20:55 | شنبه 7 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

افشانی

افشانی رفتنی شد
پایگاه خبری راد: پیگیری شورای شهر تهران برای ماندن افشانی در تهران بی نتیجه ماند و امروز بعدازظهر در کمیسیون اجتماعی مجلس کلیات طرح استفساریه تبصره یک قانون منع بکارگیری بازنشستگان رأی نیاورد.
پیام شهردار تهران به مناسبت 13 آبان
پایگاه خبری راد: شهردار تهران در پیامی به مناسبت 13 آبان تاکید کرد: ملت آگاه ایران با اتحاد مقابل تحریم ها می ایستد.
کارِ پسته از بحران گذشته...
پایگاه خبری راد: تغییرات اقلیمی کارِ پسته را تا آنجا کشانده که از بحران گذشته؛ کشاورزی که سال گذشته 3 تن پسته برداشت کرده بود امسال تنها 12 کیلوگرم پسته تَر برداشت کرده است.
شهردار تهران: استعفایی در کار نخواهد بود
پایگاه خبری راد: شهردار تهران درباره ادامه فعالیت خود در شهرداری تهران با توجه به قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: استعفایی در کار نیست و تا آخرین روزی که قانون مشخص کند ارائه خدمت خواهم کرد.
آغاز فرایند انتخاب شهردار جدید تهران از هفته آتی
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از آغاز روال انتخاب شهردار بعدی تهران از هفته آتی خبر داد.
مخالفت مجلس با مستثنی‌کردن شهردار تهران از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح مستثنی‌کردن شهردار تهران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان مخالفت کردند.
درخواست استاندار تهران از وزارت نفت برای محاسبه سهم شهرداری از صرفه‌جویی مصرف انرژی
پایگاه خبری راد: استاندار تهران با تأکید بر اینکه باید به شهردار تهران کمک کنیم تا به اهدافش برای اداره شهر برسد، از وزارت نفت در خواست کرد تا از محل صرفه‌جویی مصرف انرژی سهم شهرداری را محاسبه کند.
ارسال پرونده‌های قابل رسیدگی شهرداری، با قید دقت و سرعت به مراجع قضایی
‌پایگاه خبری راد: ریٔیس سازمان بازرسی در دیدار با معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: ما به دنبال پرونده سازی نیستیم اما پرونده‌هایی که سیر قانونی را طی کرده و به اثبات رسیده با قید دقت و سرعت جهت صدور رأی به مرجع قضایی ارسال خواهد شد.
شنود شهردار؛ ادعا یا واقعیت؟
پایگاه خبری راد: ادعای شنود از تلفن و پیامک معاونان شهردار تهران از توئیت شامگاهی یکی از خبرنگاران آغاز و خیلی زود فراگیر شد .
 از موضوع شنود بگذرید/ جایم در شورا راحت است
پایگاه خبری راد: رئیس شورای شهر تهران درباره انتخاب شهردار جدید، نامه وزیر کشور و شائبه نصب شنود در دفتر معاونین شهردار توضیحاتی را ارائه کرد.
واکنش افشانی به حواشی تغییر معاون برنامه‌ریزی شهرداری در فضای مجازی
پایگاه خبری راد: شهردار تهران با اشاره به برخی از دروغ پراکنی‌ها در فضای مجازی، گفت: به دنبال تغییر معاون برنامه‌ریزی شهرداری برخی از افراد در فضای مجازی مسائلی را مطرح کردند، در حالی که آقای میرزایی با شنیدن این موضوع به خوبی رفتار کردند و هیچ رفتار غیر معمولی از ایشان ندیدم.
کار برای تراکتور است!
پایگاه خبری راد: بررسی علل افزایش میزان بیکاری در استان صنعتی یزد بیانگر این نکته است که علاوه بر عامل شکاف میان صنعت و دانشگاه، فرهنگ‌سازی مناسبی نیز در سال‌های اخیر در مورد کار کردن صورت نگرفته است.
تهران نماد ملی همه ایرانیان است
پایگاه خبری راد: شهردار تهران در پیامی چهاردهم مهرماه «روزتهران» را به شهروندان تهرانی و تمام ایرانیان تبریک گفت.
تاکید شهردار تهران بر نقش کنترلی و نظارتی نظام مهندسی کشور
پایگاه خبری راد: شهردار تهران گفت: از آن جهت که ساختمانها هم سرمایه مردم و هم سرمایه کشور هستند بنابراین انتظار می رود جامعه مهندسی کشور از اتلاف منابع جلوگیری کند و به وظایف عمرانی خود در این حوزه آگاه باشد.
شهردار تهران مشمول بازنشستگی نمی‌شود + تشریح موارد قانونی
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر با تشریح موارد قانونی اعلام کرد که شهردار تهران مشمول قانون منع به کارگیری منع بازنشستگان نیست.