01:56 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

امور اراضی

نخستین شهرک تخصصی صنایع معدنی در هرمزگان احداث می شود
پایگاه خبری راد: ‌معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: نخستین شهرک تخصصی صنایع معدنی در استان هرمزگان احداث خواهد شد.
جنگل‌های سوادکوه زیر چنگال‌ بولدوزرها
پایگاه خبری راد: چند وقتی است که سازمان‌های مردم نهاد و فعالان محیط زیست نسبت به ساخت جاده در ارتفاعات سوادکوه هشدار می‌دهند و می‌گویند که بولدوزها به جان جنگل‌های سوادکوه افتاده‌اند، جنگل‌هایی که زیستگاه گونه‌های کمیاب گیاهی و جانوری هستند.
افزایش قیمت نهاده‌ها مشکل عمده صنعت مرغ زنجان
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: افزایش‌ قیمت نهاده‌ها و کمبود نقدینگی عمده مشکل صنعت مرغ استان است.
سند دار کردن اراضی کشاورزی محدوده طرح انتقال آب به دشت سیستان
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: بهره بردارانی که در محدوده طرح انتقال آب با لوله به ۴۶ هزار هکتار از اراضی دشت سیستان قرار دارند در اولویت طرح سند دار کردن اراضی قرار دارند که امیدواریم تا پایان نیمه اول سال آینده سند اراضی آنان صادر شود.
تعیین تکلیف 4619 هکتار از اراضی کشاورزی گلستان
پایگاه خبری راد: مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی گلستان گفت: سال گذشته تعداد 23 پلاک به مساحت 4619 هکتار از اراضی کشاورزی گلستان تعیین تکلیف شد.
فضای مجازی، فیلترینگ و پیام‌رسان‌های داخلی محور دو نشست کمیسیون‌های تخصصی مجلس
پایگاه خبری راد: طی هفته جاری دو نشست یکی نشست مشترک کمیسیون‌های امنیت ملی و قضایی و حقوقی در خصوص وضعیت پیام‌رسان‌های داخلی و دیگری نشست مشترک کمیسیون‌های امنیت ملی، اقتصادی و صنایع و معادن مجلس برای بررسی وضعیت عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر شورای عالی فضای مجازی و مدیران پیام رسان‌ها برگزار می‌شود.
۹۰ درصد اراضی کشاورزی خرده مالکی هستند
پایگاه خبری راد: معاون سازمان امور اراضی گفت: اراضی کشاورزی از خرده مالکی رنج می‌برد و بهره‌وری‌های لازم را در بخش ندارد.
تغییر کاربری مزرعه و باغ بدون مجوز ممنوع
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان امور اراضی همزمان با فرارسیدن تعطیلات نورزوی و شدت گرفتن تبلیغات کاذب و فعالیت‌های سودجویانه در زمینه خرید زمین و ویلاسازی و ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی تاکید کرد که شهروندان هنگام خرید ملک مراقب سودجویان باشند چرا که تغییر کاربری مزرعه و باغ بدون اخذ مجوز ممنوع است.
آغاز بازسازی زیرساخت‌های مناطق معدنی با حقوق دولتی
پایگاه خبری راد: بعد از این که چهار سال از تصویب طرح بازسازی زیرساخت های مناطق معدنی می گذرد، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران از آغاز این طرح خبر داد.
آخرین اخبار درباره "شاندیز" و مطالبات مردم
پایگاه خبری راد: از اوایل سال ۱۳۹۳ که پرونده شاندیز و مطالبات مردم در دستور کار دولت قرار گرفت. سال گذشته بالاخره تکلیف این پرونده مشخص شد و نهایتا امسال دولت به هیات مدیره و مالکان جدید این پروژه اجازه ادامه کار و حتی تبلیغات تلویزیونی داد و به گفته یکی از مسئولان ارشد جهاد کشاورزی به زودی تکلیف همه مطالبات دولتی و مردمی در این پروژه مشخص می‌شود.
۳۰ درصد پرونده‎های قضایی مربوط به مسائل حقوقی است
پایگاه خبری راد- رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: ۳۰ درصد پرونده‎های قضایی مربوط به مسائل حقوقی است.
ممنوعیت شناسایی و ساخت معدن در پنج استان
پایگاه خبری راد: معاون سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری از ممنوعیت شناسایی و احداث معادن جدید طبقه یک تا سه در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، تهران و البرز خبر داد و گفت: بازسازی معادنی که بهره‌برداری آنها به اتمام رسیده آغاز شده و امسال ۵۰ معدن در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.
صفحه قبل | صفحه بعد