09:59 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

امیر کبیر

برنامه‌ریزی جامع انرژی ایران در افق ۲۰ ساله
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر تحقیقات و توسعه فناوری شرکت توانیر گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها قرار شده که در افق ۲۰ ساله، برنامه جامع انرژی ایران تدوین شود؛ هم‌چنین برای طرح تدوین جامع، تدوین اسناد نظام‌نامه‌های تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی برای انجام مسئولیت‌های مشترک با هماهنگی استانداری‌ها در جهت پایدارسازی عرضه و تقاضای برق گام‌های بزرگی برداشته خواهد شد.
برنامه ایران برای ساخت ۲۰۰ هزار خانه در سوریه
پایگاه خبری راد: نایب رییس انجمن انبوه سازان استان تهران اعلام کرد: طی چهاردهمین نشست ایران و سوریه که با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و فعالان صنعت ساختمان در کشور سوریه صورت گرفت، تفاهمنامه ای برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در دمشق به امضا رسید.
بالابودن هزینه گازرسانی به روستاهای اطراف سد امیرکبیر کرج
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت گاز البرز با اشاره به بالا بودن هزینه گازرسانی به روستاهای اطراف سد امیرکبیر گفت: هزینه گازرسانی به روستاهای بالای سد امیر کبیر بیش از 80 میلیارد تومان برآورد شده است.
اجرای طرح ارتقای سوپرکامپیوتر دانشگاه امیرکبیر تا دو هفته آینده
پایگاه خبری راد: رییس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ارتقای سوپر کامپیوتر این دانشگاه از تهیه و ارائه طرح ارتقای این سوپرکامپیوتر با مشارکت بخش خصوصی در دو هفته آینده خبر داد.
برگزاری "ایده بازار خوراکی و نوشیدنی" در دانشگاه امیرکبیر
پایگاه خبری راد: از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر دومین رویداد ملی "ایده بازار خوراکی و نوشیدنی" در تاریخ ۲۳ آبان ماه برگزار می‌شود.
محدودیت ترافیکی راه های کشور در 17 آبان ماه
پایگاه خبری راد: طی شبانه ‌روز گذشته، كل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2178 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 7.9 درصد کاهش را نشان می‌دهد.
ضرورت وجود مدیریت علمی در کنترل شرایط آبی در کشور/٣٣٤ شهر تحت تنش آبی
پایگاه خبری راد:معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا کنترل بر ضرورت وجود مدیریت پیوسته و علمی در کنترل شرایط آبی در کشور تاکید کرد و گفت: امسال ٣٣٤ شهر تحت تنش آبی قرار دارند که به دلیل کاهش بارش‌ها، این رقم در سال گذشته ٢٨٤ شهر بود.
سومین دوره مسابقات سراسری متالوگرافی برگزار شد
پایگاه خبری راد: سومین دوره مسابقات سراسری متالوگرافی به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.
خواب تروریست‌ها برای ایران تعبیر نمی‌شود
پایگاه خبری راد: استاندار خوزستان در حاشیه عیادت از مجروحان حمله تروریستی اهواز گفت: تروریست‌ها و همه کسانی که برای ایران خواب‌های بد دیده‌اند، تاکنون خواب‌هایشان تعبیر نشده است و نخواهد شد.
ترافیک سنگین در محور کرج- چالوس
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور، از ترافیک نیمه سنگین در طول مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس خبر داد.
متوسط عمر تختهای بیمارستانی اهواز ۴۶ سال است
پایگاه خبری راد: نماینده اهواز گفت: متوسط عمر تختهای بیمارستانی در اهواز ۴۶ سال است یعنی در این بازه زمانی هیچ بیمارستان جدیدی در اهواز احداث نشده است اما با پیگیری‌های انجام شده پروژه های بزرگ بیمارستانی در دو سال اخیر افتتاح شده و پروژه‌های بزرگ دیگری نیز کلنگ زنی می شود.
اثر گازوئیل بر ظرفیت باربری شالوده سازه‌ها
پایگاه خبری راد: نتایج مطالعات آزمایشگاهی محققان دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر نشان می‌دهد خاک‌های ریزدانه آلوده به گازوئیل یا نفت‌گاز تا 8 درصد شرایط بحرانی‌تری را برای احداث سازه‌ها بر روی این خاک‌ها ایجاد خواهند کرد.
اختلاف 40 درصدی قیمت "تور پرورش ماهی در قفس" تولید داخل نسبت به نمونه خارجی
پایگاه خبری راد: رئیس جهاد دانشگاهی واحد دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه سازمان شیلات با برخی از شرکت‌های نروژی برای توسعه پرورش ماهی در دریا قرارداد منعقد کرده است، گفت: این مسئله باعث می‌شود از کشور ارز خارج شود. ما نمی‌دانیم چرا وقتی توانمندی داخلی وجود دارد، باید با قیمت بالاتر از تولیدات خارجی استفاده شود.
برگزاری دومین کنفرانس ملی پیشرفت‌های نوین در حوزه انرژی و صنایع نفت و گاز در ساوه‌
‌پایگاه خبری راد: دومین کنفرانس ملی پیشرفت‌های نوین در حوزه انرژی و صنایع نفت و گاز به همت موسسه آموزش عالی انرژی ساوه با حضور برخی مقامات سازمان انرژی اتمی ایران، اساتید دانشگاه و دانشجویان و جمعی از مسئولان محلی در این موسسه آموزش عالی برگزار شد.
ماجرای آخرین سرنشین بالگرد سقوط کرده شرکت نفت خزر
پایگاه خبری راد: مدیر عملیات پشتیبانی سکوی نفتی ایران امیر کبیر گفت: پیدا شدن جسد "علی مرداسی" آخرین سرنشین حادثه سقوط بالگرد شرکت نفت خزر پس از گذشت ۱۰ ماه معجزه خداوند بود.
صفحه قبل | صفحه بعد