03:44 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اکوئیفاکس

مشکل قربانیان باج‌افزار تاناتوس حل شد!
پایگاه خبری راد: اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که رایانه‌تان قربانی حملات باج افزاری تاناتوس (Thanatos) از سوی مجرمان سایبری شده است، دیگر نگران پرداخت مبلغ هنگفتی به هکرها نباشید.
روسیه دوباره به حملات سایبری علیه اوکراین متهم شد
پایگاه خبری راد: یک مقام ارشد از پلیس امنیت اوکراین ادعا کرده است که هکرهای روسی قصد دارند با حملات سایبری به اطلاعات موجود در زیرساخت‌های انرژی و بانکی این کشور نفوذ و دسترسی پیدا کنند.
باتری موبایل هم ابزار جاسوسی و حمله سایبری شد
پایگاه خبری راد: گروهی از متخصصان امنیت سایبری اعلام کرده اند که باتری گوشی های هوشمند می تواند ابزاری برای هک، جاسوسی و حملات سایبری به شمار بیاید.
۷۴ مجرم سایبری دستگیر شدند
پایگاه خبری راد: وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که ۷۴ نفر از مجرمان سایبری در این کشور به اتهام سرقت اطلاعات محرمانه اشخاص و شرکت‌های تجاری دستگیر شده اند.
آسیب‌پذیری دستگاه‌های متصل به اینترنت دربرابر حملات سایبری
پایگاه خبری راد: پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری اعلام کرده‌اند که خیل عظیمی از دستگاه‌های الکترونیکی متصل به اینترنت اشیاء (IoT) در برابر حملات سایبری آسیب‌پذیری بسیار بالایی دارند.
حمله بدافزارها به آیفون و رایانه‌ها هم سرایت کرد
پایگاه خبری راد: حملات بدافزاری گسترده به روترهای اینترنتی وای فای، بجز گوشی‌های اندرویدی، دستگاه‌های الکترونیکی بسیاری از جمله گوشی‌های آیفون و رایانه‌های شخصی را نیز در معرض خطر قرار داده است.
امنیت سایبری؛ پر درآمدترین شغل جهان
پایگاه خبری راد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، متخصصانی که در حوزه امنیت سایبری در کشورهای مختلف فعالیت می کنند، دارای بیشترین حقوق و درآمد دریافتی هستند.
هشدار به ضعف شرکت های انگلیسی در مقابله با حملات سایبری
پایگاه خبری راد: آژانس‌های اطلاعاتی انگلستان بارها هشدار داده و اعلام کرده‌اند که شرکت‌ها و کارخانه‌های این کشور در معرض حملات سایبری بزرگی قرار دارند، اما به نظر می‌رسد هنوز هیچ یک از آنها آمادگی مقابله با خطر این حملات خطرناک را ندارند.
۵۰۰ حمله بدافزاری در هر دقیقه!
پایگاه خبری راد: شرکت امنیتی مک آفی اعلام کرده که در سه ماهه چهارم و پایانی سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی تقریبا در هر دقیقه ۵۰۰ حمله بدافزاری کشف و ثبت گردیده است.
شرکت‌های تجاری غافل از مشکلات امنیتی گوشی‌های همراه
پایگاه خبری راد: طبق گزارش‌های منتشره از سوی سامسونگ، شرکت‌های تجاری انگلستان هنوز مساله و مشکلات امنیتی احتمالی مرتبط با گوشی‌های همراه کارمندانشان را جدی نگرفته‌اند.
مهلک‌ترین بدافزارها و حملات سایبری تا سال ۲۰۱۷
پایگاه خبری راد: اخبار و گزارش‌های بسیاری درباره حملات سایبری هرروزه از گوشه و کنار جهان به گوش می رسد و این امر برای امنیت سایبری کشورهای جهان زنگ هشدار بزرگی محسوب می‌شود.
خطر حملات سایبری در کمین موسسات خیریه
پایگاه خبری راد: طبق گزارش های منتشر شده ، شمار زیادی از موسسات خیریه در جهان، در مقابل تهدیدها و خطرات حملات سایبری آمادگی کافی را ندارند و در معرض آسیب های ناشی از آن قرار دارند.
حمله هکرها به کلینیک جراحی پلاستیک
پایگاه خبری راد: گروهی از هکرها توانستند به کلینیک جراحی پلاستیک و ارائه دهنده خدمات آرایشی و بهداشتی حمله کنند و اطلاعات مشتریان مشهور این مراکز را به سرقت ببرند.
آغاز تحقیقات دولت انگلیس در مورد هک شدن اکوئیفاکس
پایگاه خبری راد: دولت انگلیس به منظور مشکل یابی و شناسایی مجرمان و همچنین آگاهی یافتن از جزییات دقیق هک بزرگ شرکت اکوئیفاکس مستقر در آمریکا، وارد مرحله انجام تحقیقات گسترده می‌شود.
لو رفتن اطلاعات ۶۹۳ هزار انگلیسی
پایگاه خبری راد: شرکت اکوئیفاکس اعلام کرد که احتمال می رود اطلاعات مالی و خصوصی ۶۹۳ هزار و ۶۶۵ نفر از مشتریان اهل انگلستان نیز در حمله سایبری اخیر مورد سواستفاده قرار گرفته باشد.