیر کار، ایجاد بانک جامع اطلاعات تعاونی‌ها و اختصاص بودجه هزار میلیارد تومانی برای اشتغال و کارآفرینی اختصاص داشت.
۱۰۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی اختصاص می‌یابد
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای با اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از نوسازی و بهسازی بنگاه‌های تعاونی و ایجاد اشتغال موافقت کردند.
آرزوی بانک توسعه تعاون بالاخره برآورده شد!
پایگاه خبری راد: معاون وزیر کار از تصویب افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون در کمیسیون تلفیق مجلس خبر داد و گفت: کار توزیع کالاهای اساسی و اقلام موردنیاز مردم در ماه مبارک رمضان به تعاونی‌ها واگذار خواهد شد.
هینه زندگی به وقت کارگران
پایگاه خبری راد: آمار اشتغال تعاونی‌های بعد از انقلاب اسلامی، اصلاح لیست کالاهای وارداتی مرزنشینان، اعلام رقم دقیق سبد هزینه کارگران در هفته آینده،پرداخت ۱,۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و توسعه فضای کسب و کار قالیبافان از مهمترین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون بود.
بانکداری سنتی دیگر جوابگوی مردم نیست
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به تحقق ۵۰ درصد از تکالیف این بانک در طرح اشتغال پایدار روستایی گفت که بانک‌داری سنتی دیگر پاسخ‌گوی نیاز مردم نیست.