05:48 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ال سی

فولادی‌ها رکوردشکنی می‌کنند
نماد برتر- در حال حاضر شاهد تداوم کاهش موجودی انبارها هستیم که سیگنال تقاضای بسیار قوی را می‌دهد و محرک قیمت‌های فولاد جهانی بوده است.
قیمتها در قبوض گاز تغییر می کند
نماد برتر- راهکار دولت برای اصلاح الگوی مصرف مشترکان گاز طبیعی در ایام سرد سال موجب تغییر در قبوض مشترکان گاز خواهد شد و از این پس مشترکان خوش مصرف پاداش خواهند گرفت.
موافقت "وامید" با طرح توسعه زیرمجموعه بورسی و تبدیل به قطب تولید تایر شرق
نماد برتر- مدیرعامل سرمایه‌گذاری امید با اعلام موافقت با طرح توسعه زیرمجموعه گفت: با افزایش دو برابری ظرفیت، سالانه بیش از ۵۰ هزارتن لاستیک تولید و "پکویر" به قطب شرق تبدیل می‌شود.
آشنایی با تویوتا C-HRجدید
نماد برتر- تویوتا در طراحی نسخه جدید خودرو محبوب خود یعنی C-HR از خطوط دینامیکی بیشتر برای افزودن جذابیت ظاهری به آن استفاده کرده است.
تحلیل ۱۶ کارشناس از نتیجه انتخابات آمریکا بر بورس ایران و اقبال صنایع
نماد برتر- ۱۶ کارشناس بازارسرمایه در خصوص اثر نتیجه میان و بلند مدت انتخابات آمریکا بر بازار سرمایه ایران و اقبال صنایع بورسی ، نکاتی ارائه کردند.
بهترین خودروهای شاسی بلند اروپایی معرفی شدند
نماد برتر- خودروهای آلمانی بیشترین نماینده را در رتبه بندی امسال دارند.
تکذیبه همتی و اعلام تنها معیار اعمال سیاست‌ها / مستقل از تحولات سیاسی خارجی
نماد برتر- رئیس کل بانک مرکزی تمام گمانه‌زنی‌ها در مورد القای رقم‌هایی از نرخ ارز را تکذیب و تنها معیار اعمال سیاست‌ها را مستقل از تحولات سیاسی خارجی را اعلام کرد .
مصرف مازوت نیروگاه‌های تهران به صفر رسیده است
نماد برتر- مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق تهران گفت: در حال حاضر هیچ یک از نیروگاه‌های حرارتی استان تهران از مازوت مصرف نمی‌کنند و سوخت اصلی آن‌ها توسط گاز طبیعی تامین می‌شود.
تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار مسکن
نماد برتر- یک کارشناس اقتصاد مسکن گفت: انتخاب ترامپ می تواند زمینه ساز نوسان نرخ ارز و پیروزی بایدن منجر به رونق بازار مسکن شود.
عرضه آخرین فناوری‌های ۹ شرکت ایرانی در نمایشگاه مسکو
نماد برتر- در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری دیجیتال، مخابرات، ارتباطات و تجهیزات ناوبری روسیه ۹ شرکت‌ دانش‌بنیان و صنایع نرم و خلاق فعال ایرانی آخرین دستاوردهای فناوری خود را عرضه کردند.
بانک مرکزی برای مهار تورم راه سختی در پیش دارد
نماد برتر- از آنجا که با موافقت شورای پول و اعتبار از این پس بانک مرکزی به منظور کنترل تورم بر رشد ترارنامه بانک‌ها سیاست‌های محدودیتی و کنترلی اعمال می‌کند، یک تحلیلگر اقتصادی معتقد است که این بانک راه سختی را برای کنترل تورم و مهار نقدینگی در پیش گرفته است که شدنی اما سخت است و هر چه مقررات سخت‌تر می‌شود، نظارت سخت‌تر و به همان میزان راه فرار از مقررات و فساد و رانت هم زیاد می‌شود.
نابودی ۵۰ درصد منابع زیرزمینی گلستان با افزایش بی‌رویه کشت برنج
نماد برتر- عضو هیات علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی گلستان گفت: بهترین راهکار در کوتاه‌مدت برای کاهش سرعت از بین رفتن منابع آب‌های زیرزمینی با توجه به کشت بی‌رویه برنج، روی آوردن به روش خشکه‌کاری برنج است.
سیاست احتیاطی کنترل رشد ترازنامه بانک ها در سه بند تصویب شد
نمای برتر- شورای پول و اعتبار ،سیاست احتیاطی کنترل رشد ترازنامه بانک ها را با هدف کنترل تورم و بهبود کیفیت ترازنامه بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی تصویب کرد.
تحلیل رئیس اتاق تهران از آینده اقتصاد ایران بعد از انتخابات آمریکا
نماد برتر- رئیس اتاق تهران با تحلیل از آینده ایران بعد از انتخابات آمریکا اعلام کرد: در صورت پیروزی بایدن شاید در کوتاه‌ مدت گشایش‌هایی رخ دهد ولی مشکلات اقتصاد تلنبار شده و باید در داخل حل شود.
شریعتی: طرح تامین کالاهای اساسی تورم‌زا نیست
نماد برتر- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علی‌رغم القاء دولت طرح یک فوریتی تامین کالاهای اساسی تورم‌زا نبوده بلکه روند عادلانه‌ای در توزیع کالاهای اساسی برقرار خواهد کرد.