11:26 | شنبه 9 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ایران تایر

مجوز افزایش سرمایه سبک تا سنگین هفت شرکت با ۵۰ تا ۳۳۸۰ درصد صادر شد
نماد برتر- هفت شرکت بورسی و فرابورسی مجوز افزایش سرمایه ۳۳۸۰، ۳۳۵۰، ۱۱۳۰، ۱۱۰۰ ، ۲۰۰ و ۵۰ درصدی را از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
۹ فرد ، ۴۹ شرکت بورسی و غیر بورسی دیگر و یک کشتی تحریم شدند
نماد برتر- وزارت خزانه‌داری آمریکا ۹ فرد از جمله وزیر اطلاعات ایران و رییس بنیاد، ۴۹ شرکت بورسی و غیر بورسی و یک کشتی را در فهرست تحریمی موسوم به SDN قرار داد.
آخرین قیمت انواع لاستیک ایرانی چهار شرکت بورسی و غیربورسی
نماد برتر- آخرین قیمت انواع تایر ایرانی در بازار و مربوط به چهار شرکت بورسی و غیربورسی بارز ، کویر تایر ، ایران تایر و یزد تایر منتشر شد.
معاملات مشکوک دو بانک، بورس کالا، شرکت جدید، پنجمین سهم گران + ۱۰ نماد
نماد برتر- در روز رشد ۲۹ هزار و ۳۰۰ واحدی شاخص، دو بانک، بورس کالا، شرکت تازه وارد، پنجمین سهم گران بازار به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
معاملات مشکوک سه بانک، گل گهر، دو بیمه و ۹ نماد
نماد برتر- در روز افت ۵۵۶۸ واحدی شاخص، سه بانک، گل گهر، دو شرکت بیمه به همراه ۹ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
خالص خرید ۳۵۰۰میلیارد تومانی حقوقی ها
نماد برتر- بورس تهران در حالی معاملات هفته منتهی به ۱۹شهریورماه را با کاهش ۴.۶درصدی شاخص کل سپری کرد که در این بازه زمانی، سهامداران عمده به حمایت های خود در قالب خرید از سهام شرکتها ادامه دادند و در نهایت بیش از ۳۵۰۰میلیارد تومان نقدینگی به پرتفوی خود افزودند.
پیشنهاد افزایش سرمایه "پتایر"
نماد برتر- هیات مدیره شرکت تولیدی ایران تایر پیشنهاد افزایش سرمایه ۹ هزار ۵۶۹ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریالی را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت پیشنهاد داد.
صفحه قبل | صفحه بعد