15:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ایران و عربستان

نعمتی: توافق اوپک بر مبنای سال ۲۰۱۶ است/روس‌ها با ایران صادق‌تر باشند
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهای خارج از اوپک نمی‌توانند برای اوپک تصمیم بگیرند، گفت: سه سناریوی پیشنهادی روس‌ها احتمالا بر مبنای توافق با ترامپ رییس‌جمهور آمریکا بوده است. به نظر می‌رسد آنها می‌خواستند افزایش تولید را در حد یک میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه پیشنهاد دهند تا اوپک به یک میلیون بشکه راضی شود اما اوپک این را نپذیرفت.
عربستان به هدف خود رسید؟
پایگاه خبری راد: نشست 174 اوپک با همه حواشی و گمانه زنی هایی که پیرامون آن وجود داشت به پایان رسید و قرار شد برای آنکه پایبندی اعضا به تعهد کاهش تولید که دهم آذرماه 1395 پایه گذاری شد از 150 درصد به صد در صد برسد، میزان عرضه یک میلیون بشکه در روز افزایش پیدا کند.
دیدار وزیران ایران و عربستان پیش از نشست اوپک
پایگاه خبری راد: پلاتس به نقل از منابع ایرانی گزارش داد وزیران نفت ایران و عربستان صبح روز جمعه پیش از آغاز نشست اعضای اوپک در وین، به گفت و گو نشستند.
 نمره منفی به عملکرد سازمان محیط زیست
پایگاه خبری راد: در روز جهانی محیط زیست ، یک استاد رشته محیط زیست دانشگاه تهران، « مدیریت غلط منابع آب، گرد و غبار و شیوه‌های نادرست در حفاظت از مناطق چهارگانه محیط زیستی» را مهمترین چالش‌های این حوزه در کشور دانست.
ایرانی‌ها سالی چقدر آدامس می‌جوند؟
پایگاه خبری راد: آمارهای گمرکی گویای آن است که در ۱۱ ماهه سال قبل بیش از ۳.۵ میلیارد تومان انواع آدامس وارد ایران شده است. امارات را نیز می‌توان مبدأ اصلی صادرات این محصول دانست.
روند صعودی قیمت نفت تا چه زمانی ادامه دارد؟
پایگاه خبری راد: نرخ جهانی نفت افزایش یافته و قیمت شاخص نفت خام برنت در معاملات بازارهای جهانی نفت در روزهای گذشته از مرز ۷۰ دلار برای هر بشکه نیز گذشت.
سهم زنان سیاست مدار ایرانی درکشورداری
پایگاه خبری راد: زنان همپای مردان در تظاهرات برای براندازی رژیم پهلوی شرکت کردند، اما بعد از پیروزی انقلاب دیگر همپای مردان برای کشورداری نبودند.
صفحه قبل | صفحه بعد