01:38 | سه شنبه 19 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بافت های فرسوده

دریافت وام بدون سپرده مسکن تمدید شد
پایگاه خبری راد: مدیر امور اعتباری بانک مسکن از تمدید پرداخت تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده و بدون نیاز به خرید اوراق مسکن تا پایان تابستان خبر داد.
وجود بیش از ۴۰۰ هزار سپرده‌گذار صندوق یکم
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: شرط خانه اولی برای دریافت تسهیلات در بافت فرسوده برداشته شده است.
 ساخت راه‌آهن برقی گرمسار - اینچه‌برون
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی گفت: قرارداد پروژه برقی کردن راه آهن گرمسار - اینچه برون به ارزش ۱.۲ میلیارد یورو با طرف روس امضا شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
سه چالش نوسازی در بافت فرسوده
پایگاه خبری راد: دولت، نوسازی بافت‌های ناکارآمد را به عنوان اولویت برنامه‌های حوزه شهری در نظر گرفته اما این طرح حداقل سه چالش را برای ترغیب و تشویق توسعه‌گران پیش روی خود می‌بیند.
بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد شهری از اولویت‌های مدیریت شهری تهران
پایگاه خبری راد: شهردار تهران در بازدید شبانه از محدوده منطقه ١٧ بر احیای بافت های فرسوده پایتخت تاکید کرد و گفت: بازآفرینی بافت های ناکارآمد شهری یکی از اولویت اصلی مدیریت شهری است.
تکمیل فازهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس در دستور کار
پایگاه خبری راد: یک عضو ناظر مجلس در هیات امنای صندوق توسعه ملی گفت که بر اساس مصوبه هیئت امنای صندوق توسعه ملی مقرر شد رقمی برای نهایی کردن و تکمیل فازهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس پرداخت شود.
سود وام صندوق پس انداز مسکن کاهش یافت
پایگاه خبری راد: شورای پول و اعتبار سود تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم را از ٩.٥ به هشت درصد کاهش دارد.
حمایت جمعی از اعضای اتاق‌های بازرگانی از آخوندی
پایگاه خبری راد: جمعی از فعالان اقتصادی و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در حمایت از وزیر راه و شهرسازی بیانیه ای منتشر کردند.
 نقدهای مخرب، شانه خالی کردن از مسوولیت است
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نقدهای بی‌رحمانه باعث می‌شود که افراد دلسوز و کارشناسان متخصص، ناامید و از عرصه‌های خدمات‌رسانی بیرون بروند.
سرمایه گذاری ۷۳ هزار میلیاردی برای ایجاد اشتغال
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، با اشاره به برنامه مفصل دولت برای ایجاد یک میلیون و ۳۳ هزار فرصت شغلی در سال آینده، اظهار کرد: دولت ۱۲ برنامه تعریف کرده و ۷۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تامین مالی آن از طریق سرمایه گذاری صورت گرفته است.
ایجاد انگیزه‌؛ احیای بافت های فرسوده را سرعت می دهد
پایگاه خبری راد: برای ایجاد انگیزه در مردم و سرمایه‌گذاران و احیای فراگیر بافت فرسوده علاوه بر تسهیلات ارزان قیمت بانکی باید پرداخت نرخ سود تسهیلات ساخت، حذف عوارض صدور پروانه و پایانه کار و حذف مالیات بر ارزش افزوده را به اجرا بگذارد.
این زلزله شاید زمین‌لرزه بزرگ‌تر را کنترل کند
پایگاه خبری راد: یک کارشناس عمران گفت: اگر چه رفتار زمین بسیار پیچیده و غیر قابل پیش‌بینی است اما وقوع زلزله‌های کوچک می‌تواند منجر به آزادسازی تدریجی انرژی زمین شود و همین امر در جلوگیری از وقوع زلزله بزرگ‌تر بسیار موثر است.
دولت چگونه برنامه خود را در بافت فرسوده تغییر داد؟
پایگاه خبری راد: برنامه پرداخت ۳۰۰ هزار فقره تسهیلات به نوسازی و بهسازی با یارانه ۱۰ درصد به دلیل کمبود منابع، جای خود را به چهار نوع وام کم بهره داده است.
خداحافظی با جهش قیمت مسکن
پایگاه خبری راد- یک کارشناس بازار مسکن گفت: به طور قطع تا پایان دولت دوازدهم جهشی در قیمت مسکن اتفاق نمی‌افتد، بلکه روند صعودی معاملات را همراه با افزایش منطقی قیمت‌ها شاهد خواهیم بود.
صفحه قبل | صفحه بعد