23:23 | چهارشنبه 13 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اپل واچ

خواب‌تان را با اپل‌واچ تنظیم کنید
پایگاه خبری راد: اپل واچ به احتمال زیاد تا سال ۲۰۲۰ میلادی به قابلیت ردیابی میزان و کیفیت خواب مجهز خواهد شد.
تمرکز بر سلامت جامعه، هدف اصلی ماست!
پایگاه خبری راد: مدیر عامل اپل به‌تازگی اعلام کرده است که این شرکت در سال ۲۰۱۹ میلادی بر روی توسعه و ارائه خدمات بهداشت و سلامت الکترونیک تمرکز خواهد کرد.
 گجت‌های پوشیدنی در آینده به کدام برند تعلق دارد؟
پایگاه خبری راد: تحلیلگران فعال در حوزه فناوری به تازگی در جدیدترین برآوردهای خود اعلام کردند که سهم اپل در بازار گجت‌های پوشیدنی هوشمند در سال آینده به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.
رونمایی اولین ردیاب خواب "اپل"
پایگاه خبری راد: شرکت اپل با خرید اپلیکیشن و شرکت "Beddit" اولین ردیاب خواب خود را رونمایی کرد.
نسل اول اپل واچ؛ همچنان رکوردشکن ساعت‌های هوشمند
پایگاه خبری راد: آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که بیش از نیمی از اپل واچ‌های فروخته شده در جهان به نسل اول این ساعت‌های هوشمند تعلق دارد.
فروش اپل واچ سال دیگر رکورد می‌زند
پایگاه خبری راد: تحلیلگران برآورد کرده‌اند که اپل در سال آینده میلادی قادر خواهد بود ۳۳ میلیون دستگاه ساعت هوشمند اپل واچ را به فروش برساند.
نخستین گوشی گیمینگ با 10 گیگابایت رم در راه است
پایگاه خبری راد: رقابت غول‌های بزرگ تلفن‌های همراه روزبه‌روز نزدیک‌تر می‌شود و در دنیای موبایل شاهد رونمایی از جدیدترین دستگاه‌ها هستیم.
فقیرترین‌های جهان از نظر سرانه تولید ناخالص داخلی کدامند؟
پایگاه خبری راد: بخش عمده‌ای از جمعیت جهان همچنان زیر خط فقر که کمتر از ۱.۲۵ دلار درآمد در روز است زندگی می‌کنند و همچنان دهه‌های متعددی تا ریشه‌کنی فقر از روی زمین فاصله وجود دارد.
پرچمداران جدید اپل در اتصال به اینترنت مشکل دارند!
پایگاه خبری راد: بسیاری از کاربران گوشی‌های جدید اپل یعنی آیفون ۱۰ اس و ۱۰ اس مکس عنوان کرده‌اند که در اتصال به اینترنت وای فای و LTE با مشکل مواجهند.
پیش‌بینی فروش بالاتر از انتظار برای آیفون‌ ۱۰اس مکس
پایگاه خبری راد: به گفته یکی از تحلیلگران معروف محصولات اپل، آیفون ۱۰ اس مکس از نسخه کوچکتر خود یعنی آیفون ۱۰ اس فروش بیشتر و موفقیت آمیزتری خواهد داشت.
سفارش تولید آیفون ارزان‌قیمت افزایش یافت
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد پیش‌بینی فروش قابل ملاحظه آیفون ارزان‌قیمت و مقرون به‌صرفه موجب شده است که اپل میزان سفارش تولید آن را افزایش دهد.
سیم‌کارت جدید "ای‌سیم" چیست و چه مزیت‌هایی دارد؟
پایگاه خبری راد: با توجه به معرفی دو پرچمدار جدید اپل و بهره‌مندی آیفون ۱۰ اس و ۱۰ اس مکس از قابلیت سیم‌کارت ای‌سیم (eSIM)، این گزارش به معرفی مختصری از این نوع جدید سیم‌کارت می‌پردازد.
علت رونمایی نشدن پد شارژر بی‌سیم اپل معلوم شد
پایگاه خبری راد: یکی از محصولاتی که در رویداد معرفی محصولات جدید اپل باوجود انتظار کاربران، رونمایی نشد پد شارژر بی‌سیم موسوم به آی‌پاور بود.
سنگین‌وزن‌ترین گوشی اپل مشخص شد
پایگاه خبری راد: کارشناسان فعال در حوزه فناوری اعلام کرده‌اند که آیفون ۱۰ اس مکس (iPhone XS Max ) سنگین‌ترین گوشی آیفون محسوب می‌شود.
معافیت برخی محصولات اپل از قانون افزایش تعرفه واردات چین به آمریکا
پایگاه خبری راد: گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که برخی از محصولات اپل مشمول قانون افزایش تعرفه واردات چین به آمریکا نخواهند شد.