13:52 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

انرژی های تجدیدپذیر

دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های نو آغاز به‌کار می‌کند
پایگاه خبری راد: نمایشگاه‌های بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، صرفه‌جویی انرژی و محیط زیست در تاریخ ۲ الی ۵ اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران با عنایت به اهمیت و جایگاه مسائل زیست محیطی و همچنین انرژی های تجدیدپذیر برگزار می‌شود.
ایرانی ها و زمان سواری باخودروی برقی
پایگاه خبری راد: سایپا قصد دارد در آینده نزدیك یك خط تولید با ظرفیت تجمعی حدود 40 هزار دستگاه را برای تولید خودروهای برقی در نظر بگیرد و در آن خودروهای پلت فرم های X200 و SP100 را تولید كند.
تقاضای میلیاردی خارجی‌ها در انرژی‌های تجدیدپذیر
پایگاه خبری راد: بر اساس آخرین آمار۴.۱ میلیارد دلار تقاضای خارجی برای توسعه تجدیدپذیرها در وزارت اقتصاد به ثبت رسیده است که از این بین ۱.۵ میلیارد دلار عملیاتی و ۴۰۰ میلیون دلار نیز به بهره‌برداری رسیده است.
برگزاری دومین دور کمیسیون مشترک ایران و ساحل عاج در ابیجان
پایگاه خبری راد: سفیر جمهوری اسلامی ایران در ابیجان، با "دانیل کابلان دانکان" معاون رئیس جمهور ساحل عاج دیدار و گفت‌وگو کرد.
سند جامع آب کشور تدوین می‌شود
پایگاه خبری راد: ساختار مدیریت آب باید متناسب با اصول و ظرفیت توامان عرضه و تقاضا طراحی شود.
ورود 2.5 میلیارد دلاری نروژ به بازار تجدیدپذیرهای ایران باوجود شاخ و شانه کشیدنهای ترامپ
پایگاه خبری راد: جهان انرژی در 24 ساعت گذشته شاهد تحولات گوناگونی از جمله برنامه روسیه، ایران و آسیا مرکزی برای ایجاد زنجیره عرضه نفت، تکاپوی پتروناس مالزی برای گسترش میدان نفتی آزادگان، ورود 2.5 میلیارد دلاری نروژ به بازار تجدیدپذیرهای ایران باوجود شاخ و شانه کشیدن‌های ترامپ، درخواست عراق از بریتیش پترولیوم برای گسترش میدان‌های نفتی کرکوک و تلاش روسیه برای کنترل صنعت نفت اقلیم کردستان بوده است.
تجار ایرانی به اتریش می‌روند
پایگاه خبری راد: اتاق بازرگانی تهران هیات تجاری را متشکل از دست‌اندکاران صنایع مختلف در آبان ماه به منظور توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری به کشور اتریش اعزام می‌کند.
صفحه قبل | صفحه بعد