08:04 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

امنیتی

لایحه استیضاح ترامپ برای برکناری از ریاست جمهوری در مجلس
نماد برتر- نمایندگان حزب دمکرات کنگره آمریکادر واکنش به اعتراضات هواداران ترامپ و اعمال خشونت، لایحه استیضاح وی برای برکناری از ریاست جمهوری را در سنا توزیع کردند.
واردات نفت آمریکا از عربستان به صفر رسید
نماد برتر- آمریکا که تا چند ماه پیش با سونامی صادرات نفت عربستان سعودی روبرو شده بود، هفته گذشته برای نخستین بار در ۳۵ سال گذشته واردات نفت از این کشور نداشت.
صعود بورسها در جهان
نماد برتر- بیشتر شاخص های مهم بورسی جهان صعود کردند.
بردار کوچک محسن رضایی نامزدی انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس را رد کرد
نماد برتر- بردار کوچک محسن رضایی ، نامزدی وی در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس را تکذیب کرد و گفت: وی ضرورتی برای ورود به عرصه انتخابات نمی بیند.
چگونه نشانه‌های آلودگی رایانه به ویروس را تشخیص دهیم؟
نماد برتر- رایانه های شخصی حدود ۳۰ سال است که به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند و ویروسهای رایانه ای به اندازه گذشته دیگر مرموز نیستند اما چگونه می توانیم نشانه‌های آلودگی دستگاهمان به ویروس را تشخیص دهیم؟.
پوشش بدون اشکال ۱۶ هزار تراکنش در ثانیه و ۴ میلیون معامله در TSETMC
نماد برتر- مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران با اعلام بروزآوری و توسعه سایت TSETMC از پوشش بدون اشکال ۱۶ هزار تراکنش در ثانیه و ۴ میلیون معامله در روز خبر داد.
احتکار لاستیک وارداتی و پرونده‌های باز برای متخلفان
نماد برتر- در پی بروز مشکلاتی در بازار لاستیک خودروهای سنگین که با وجود اختصاص ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی برای واردات آن‌ها به دست کامیونداران نمی‌رسید، مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از تشکیل پرونده تعزیراتی برای این متخلفان و برخورد با آن‌ها خبر داد.
رکوردهای شگفت انگیز و کم سابقه بورس و ۵ پیشنهاد برای اصلاحات
نماد برتر- دو کارشناس بازار سرمایه ضمن بررسی رکوردهای شگفت انگیز و کم سابقه بورس در سال جاری ، ۵ پیشنهاد برای اصلاحات مطرح کردند .
سهم هرایرانی از بودجه : ماهی ۶۸۶ هزار تومان و سالی ۸.۲ میلیون تومان
نماد برتر- سهم هر ایرانی از بودجه سال آینده و براساس تورم ۲۲ درصدی پیش بینی شده ، ماهانه حدود ۶۸۶ هزار تومان و سالانه ۸.۲ میلیون تومان خواهد بود.
هیچ مماشاتی با سهل‌انگاری‌ها در اجرای ابلاغیات «امنیت سایبری» نمی‌شود
نماد برتر- حامد سنجری: «حملات سایبری متعددی به صورت لحظه‌ای و شبانه‌روزی بر زیرساخت‌ها و سامانه‌های معاملات برخط و همچنین سامانه‌های کلیدی بازار سرمایه انجام می‌شود و تعداد حملات ناموفق به طور متوسط روزانه از ۱۰۰ هزار حمله فراتر می‌رود.»
سامانه معاملات بورسی در شرایط پایدار/ سامانه بومی در مرحله تست
نماد برتر- مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس گفت: بومی‌سازی سامانه معاملات در مرحله آزمایشات مختلف قرار دارد و فعلا نمی‌توانیم زمان دقیق بهره‌برداری از آن را اعلام کنیم.
مذاکره دیپلمات‌های سایبری برای ساختن آینده اینترنت جهانی
نماد برتر- چشم‌اندازهای متناقضی برای آینده اینترنت جهانی به‌طور اجتناب‌ناپذیری با یکدیگر برخورد می‌کنند و دیپلمات‌های سایبری مجبور به مذاکره در مورد این گزینه‌های دشوار و ساختن آینده فضای سایبری هستند.
به‌روزرسانی سیسکو برای آسیب‌پذیری‌های شناسایی‌شده منتشر شد
نماد برتر- سیسکو به‌روزرسانی امنیتی را برای رفع چندین ‫آسیب‌پذیری که Cisco Security Manager را تحت تاثیر قرار می‌دهد و امکان اجرای کد از راه دور را فراهم می‌آورد، منتشر کرد.
مراقب موبایل‌بانک‌های‌ جعلی باشید
نماد برتر- یکی از این برنامه‌های جعلی، موبایل بانک‌ها هستند که می‌توانند منجر به برداشت غیرمجاز از حساب کاربران شوند.
کارگروه تهیه بسته حمایتی صنوف آسیب دیده در اتاق اصناف ایران تشکیل شد
نماد برتر- رئیس اتاق اصناف ایران گفت: با حضور مستمر در کمیته‌های ستاد ملی کرونا، کارگروه تهیه بسته حمایتی صنوف آسیب دیده در اتاق اصناف ایران تشکیل شد.