17:35 | شنبه 9 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

افزایش مصرف

پیش بینی افزایش مصرف و تولید فولاد و مهم‌ترین فرصت های شرکت های ایرانی
نماد برتر- تحلیلگر ارشد بین‌المللی صنایع معدنی با اعلام پیش بینی رشد مصرف و تولید فولاد در سال ۲۰۲۱ ، مهم‌ترین فرصت های صنعت فولاد ایران در آسیا ، اروپا و خاورمیانه را معرفی کرد.
رشد ۷ درصدی تولید محصولات پتروشیمی
نماد برتر- مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افزایش ۶ درصدی تولید محصولات پتروشیمی در ۱۰ ماه سال ۹۹ خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که تولید در این صنعت با وجود کرونا افزایش یابد و تا پایان سال رشد ۷ درصدی را رقم بزند.
افزایش ۶ درصدی محصولات پتروشیمی در ۱۰ ماه و پیش بینی ۶۱ میلیون تنی
نماد برتر- مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افزایش ۶ درصدی تولیدات در ۱۰ ماه گذشته خبر داد و گفت: انتظار می رود تا پایان سال به ۶۱ میلیون تن برسد.
تکذیب قطعی برق به دلیل استخراج بیت کویین / درخواست کاهش ۱۰ درصدی مصرف
نماد برتر- سخنگوی صنعت برق ، ارتباط قطعی برق با استخراج رمز ارزهایی مانند بیت کوین را رد کرد و شرکت برق تهران هم خواهان کاهش کاهش ۱۰ درصدی مصرف شد.
قطعی گسترده برق در تهران و چند استان ایران / علت و توضیح توانیر
نماد برتر- کمبود سوخت نیروگاه ها منجر به قطعی برق دو و چند ساعته برق در چند منطقه تهران و برخی استان ها شد که با توضیح توانیر همراه بود .
مقصر افزایش مصرف برق اعلام شد / پاداش ۱۰ میلیونی به معرفی کنندگان
نماد برتر- سخنگوی صنعت برق از مصرف غیرمجاز روزانه ۳۰۰ مگاوات برق توسط استخراج‌کنندگان ارزهای مجازی خبر داد و گفت: عاملان شناسایی مراکز غیرمجاز تا سقف ۱۰ میلیون تومان پاداش دریافت می کنند.
جزییاتی از مدیریت آب فولادمبارکه و مهم‌ترین طرح ها /کاهش برداشت از زاینده‌رود
نماد برتر- مدیر انرژی و سیالات فولاد مبارکه با اشاره به اهمیت مدیریت پایدار آب ، مهم‌ترین طرح های توسعه و فعالیت‌ های مربوط به بهینه‌سازی مصرف آب با هدف کاهش برداشت از زاینده‌رود را اعلام کرد .
پیش بینی رشد ۲.۶ درصدی تقاضای جهانی زغال سنگ در سال آینده
نماد برتر- آژانس بین المللی انرژی از رشد ۲.۶ درصدی تقاضای جهانی زغال سنگ، تحت تاثیر احیای اقتصادی و افزایش مصرف برق و تولید صنعتی در سال آینده میلادی خبر داد.
جریان شفاف اطلاعات؛ عاملی موثر در بازگشت اعتماد عمومی به بازار/ عملکرد مثبت شرکت‌ها در ۶ماه نخست سال
نماد برتر- جعفر جولا: «نگاهی اجمالی به گزارش­‌های شش‌­ماهه نخست سال جاری نشان از عملکرد نسبتاً مناسب شرکت‌ها از منظر سودآوری و فروش به ­ویژه در شرکت‌­های صادرات محور دارد»
قیمتها در قبوض گاز تغییر می کند
نماد برتر- راهکار دولت برای اصلاح الگوی مصرف مشترکان گاز طبیعی در ایام سرد سال موجب تغییر در قبوض مشترکان گاز خواهد شد و از این پس مشترکان خوش مصرف پاداش خواهند گرفت.
تولید روزانه گاز کشور به ۹۰۰ میلیون متر مکعب رسید
نماد برتر- مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از افزایش تولید روزانه گاز شیرین در کشور تا ۹۰۰ میلیون مترمکعب خبر داد.
انحصارطلبی «درهآور» بیشتر می‌شود
نماد برتر- «درهآور» قصد دارد برای انجام پروژه‌های خود از محلی نه چندان جذاب افزایش سرمایه دهد.
تولید گاز عربستان رکورد زد
نماد برتر- تلاشهای عربستان سعودی برای توسعه منابع گازی با رکورد جدید در تولید روزانه این سوخت به ثمر نشست اما همچنان برای تامین نیاز نیروگاههای این کشور کافی نیست.
ایران ۴ برابر میانگین جهانی انرژی مصرف می‌کند
نماد برتر- مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به ضرورت بهینه‌سازی مصرف انرژی در کشور، گفت: طبق آمار ایران در مجموع مصرف (خانگی، صنایع و ...) چهار برابر میانگین جهان انرژی مصرف می‌کند و خانوارهای ایرانی هم تقریبا سه برابر میانگین جهانی مصرف انرژی (شامل گاز، آب، برق و ...) دارند به همین دلیل موضوع بهینه‌سازی مصرف انرژی بیش از هر زمان دیگر باید مورد توجه باشد.
کرونا یاری رسان «شیران» شد
نماد برتر- صورت‌های مالی «شیران» حاکی از آن است که افزایش مصرف مواد شوینده در نتیجه شیوع کرونا به نفع شرکت تمام شده است.