04:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day
 راهداری آماده خدمت رسانی به مردم است

1397/07/14 17:41

یارمحمدی:

راهداری آماده خدمت رسانی به مردم است

پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به آغاز فصل بارش گفت: وزارت راه و شهرسازی در تمامی محورهای برف گیر و صعب‌العبور در آماده باش بوده و آماده خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری راد، علیم یارمحمدی، با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای عبور و مرور در راه های کشور با توجه به آغاز فصل بارش بیان کرد: متولی این بخش که راهداری است همواره آماده باش هستند. در گردنه‌ها و جاهای برف گیر و صعب‌العبور وزارت راه تمهیدات لازم را اندیشیده است و تجهیزات و امکانات لازم در صورت نیاز وجود دارد.

وی در ادامه بیان کرد: گاهی در محورهایی برف گیر و یا بارش شدید باران شاهد آسیب رسیدن به تاسیسات و یا بدنه‌ی راه ها هستیم. و در اصل عامل مخرب سازه‌های راهی بیشتر آب است که باید مدیریت شود. مدیریت این بخش نیز نیاز به بودجه دارد و باید به صورت ویژه دیده شود تا همکاران بتوانند به نحو بهتری خدمت رسانی کنند.

یارمحمدی در پایان گفت: اکنون مشکلی در خدمت رسانی در مواصلات و راه های بین شهری و روستایی وجود ندارد و محورها و گردنه‌های برف گیر و صعب العبور رصد می‌شود و در صورت نیاز بلافاصله دستورات لازم داده می‌شود.

برچسب ها:

باران ،راه و راهداری