05:16 | دوشنبه 28 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازار شرکت بورس تهران

معاملات دیروز ۵ نماد بورسی و قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری تایید نشد
نماد برتر- بورس تهران از عدم تایید کلیه معاملات قدیمی ترین سرمایه گذاری حاضر در بورس و پنج شرکت دیگر خبر داد.
بازارگردانی چهار شرکت بورسی دیگر از سه آذر آغاز شد
نماد برتر- عملیات بازارگردانی چهار شرکت بورسی دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی، حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از سه آذر آغاز شد.
دامنه نوسان چهار شرکت فرابورسی از امروز تغییر یافت/ عدم ایفای تعهدات بازارگردان
نماد برتر- بورس تهران با توجه به عدم ایفای کامل تعهدات توسط بازارگردان در نماد چهار شرکت از تغییر دامنه نوسان ۱۰ به ۵ درصدی از امروز خبر داد.
امروز دو شرکت سرمایه گذاری حجم مبنا و دامنه نوسان ندارند
نماد برتر- امروز نماد دو شرکت سرمایه گذاری استانی مشمول دستور العمل رفع گره معاملاتی شده و داد و ستد این دو سهم با دامنه نوسان ۱۰ درصدی و بدون حجم مبنا انجام می شود.
بازارگردانی سهام چهار شرکت بورسی و فرابورسی آغاز می شود
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام چهار شرکت بورسی و فرابورسی با دامنه مظنه یک و سه درصدی، حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از پنج شنبه، امروز و فردا آغاز می شود.
دو نماد بورسی و فرابورسی برای چند روز آینده متوقف شدند + دلیل
نماد برتر- نماد دو شرکت با توجه به وجود ظن دستکاری بازار و استفاده از اطلاعات نهانی و رفع ابهام یا اصلاح اطلاعات،معاملات برای ۴ روز کاری متوقف و توقف نماد هم برای ۲ روز کاری تداوم می یابد.
بازارگردانی یک بانک، پتروشیمی تازه وارد و سه شرکت بورسی دیگر آغاز شد
نماد برتر- عملیات بازارگردانی یک بانک، پتروشیمی تازه وارد و سه شرکت بورسی دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی، حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از دیروز آغاز شد.
معاملات دیروز سه شرکت حاضر در بورس تایید نشد + دلایل
نماد برتر- بورس تهران از عدم تایید بخشی از معاملات سرمایه گذاری بوعلی و کلیه معاملات دو شرکت نصیر ماشین و پارس سرام خبر داد.
بازارگردانی "های وب" و یک شرکت بورسی دیگر از دیروز آغاز شد
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام داده گستر عصر نوین و یک شرکت بورسی دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی، حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از دیروز آغاز شد.
عدم تایید بخشی از معاملات "وپارس" و ابطال همه معاملات "خزر"
نماد برتر- بورس تهران از عدم تایید بخشی از معاملات دیروز بانک پارسیان به عنوان چهارمین بانک بزرگ به دلایل نظارتی و ظن معامله بر اساس اطلاعات نهانی خبر داد.
علل ابطال بخشی از معاملات سهام در زمان عرضه و تقاضا معمول
نماد برتر- معاون بازار شرکت بورس تهران با اشاره به اقدامات ناظر برای ایجاد بازاری شفاف و سالم ، علل ابطال بخشی از معاملات در زمانی که عرضه و تقاضا عادی به نظر می رسد را اعلام کرد .
بازارگردانی سهام سه شرکت بورسی دیگر آغاز شد
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام سه شرکت بورسی دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی، حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از دیروز آغاز شد.
بورس ۱۰ ایستگاه کارگزاران و ۵۰ دسترسی سهامداران برخط را بست
نماد برتر- بورس تهران در ادامه برخورد بر تخلف فعالان حقوقی و حقیقی در ارسال سفارش کم حجم با دفعات بالا، اقدام به مسدود کردن ۱۰ ایستگاه کارگزاران و ۵۰ دسترسی برخط سهامداران کرد.
زمان سفارش خرید "بوعلی" و شرایط خرید ۴۲۰ میلیون سهم اعلام شد
نماد برتر- زمان ثبت سفارش عرضه اولیه امروز و شرایط خرید ۴۲۰ میلیون سهم شرکت پتروشیمی بوعلی سینا از سوی بورس تهران اعلام شد.
آغاز بازارگردانی سهام پنجمین تامین سرمایه حاضر در بورس از دیروز
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام پنجمین تامین سرمایه حاضر در بورس با دامنه مظنه و نوسان ۳ و ۵ درصدی، حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از دیروز آغاز شد.