19:57 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازار میوه

تاثیر سیل‌های اخیر بر بازار میوه و گوشت
پایگاه خبری راد: با توجه به آنکه مناطق شمالی و جنوب غربی ایران تولیدکننده میوه، سبزی، سیفی جات و تا حدودی گوشت هستند، پیش بینی کارشناسان حوزه تولید این دست محصولات خوراکی آن است که سیل اخیر تاکنون تاثیری بر بازار نداشته است.
صادرات؛ دلیل گرانی پیاز
پایگاه خری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی ضمن تایید افزایش قیمت پیاز در بازار، صادرات این محصول را دلیل اصلی گرانی آن دانست.
فراوانی در بازار میوه با قیمت‌های عجیب و غریب
پایگاه خبری راد: در حالی که رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار فراوانی و ثبات قیمت‌ها را از ویژگی‌های بازار میوه دانست، آخرین کشف قیمت‌ها از بازار عمده فروشی میوه و تره بار نشان می‌دهد که وضعیت چندان مناسبی در این بازار حاکم نیست.
کاهش 15 درصدی تقاضای میوه در یزد
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد از کاهش 15 درصدی تقاضا در آستانه عید نوروز خبر داد و ضمن طبیعی خواندن این موضوع، آینده‌ی ارزانتری را برای بازار میوه یزد پیش‌بینی کرد.
فروش مرغ با قیمت بالاتر از ۱۱،۵۰۰ تومان تخلف است
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد تنظیم بازار کشور با تاکید بر این‌که در تأمین میوه شب عید با کمبودی مواجه نیستیم، گفت: با توجه به قیمت مصوب، هیچ خرده فروشی حق ندارد مرغ گرم را بالاتر از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه کند و درصورت مشاهده با متخلف برخورد قانونی می‌شود.
عرضه گیلاس در روزهای سرد بهمن ماه!
پایگاه خبری راد: گشت‌وگذاری در بازار میوه و تره‌بار نشان می‌دهد که معضلاتی همچون قاچاق میوه به داخل همچنان ادامه دارد. نمونه آن عرضه میوه گیلاس در قلب زمستان آن هم با قیمت‌های نجومی است.
توان مقابله با افزایش نرخ میوه را نداریم
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه میادین میوه و تره‌بار اصفهان گفت: در حال حاضر بیشتر میوه و سبزی موجود در بازار صادر می‌شود و تا زمانی که جلو صادرات از سوی دولت گرفته نشود نمی توان با افزایش قیمت‌ها مقابله کرد.
احتمال کاهش قیمت میوه شب عید/نگاهی به گرانترین میوه بازار کرج
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه بارفروشان استان البرز از احتمال کاهش قیمت میوه برای بازارهای شب عید خبر داد و گفت: در حال حاضر کشاورزان و باغداران خودشان محصولات را ذخیره‌سازی کرده‌اند به امید آن که بتوانند در بازارهای شب عید به قیمت‌های مورد نظر خود بفروشند.
پول صادرات گوجه چشم تولیدکننده را گرفته
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه میوه و تره‌بار یزد به افزایش قیمت برخی از محصولات به دلیل صادرات اشاره و تصریح کرد: اقلامی مانند گوجه‌فرنگی، سیب‌زمینی و برخی صیفی‌جات به دلیل صادرات، مجدداً شاهد روند افزایش قیمت قرار دارند.
مشتریان بی‌بضاعتی که چوب صادرات میوه را می‌خورند
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد از گران شدن برخی از اقلام میوه و صیفی‌جات در هفته اخیر خبر داد و علت آن را آزاد شدن مجدد صادرات این اقلام ذکر کرد.
کاهش قیمت هندوانه شب یلدا
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی حجم هندوانه عرضه شده در میادین میوه و تره‌بار را مناسب ارزیابی کرد و گفت: افزایش عرضه هندوانه با کیفیت در میادین میوه و تره‌بار کاهش قیمت این میوه را به همراه داشته و پیشنهاد می‌شود افراد هندوانه مینابی خریداری کنند.
اعلام قیمت میوه‌های شب یلدا
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی نرخ میوه‌های شب یلدا را اعلام کرد. وی از مردم خواست هرگونه گران‌فروشی را به این اتحادیه گزارش کنند تا با آن برخورد شود.
در شرایط کنونی کشاورزی سخت و بدون صرفه اقتصادی است!
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت تعاونی باغداران شهرستان قائم‌شهر با اشاره تاخیر دولت در ابلاغ شرایط طرح ذخیره سازی میوه شب عید، تصریح کرد: این اقدام باید پیش‌تر، انجام و از اواخر تابستان و اوایل فصل پاییز این دستورالعمل‌ها ابلاغ می‌شد.
 میادین میوه و تره‌بار مشکل بازار میوه
پایگاه خبری راد: رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی اعلام کرد که مشکل بازار میوه و تره‌بار را باید در میادین مرکزی میوه وتره بار جستجو کرد، چرا که قیمت انواع میوه از باغ و باراندازهای ما متعادل است و اما وقتی به میدان میوه وتره‌بار می‌رسد، ناگهان با رشد قیمت ها مواجه می شویم.
قیمت انواع میوه در بازار
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان این‌که کمبودی در عرضه میوه و سبزی وجود ندارد، احتمال داد که در روزهای پایانی سال و تنظیم بازار شب عید بازار میوه با کمبود سیب درختی روبرو شود.