20:52 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بانک بورسی

"شتران"، یک بانک و چهار سهم دیگر ملزم به ارائه توضیح شدند
نماد برتر- پالایشگاه تهران، بانک بورسی به همراه چهار سهم دیگر به دلیل نوسان مثبت ۵۰ درصدی قیمت با توقف نماد روبرو و ملزم به افشای اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شدند.
گام دوم افزایش سرمایه بانک دارای صف فروش از مطالبات و آورده
نماد برتر- بانک بورسی کارآفرین و دارای صف فروش از تصمیم هیات مدیره به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه به میزان ۴۷ درصد از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر داد.
ادامه اخبار خوش بانک ملت با پرداخت سود ۳.۳ درصدی به سپرده ها
نماد برتر- سریال اخبار خوش بانک ملت بعد از بازدهی ۱۸۰ درصدی سهام، توزیع سود نقدی و افزایش سرمایه ۳۱۴ درصدی با پرداخت سود ۳.۳ درصدی به سپرده ها ادامه دار شد .
گزارش مالی ۷ ماهه بانک صادرات با ثبت تراز عملیاتی مثبت ۲.۲ هزار میلیاردی
نماد برتر- بانک صادرات که سومین بانک بزرگ بورسی محسوب می شود، گزارش عملکرد مهر و ۷ ماه دوره مالی جاری را با ثبت تراز عملیاتی مثبت ۲.۲ هزار میلیارد تومانی منتشر کرد.
وزیر نفت، چهار معاون ، ۱۰ شرکت مهم و فرد دیگر تحریم شدند
نماد برتر- وزارت خزانه‌داری آمریکا در اقدامی تازه ، وزیر نفت و چهار معاون وی ، چند نفر دیگر به همراه ۱۰ شرکت و پالایشگاه دولتی را تحریم جدید یا مضاعف کرد.
هیات وزیران با واگذاری باقی مانده سهام سه بانک بورسی موافقت کرد
نماد برتر- هیات وزیران با واگذاری باقیمانده سهام دولت در سه بانک‏ ملت، تجارت و صادرات در قالب‏ ETF با عنوان دارا سوم از سوی وزارت اقتصاد موافقت کرد.
پرونده ورشکستگی سهم معروف سالهای دور به دیوان عالی رفت / تاریخچه
نماد برتر- شرکت ورشکسته گاز و لوله که در سال های دور یکی از سهام معروف و طلایی بازار بود از انتقال پرونده ورشکستگی به دیوان عالی کل با درخواست اعاده دادرسی بانک اقتصاد نوین خبر داد.
اثر ریزش شاخص بر خرید "دارا سوم" و نحوه واگذاری مدیریت در پایان سال ۱۴۰۰
نماد برتر- معاون وزیر اقتصاد با اشاره به اثر ریزش شاخص بر خرید واحدهای سه بانک بورسی در دارا سوم از نحوه واگذاری مدیریت صندوق‌های دارا یکم تا سوم تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.
پذیره نویسی باقی مانده سهام دولت در سه بانک بورسی تا آبان آغاز می شود
نماد برتر- معاون وزیر اقتصاد از آغاز پذیره نویسی صندوق قابل معامله دارا سوم تا آبان سال جاری خبر داد و گفت: مقدمات عرضه انجام شده و در مراحل پایانی ثبت بوده اما هنوز روز آن دقیقا مشخص نشده است.
سومین صندوق ETF دولتی با سهام سه بانک بورسی پذیره نویسی می شود
نماد برتر- مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس گفت : باقی مانده سهام دولت در بانک های تجارت، صادرات و ملت در قالب صندوق ETF دیگری و با نام صندوق واسطه‌گری مالی دوم پذیره نویسی می شود .
شناسایی سود ۴۶۶.۴ میلیارد تومانی بانک بورسی از تسعیر ۶ ماهه
نماد برتر- بانک پارسیان باتوجه به اعلام نرخ جدید تسعیر ارز از شناسایی سود ۴۶۶.۴ میلیارد تومانی در عملکرد ۶ ماهه خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی امروز شد.
واکنش روحانی به تحریم ۱۷ بانک بورسی و دولتی و یک تامین سرمایه
نماد برتر- رئیس‌جمهور در واکنش به تحریم ۱۷ بانک بورسی و دولتی و یک شرکت تامین سرمایه گفت: تلاش آمریکا برای ایجاد موانع در تأمین دارو و غذا غیرانسانی بوده و نمی‌تواند مقاومت ملت ایران را بشکند.
تحریم ۱۷ بانک بورسی و دولتی جدید نیست / کانال های دیگر برای تامین ارز
نماد برتر- مدیرکل بین الملل بانک مرکزی گفت: اتفاق جدیدی در تحریم های آمریکا علیه ۱۷ بانک بورسی و دولتی رخ نداده و این محدودیت ها از دو سال گذشته پیش وجود داشت.
۱۷ بانک بورسی و دولتی و شرکت تازه بورس بازار سهام تحریم شدند
نماد برتر-آمریکا ۱۷ بانک بورسی و دولتی و شرکت حاضر در بازار سهام تامین سرمایه امین را با هدف اعمال فشار حداکثری بر ایران تحریم کرد .
بانک ملت متولی سفر کارت ۲۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصدی شد
نماد برتر- بانک ملت برای اولین بار تفاهمنامه صدور سفر کارت ۲۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۴ درصدی ، بازپرداخت ۱۸ ماهه و تنفس یک ماهه را با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امضا کرد.