13:49 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

باخ

آخرین آمار کرونا با شناسایی ۱۲۱۵۱ بیمار جدید و فوت۳۲۱ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام اینکه مجموع جان باختگان کرونا با فوت۳۲۱ نفر از مرز ۵۰ هزار نفر عبور کرده از شناسایی ۱۲۱۵۱ بیمار جدید و وضعیت قرمز ۶۴ شهرستان خبر داد.
آخرین وضعیت کرونا در ایران : شناسایی ۱۳۸۸۱بیمار و فوت ۳۸۲ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۳۸۸۱بیمار جدید مبتلا به کرونا و فوت ۳۸۲ نفر خبر داد و گفت : ۲۷ استان در وضعیت قرمز قرار دارند.
کاهش آمار جان باختگان کرونا با شناسایی ۱۳۳۲۱ بیمار جدید و فوت ۳۷۱ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۳۳۲۱ بیمار جدید کرونایی و فوت ۳۷۱ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: آمار فوتی ها رو به کاهش است.
ادامه روند کاهشی کرونا با شناسایی ۱۲۹۵۰ بیمار و فوت ۳۸۹ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه روند کاهشی آمار جان باختگان و مبتلایان کرونا از شناسایی ۱۲۹۵۰ بیمار جدید و فوت ۳۸۹ نفر خبر داد.
واکنش اروپا به ترور و دعوت به خویشتنداری/ آماده باش سفارتخانه‌های اسرائیلی
نماد برتر- اتحادیه اروپا ترور دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم و همه طرف‌ها را به خویشتنداری دعوت کرد و سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی از بیم انتقام به حال آماده باش کامل درآمده اند.
کاهش آمار کرونا در ایران با شناسایی ۱۳۴۰۲ بیمار و فوت ۳۹۱ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به روند کاهشی آمار فوتی های کرونایی از شناسایی ۱۳۴۰۲ بیمار جدید و فوت ۳۹۱ نفر خبر داد و گفت: ۲۷ استان در وضعیت قرمز قرار دارند.
شناسایی ۱۴۰۵۱ بیمار جدید و کاهش تعداد فوتی ها با ۴۰۶ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به کاهش تعداد فوتی های کرونایی از شناسایی ۱۴۰۵۱ بیمار جدید و فوت ۴۰۶ نفر طی شبانه روز گذشته خبر داد.
شناسایی ۱۳۹۶۱ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ ۴۸۲ تن دیگر جان باختند
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.
پرداخت غرامت هواپیمای اوکراینی؛ از بیمه تا ارزهای نفتی
نماد برتر- پرداخت غرامت هواپیمای اوکراینی در حالی باید از سوی دولت ایران انجام شود که شرکت‌های بیمه به هر دلیلی امکان پرداخت آن را نداشتند و اکنون پیشنهاد پرداخت مبلغ چندین میلیون دلاری آن از محل منابع صندوق توسعه ملی مطرح است.
ادامه روند افزایشی آمار کرونا با شناسایی ۱۳۸۴۳ بیمار جدید و فوت ۴۶۹ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه روند افزایشی آمار مبتلایان و جان باختگان کرونایی از شناسایی ۱۳۸۴۳ بیمار جدید و فوت ۴۶۹ نفر خبر داد و گفت: ۲۷ استان در وضعیت قرمز قرار دارند.
اپلیکیشن‌های علی بابا در هند فیلتر شد
نماد برتر- هند با فیلتر ۴۳ اپلیکیشن چینی از جمله خدمات خرید گروه علی بابا، شمار اپلیکیشن‌های چینی مسدود شده در این کشور را به بیش از ۲۰۰ مورد رساند.
ادامه رکوردزنی کرونا با شناسایی ۱۳۷۲۱ بیمار جدید و فوت ۴۸۳ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه رکوردزنی کرونا با اشاره به شناسایی ۱۳۷۲۱ بیمار جدید و فوت ۴۸۳ نفر از ثبت روز تلخ دیگری خبر داد.
ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۱۲۴۶۰ بیمار جدید و فوت ۴۵۳ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه رکورد زنی کرونا از شناسایی ۱۲۴۶۰ بیمار جدید و فوت ۴۵۳ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۲۷ استان در وضعیت قرمز قرار دارند.
ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۱۳۰۵۳ بیمار جدید و فوت ۴۷۵ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه رکورد زنی کرونا از شناسایی ۱۳۰۵۳ بیمار جدید و فوت ۴۷۵ نفر خبر داد و گفت: ۲۷ استان در وضعیت قرمز قرار دارند.
تعداد جان باختگان حادثه پتروشیمی خارک به دو تن رسید
نماد برتر- در پی آتش سوزی روز پنجشنبه در پتروشیمی خارک در ابتدا یک نفر جان باخت و سه نفر دیگر مصدوم شدند که متاسفانه شب گذشته یکی از مصدومان این حادثه هم جان خود را از دست داد.