02:16 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اپ استور

اپ‌استور همچنان پول‌ساز برای اپل
پایگاه خبری راد: فروشگاه آنلاین و اینترنتی اپ استور در جدیدترین گزارش‌های مالی منتشر شده نیز نشان داد همچنان درآمدزایی و سودآوری بالایی برای اپل دارد.
کدام اپلیکیشن‌ها بدون اجازه، اطلاعات کاربران را می‌دزدند؟
پایگاه خبری راد: به گفته کارشناسان فعال در حوزه فناوری و امنیت سایبری، برخی از اپلیکیشن‌های موجود در فروشگاه آنلاین اپ استور اپل بدون کسب اجازه از کاربران به جمع آوری اطلاعات آنها می‌پرداختند.
آپدیت جدید واتس‌اپ برای آیفون منتشر شد
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ در جدیدترین به روزرسانی خود به کاربران این امکان را می دهد تا در مکالمات گروهی برای اعضای موردنظر خود پیام خصوصی ارسال کنند.
پیدا کردن جاسوس فیس‌بوک !
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که برخی از اپلیکیشن‌های اندرویدی بدون کسب اجازه از کاربران، اطلاعات حساب کاربری کاربران را برای فیس بوک ارسال می‌کردند.
اپلیکیشن هایی که بیشترین دانلود را در سال 2018 داشته اند
پایگاه خبری راد: در جدیدترین گزارشی که از میزان دانلود اپلیکیشن‌های مختلف در سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر شده، می‌توان دریافت که سه اپلیکیشن توسعه داده شده توسط شرکت فیس‌بوک در صدر پرمخاطب‌ترین برنامه‌های جهان قرار گرفته‌اند.
به‌روزرسانی جدید اینستاگرام برای کاربران آیفون مشکل‌ساز شد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که برخی از کاربران و دارندگان گوشی‌های جدید آیفون پس از دریافت به‌روزرسانی جدید اینستاگرام با مشکل مواجه شده‌اند.
افرادی که موفق به ثبت نام و دریافت کارت سوخت المثنی شده اند
پایگاه خبری راد: آخرین آمار حاکی است که از هفته گذشته که فرآیند ثبت‌نام کارت سوخت المثنی آغاز شده، سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برای دریافت کارت سوخت به سامانه الکترونیکی و اپلیکیشن خدمات دولت همراه مراجعه کردند که از این تعداد ۱۵۵ هزار نفر ثبت‌نام موفق داشتند.
اتصال کارت سوخت به کارت بانکی!
پایگاه خبری راد: بعد از آن‌که بازگشت کارت سوخت قطعی شد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از امکان اتصال کارت‌ سوخت به کارت‌های بانکی خبر داد.
اعلام آخرین آمار ثبت‌نام متقاضیان کارت سوخت المثنی
پایگاه خبری راد: سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی آخرین آمار ثبت‌نام متقاضیان کارت سوخت المثنی در سامانه الکترونیکی خدمات دولت همراه را اعلام کرد.
ثبت درخواست کارت سوخت با کد دستوری #۴*
پایگاه خبری راد: پیرو قطعی شدن بازگشت کارت سوخت و سه روشی که پیش از این از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برای ثبت‌نام مالکانی که کارت سوخت ندارند معرفی شده بود، امکان ثبت‌ درخواست کارت سوخت مالکان خودرو و موتورسیکلت از طریق کد دستوری #۴* نیز فراهم شده است.
 قدم اول دولت برای مبارزه با قاچاق سوخت
پایگاه خبری راد: دولت برای خاموش کردن تنور قاچاق سوخت ، با اجرای مقدمات لازم برای احیای کارت سوخت نخستین قدم را برداشته و قرار است از این طریق آماری از میزان مصرف در نقاط مختلف به دست آورد.
فاقدین کارت سوخت از فردا در سامانه خدمات دولت ثبت نام کنند
پایگاه خبری راد: ثبت‌نام مالکان خودرو ‌و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت از فردا ساعت ۸ به‌صورت الکترونیکی در سامانه خدمات دولت همراه و اپلیکیشن خدمات دولت آغاز می‌شود.
وایبر به نخستین پیام رسان در جهان تبدیل خواهد شد
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پیام‌رسان وایبر به تازگی ادعا کرده است که که گروه‌های آن میزبان یک میلیون نفر کاربر در جهان هستند.
سه روش ثبت نام کارت سوخت المثنی
پایگاه خبری راد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه ای جزئیات روش ثبت نام برای دریافت کارت سوخت را اعلام کرد.
شکاف میان دو فروشگاه آنلاین فروش اپلیکیشن رکورد زد!
پایگاه خبری راد: آمارها نشان می‌دهد که شکاف درآمدزایی میان دو فروشگاه اینترنتی اپ استور اپل و گوگل پلی استور در سه ماهه سوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به بیشترین حد خود رسیده است.