12:41 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

انعقاد قرارداد

تقاضای فوری سهامداران "وسدید" از رئیس قوه قضائیه برای پایان مالکیت۳۳درصدی
جمعی از سهامداران حقیقی خواهان رسیدگی فوری رئیس قوه قضائیه به پرندوه دعوای طولانی و ۷ باره گروه ‌صنعتی‌سدید و فرآب درباره مالکیت ۳۳ درصدی سهام شدند.
راهکارها و راهبردهای بورس انرژی در توسعه صنعت برق
وبینار تخصصی «بررسی چشم‌انداز صنعت برق، فرصت ها و تهدیدها، با نگاهی به ظرفیت های بازار سرمایه» با همت بورس انرژی ایران و مرکز مالی ایران، برگزار شد.
اصلاح اقتصاد برق، راه‌حل برون‌رفت از مشکلات این صنعت
راه حل برون رفت صنعت برق از مشکلات حاضر در گروی، اصلاح قیمت برق و استفاده از سازوکارهای شفاف بازار سرمایه برای کشف قیمت واقعی برق جهت ارائه سیگنال های قیمتی مناسب به سرمایه گذاران است.
انعقاد قرارداد ۶ ماهه در "کفپارس"
شرکت فرآورده‌های نسوز پارس قرارداد منعقد کرد.
"رمپنا" قرارداد جدید منعقد کرد
شرکت گروه مپنا قرارداد پروژه برق و بخار منعقد کرد.
تصویب اساسنامه «صندوق‌های سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات»
رئیس اداره امور صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس از تدوین اساسنامه صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات خبر داد . با تدوین مقررات مرتبط به این صندوق ها ابزار جدیدی در حوزه سرمایه گذاری ملک فراهم شد.
مزیت‌های بورس انرژی
وجود بازار رقابتی، عرضه انرژی الکتریکی موردنیاز جوامع بشری را به شکلی کارآتر میسر می‌سازد، زیرا در بازار رقابتی، شرکت‌های تولیدکننده انرژی الکتریکی سعی می‌کنند سهم بیشتری از بازار را کسب کنند و به این منظور ناچار به ارائه برق با کیفیت بهتر و با قیمت مناسب‌تر هستند.
جهش‌های بزرگ اقتصادی با تکیه‌ بر نوآوری‌ها
به گفته رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، بازار سرمایه ویژگی‌هایی دارد که تأمین مالی را تسهیل می‌کند و می‌تواند منابع کوچک مردمی را ‏جمع‌آوری و به سمت این بخش هدایت کند.‏ آنچه در صندوق نوآوری و شکوفایی رخ‌داده، بذری برای ‏ایجاد جهش‌های بزرگ اقتصادی است.‏
«شستا» و ادعای سود 32 هزار میلیاردی
نماد برتر - مدیرعامل شستا با اعلام دستاوردهای سال های اخیر گفت: سود خالص شرکت اصلی طی دو سال ۱۵ برابر شده و پیش‌بینی می‌شود در پایان سال مالی جاری به ۳۲ هزار میلیارد تومان برسد.
پذیره‌نویسی بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه در فرابورس
نماد برتر- مهدی مظاهری مدیر سرمایه‌گذاری جسورانه شرکت سبدگردان الگوریتم در نشست خبری ویژه پذیره‌نویسی واحدهای «صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه رشد یکم پیشگام» این صندوق را بزرگ‌ترین صندوق جسورانه بورسی معرفی کرد و گفت: سرمایه صندوق پیشگام ۲۴۰ میلیارد تومان بوده و حوزه فعالیت آن کسب‌وکارهای مبتنی بر اینترنت، حوزه‌های غیرخدماتی و صنعتی و عمدتا حوزه‌هایی است که شرکت‌های دانش‌بنیان روی آن کار می‌کنند.
رویدادهای مهم ۵ شرکت درباره مناقصه، تحصیل ملک،افزایش قیمت و رشد درآمد
نماد برتر- ماشین سازی اراک، داروسازی زهراوی،مارگارین،صنعتی بهشهر، قطعات فولادی و تایدواتر از رویدادهای مهم برنده شدن در مناقصه ، تکلیف مطالبات سنواتی ، افزایش قیمت فروش و رشد درآمد خبر دادند.
توضیح شرکت فرابورسی درباره اقدامات ارتقا نماد و زمان بهره برداری خط تولید
نماد برتر- شرکت فرابورسی از آغاز اقدامات اولیه جهت ارتقا نماد از بازار پایه به بازار دوم و زمان بهره برداری خط تولید جدید خبر داد و با افت قیمت سهام روبرو شد.
"امین" برای پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق اجاره شستا قرارداد بست
نماد برتر- تامین سرمایه امین از انعقاد قرارداد ۶۰۰ میلیارد تومانی پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق صکوک اجاره شستا خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای شنبه هفته آینده شد.
شرکت فرابورسی برای اجاره قطعه زمین ۱۰۴۴ هکتاری قرارداد بست
نماد برتر- شرکت فرابورسی کشت و دامداری فکا از قرارداد با سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی ماکو برای اجاره زمین ۱۰۴۴ هکتاری از اراضی استان آذربایجان غربی خبر داد.