01:43 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

الکسای آمازون

کاهش مصرف برق دستیار صوتی الکسای آمازون
پایگاه خبری راد: یک شرکت فعال در حوزه تامین تراشه مدعی شده است درصورت همکاری با آمازون می‌تواند مصرف برق دستیار صوتی الکسای آمازون را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
اسپیکر آمازون جاسوس خانگی می‌شود؟
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشره حاکی است که اسپیکر هوشمند آمازون مجهز به دستیار صوتی الکسا، مکالمات صوتی میان یک زن و شوهر آمریکایی را ضبط و برای یکی از دوستان آن‌ها ارسال کرده است.
تجهیز لپ‌تاپ‌های ایسر به دستیار صوتی الکسای آمازون
پایگاه خبری راد: شرکت ایسر اعلام کرده است که نخستین رایانه و لپ‌تاپ‌های مجهز به دستیار صوتی الکسای آمازون را خواهد ساخت.
اسپیکرهای هوشمند به نامِ بیتس، به کامِ اپل!
پایگاه خبری راد: بر اساس شایعات منتشر شده، اپل می‌خواهد اسپیکر هوشمند ارزان قیمت خود را تحت عنوان و برند بیتس (beats ) عرضه کند.
اسپیکرهای هوشمند آمازون جاسوسی می‌کنند
پایگاه خبری راد: پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری به تازگی در یافته‌اند که اسپیکرهای هوشمند الکسای آمازون قابلیت شنود و جاسوسی از کاربران را دارند.
چند درصد کاربران اسپیکر هوشمند دارند؟
پایگاه خبری راد: طبق آخرین آمار استفاده کاربران آمریکایی از اسپیکرهای هوشمند در ژانویه سال جاری میلادی به طور چشمگیری افزایش یافته است.
خودروهای تویوتا و لکسوس به الکسای آمازون مجهز می‌شوند
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرده است که قصد دارد شماری از خودروهای تولیدی خود را به دستیار صوتی الکسای آمازون مجهز کند.
اسپیکر هوشمند سامسونگ سال‌ آینده عرضه می‌شود
پایگاه خبری راد: طبق گزارش های منتشر شده سامسونگ قصد دارد در نیمه نخست سال آینده میلادی ۲۰۱۸ اسپیکرهای هوشمند خود را روانه بازار کند.
صفحه قبل | صفحه بعد