08:43 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ایمن سازی

مک‌آفی به افزایش ایمنی خانه‌های هوشمند می‌پردازد
پایگاه خبری راد: شرکت مک‌آفی فعال در زمینه امنیت سایبری در جریان نمایشگاه CES ۲۰۱۹ لاس وگاس اعلام کرده است که قصد دارد با معرفی محصولات جدید خود به ایمن‌سازی خانه‌های هوشمند کاربران کمک کند.
بلاک‌چین از یک تریلیون دلار  گذشت
پایگاه خبری راد: تحلیلگران فعال در موسسه گارتنر برآورد کرده‌اند ارزش مجموع کسب و کارهای مبتنی بر فناوری بلاک‌چین تا یک دهه آینده از مرز یک تریلیون دلار عبور کند.
راهداری فارس حتی جوابگوی خط کشی محورهای استان هم نمی باشد!
پایگاه خبری راد: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: جمع اعتبارات ملی و استانی تخصیص داده شده به راهداری فارس جوابگویی خط کشی محورهای استان هم نیست.
در بزرگراه همت در مسیر غرب به شرق، تصادف مرگبار رخ داد
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع یک حادثه تصادف مرگبار در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت خبر داد.
افتتاح اولین کارخانه تبدیل نخاله ساختمانی به مصالح
پایگاه خبری راد: شهردار تهران از افتتاح اولین کارخانه تبدیل نخاله‌های ساختمانی به مصالح ساختمانی خبر داد.
محدودیت ترافیکی راه های کشور در 17 آبان ماه
پایگاه خبری راد: طی شبانه ‌روز گذشته، كل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2178 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 7.9 درصد کاهش را نشان می‌دهد.
1000 واحد آموزشی فرسوده در تهران
پایگاه خبری راد: عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از شهردار تهران خواست که درمورد وضعیت مدارس ناایمن فکری کند.
افزایش ایمنی، ساماندهی مسکن، توسعه اقتصاد سبز
پایگاه خبری راد: محمد اسلامی گزینه پیشنهادی حسن روحانی به مجلس شورای اسلامی در برنامه خود با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی متولی نظام گسترده حمل و نقل است آورده است: به منظوررفع کسری‌های موجود باید به روزرسانی زیرساخت‌ها را مد نظر قرار داد و در این مسیر ظرفیت سازی و برطرف‌سازی نیازهای کشور در این حوزه‌ها را جدی گرفت.
حریق گسترده در کارخانه‌ای در جاده مخصوص کرج + عکس
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده در یک کارخانه تولیدی صنعتی در جاده مخصوص کرج خبر داد.
حریق دریک ساختمان در حال ساخت در ملاصدرا
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی مقادیری ضایعات در طبقه پنجم یک ساختمان در حال ساخت در محدوده خیابان ملاصدرا خبر داد.
عوارض استفاده غیرمتعارف از هدفون و هندزفری
پایگاه خبری راد: مدیرگروه برنامه ملی سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت، عوارض استفاده غیرمتعارف از هدفون و هندزفری به ویژه میان نواجوانان و جوانان را تشریح کرد.
ارز دیجیتالی چیست و چه کاربردهایی دارد؟
پایگاه خبری راد: در چند سال اخیر ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیاری همچون بیت کوین، مونرو، ریپل و اتریوم از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار شده و کاربران بسیاری در جهان به دنبال استخراج و تبدیل پول‌های خود به ارزهای دیجیتالی هستند؛ چراکه این روزها بسیاری از افراد با خرید و استخراج این ارز توانسته اند به پول زیادی دست پیدا کنند. این گزارش به مرور و معرفی مختصری بر تعاریف و انواع مختلف ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده موسوم به cryptosurrency می پردازد.
علت بوی نامطبوع کانال‌های انتقال آب در "ری"/لزوم تحقق حقابه کشاورزان
پایگاه خبری راد: فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به سرپوشیده شدن کانال‌های انتقال آب در مناطق مسکونی ری در آینده، از پایان بوی نامطبوع ناشی از این کانال‌ها خبر داد.
350 نقطه حادثه‌خیز کشور تا پایان امسال ایمن‌سازی می‎شود
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر نگهداری راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: 1500 نقطه حادثه خیز مصوب در جاده های سراسر کشور شناسایی شده که بر اساس شاخص هایی مانند تعداد تصادف های منجر فوت و آسیب دیدگی باید اولویت بندی و استاندارد سازی شوند.
آغاز طرح حمایت از مدارس پایتخت با بهسازی مدارس کم برخوردار
پایگاه خبری راد: مدیرکل آموزش و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آغاز مراحل اجرایی طرح حمایت از مدارس تهران با بهسازی و تعمیر مدارس فرسوده و کم برخوردار در ایام تابستان امسال خبر داد.