15:42 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اقتصاد روسیه

 پوتین برای حمایت از شرکت‌های تحریم شده روسیه وعده داد
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور روسیه به بنگاه‌های تجاری این کشور وعده داد دولت این کشور از آن‌ها در برابر فشار تحریمی غرب محافظت خواهد کرد.
 دلار از مبادلات چین و روسیه به تعویق افتاد حذف شد
پایگاه خبری راد: وزیر دارایی روسیه اعلام کرد امضای موافقت‌نامه جایگزینی روبل و یوان به جای دلار در مبادلات دوجانبه بین چین و روسیه به تعویق افتاده است.
 روسیه با جایگزینی یورو به جای دلار موافق است
پایگاه خبری راد: وزیر اقتصاد روسیه اعلام کرد این کشور از تلاش‌های اتحادیه اروپا برای کاهش وابستگی به دلار حمایت می کند.
رونمایی برنامه‌ ی روسیه برای رهایی از وابستگی به دلار
پایگاه خبری راد: وزارت دارایی روسیه از برنامه خود برای کاهش وابستگی این کشور به دلار رونمایی کرد که به عقیده کارشناسان فرایندی طولانی و سخت خواهد بود.
روسیه برنامه‌ای برای حذف کامل دلار از اقتصادش ندارد
پایگاه خبری راد: برخی منابع آگاه گفته‌اند مقامات روسی در حال برنامه‌ریزی برای کاهش وابستگی اقتصاد روسیه به دلار هستند.
واشنگتن، روسیه را به "محاصره دریایی" تهدید کرد
پایگاه خبری راد: وزیر کشور آمریکا گفته است: "محاصره دریایی" را می‌توان به عنوان گزینه بازدارنده در برابر سیطره روسیه بر کنترل تامین انرژی در خاورمیانه و جلوگیری از اوضاعی که مشابه آن را در اروپا شاهدش هستیم، در نظر داشته باشیم.
آمریکا دسترسی روسیه به دلار را تحریم نخواهد کرد
پایگاه خبری راد: موسسه رتبه‌بندی "فیچ" اعلام کرد احتمال آن که واشنگتن دسترسی روسیه به نظام مالی دلاری را قطع کند بسیار پایین است.
بورس روسیه در بالاترین سطح تاریخ خود ایستاد
پایگاه خبری راد: با وجود فشار تحریم‌های آمریکا بر شرکت‌های بزرگ روسیه، شاخص بورس این کشور در بالاترین سطح تاریخ خود قرار گرفت.
رشد اقتصادی روسیه افزایش می‌یابد
پایگاه خبری راد: صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی کرد رشد اقتصادی روسیه از ۱.۵درصد سال گذشته به ۱.۷ درصد تا پایان امسال افزایش یابد.
ادعای جدید آمریکا از اثرگذاری تحریم‌هایش بر اقتصاد روسیه
پایگاه خبری راد: یکی از مقامات دفتر امور اقتصادی و بازرگانی دولت آمریکا گفت که از نظر آمریکا، تحریم‌های این کشور به اقتصاد روسیه ده ها میلیارد دلار آسیب زده است.
تحریم‌های آمریکا بر اقتصاد روسیه تاثیر چندانی ندارد
پایگاه خبری راد: موسسه رتبه بندی "مودی" اعلام کرد: تحریم‌های جدید آمریکا بر اقتصاد روسیه و توانایی این کشور برای تامین بودجه مورد نیازش خیلی موثر نخواهد بود.
بهبود رتبه اعتباری روسیه
پایگاه خبری راد: موسسه رتبه بندی " فیچ" رتبه اعتباری روسیه را به “BBB-“ارتقا داد و چشم انداز اقتصادی این کشور را مثبت ارزیابی کرد.
دلار قابل اعتماد نیست
پایگاه خبری راد: وزیر اقتصاد روسیه گفت دلار که به عنوان ارز جهانی شناخته می شود ابزاری پرریسک برای پرداخت است.
جان گرفتن اقتصاد روسیه به دنبال مسابقات جام جهانی
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته برنامه‌ریزی مسابقات جام جهانی فوتبال روسیه گفت این کشور در جریان برگزاری مسابقات ۱۰۰ میلیارد روبل درآمد کسب کرد.
روسیه به جنگ تجاری جهانی پیوست
پایگاه خبری راد: روسیه با وضع تعرفه روی واردات شماری از کالاهای آمریکا به تلافی تصمیم واشنگتن برای وضع تعرفه روی فروش فلزات روسی، به جنگ تجاری جهانی پیوست.