08:40 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بارش شدید

پرداخت مقرری بیمه بیکاری به کارگاه‌های آسیب دیده در سیل
پایگاه خبری راد: مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار از پرداخت مقرری بیمه بیکاری به کارگران و بنگاه‌های آسیب دیده بر اثر سیل خبر داد و گفت: برای حمایت از کارگران مزدبگیر فاقد بیمه‌پردازی نیز وزارت کار پیشنهادی را به دولت ارائه خواهد کرد که آنها نیز برای چند ماه از این مقرری بهره‌مند شوند.
آخرین وضعیت جاده فیروزکوه و اتوبوس پرسپولیسی‌ها
پایگاه خبری راد: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه جاده فیروزکوه بسته نشده است گفت: شاهد بارش سنگین برف از محدوده امین آباد تا روستای هرانده در مسیر جاده فیروزکوه هستیم و علی‌رغم ایجاد ترافیک در برخی نقاط اما جاده فیروزکوه بسته نشده است.
راه ارتباطی 147 روستای کردستان مسدود است
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان کردستان گفت: به دلیل بارش برف و باران، در دو روز گذشته راه ارتباطی 550 روستای استان مسدد شده بود که با تلاش راهداران راه 403 روستا بازگشایی و تلاش برای بازگشایی 147 روستای دیگر ادامه دارد.
تقدیر محمدرضا عارف از پلیس راهور و پرسنل راهداری
پایگاه خبری راد: رئیس فراکسیون امید از تلاشهای پلیس راهور و پرسنل راهداری در روزهای برفی و بارانی تشکر کرد.
برف و کولاک در تعدادی از استان‌ها
پایگاه خبری راد: مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش برف، باران و کولاک در برخی از مناطق کشورگفت: از امروز (۱۶ دی ) تا بعد از ظهر فردا (۱۷ دی ) در استان‌های چهارمحال‌بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و خوزستان بارش شدید خواهد بود.
رانش زمین در برزیل ۱۰ کشته برجا گذاشت
پایگاه خبری راد: در حادثه رانش زمین در نزدیکی ریودوژانیرو در برزیل دست‌کم ۱۰ تن کشته شدند.
 راهداری آماده خدمت رسانی به مردم است
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به آغاز فصل بارش گفت: وزارت راه و شهرسازی در تمامی محورهای برف گیر و صعب‌العبور در آماده باش بوده و آماده خدمت رسانی به مردم است.
هوای تهران خنک می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده در برخی استان‌های کشور خبر داد.
اولین برف امسال مهمان ارتفاعات اردبیل می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش محسوس دما و بارش شدید باران در استان‌های ساحلی خزر خبر داد و گفت: روز جمعه (۱۳ مهرماه) بارش برف در ارتفاعات استان اردبیل و در روز شنبه (۱۴ مهرماه)‌ بارش برف در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران، البرز و قزوین دور از انتظار نخواهد بود.
مسدود شدن جاده «خلخال - پونل» بر اثر ریزش کوه
پایگاه خبری راد: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت: به‌علت بارش باران و ریزش کوه راه ارتباطی «خلخال - پونل» مسدود شد.
موانعی که مشاور وزیر برای کشت دانه‌های روغنی در کشور یاد می‌کند
پایگاه خبری راد: مشاور وزیر و مجری طرح دانه‌های روغنی کشور در رابطه با مشکلات پیش رو دانه‌های روغنی در کشور اظهار کرد: مشکلات کشت دانه‌های روغنی فراتر از مشکلات اقتصادی است و موانع برای افزایش کشت آن در کشور بسیار است.
بارش برف تابستانی در بحبوحه فصل گردشگری در ترکیه
پایگاه خبری راد: در شهر «کارس» ترکیه در بحبوحه فصل گردشگری، بوران برف همه جا را سفید پوش کرده است.
هنرمندان بحران کم آبی را به چالش کشیدند
پایگاه خبری راد: نمایشگاه «آب» با هدف توجه به نقش حیاتی آب و بحران‌های ناشی از آن برگزار می‌شود.
قربانیان حادثه سقوط پل در ایتالیا به ۲۲ تن رسید
پایگاه خبری راد: تاکنون مرگ ۲۲ تن و مصدومیت هشت تن دیگر در حادثه فرو ریختن بخشی از یک پل بزرگ در شهر شمالی "جنووا"ی ایتالیا تایید شده است.
لغو پروازهای مسافربری در فرودگاه های مسکو
پایگاه خبری راد: بارش شدید باران و رعد و برق در مسکو، باعث تاخیر و لغو بیش از ۲۵ پرواز در فرودگاه های بین المللی پایتخت روسیه شده است.