13:55 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

افزایش حقوق کارمندان

۹ کانال پولی و ارزی برای حمایت از معیشت، سلامت و عدالت اجتماعی
پایگاه خبری راد: دولت در بودجه سال آینده در نظر دارد از ۹ طریق از معیشت عمومی، سلامت و عدالت اجتماعی حمایت کند.
 دولت باید حقوق کارگران را هم افزایش دهد
پایگاه خبری راد: رییس فراکسیون پاسخگوی مجلس گفت‌: حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان درآمد مازاد دولت در سال جاری است که بخشی از آن برای بسته‌های حمایتی و بخش دیگر برای ترمیم حقوق کارمندان و کارگران باید در نظر گرفته شود.
دولت به کارگران و اقشار کم‌درآمد جامعه توجه بیشتری داشته باشد
پایگاه خبری راد: یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، گفت‌: کارگران، خانواده‌های بی‌سرپرست و بازنشستگان باید در اولویت دولت برای حمایت قرار داشته باشند.
 همزمان با افزایش حقوق کارمندان باید حقوق کارگران نیز افزایش یابد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت‌: دولت باید توجه ویژه‌ ای به اقشار کم درآمد جامعه داشته باشد، چرا که افزایش قیمت کالاها آسیب جدی به این قشر وارد می‌کند.
 چرا با افزایش تورم، نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی افزایش نمی‌یابد؟
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: این چه سیاست یک با و دو هوایی است که قیمت خودروهای بی‌کیفیت تحت تاثیر لابی خودروسازان و اعلام وزارت صنایع افزایش پیدا می‌کند اما با وجود تورم افسارگسیخته قیمت محصولات کشاورزی هیچ افزایشی نمی‌یابد؟
میان مطالبات مردم و عملکرد مسئولان، فاصله قابل توجهی وجود دارد
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اقدامات انجام شده برای حل مشکلات مردم، گفت: هنوز مردم ما در سختی هستند. اقدامات مناسبی انجام شده است، اما هنوز با شرایط مطلوب فاصله داریم.
معاون رئیس جمهور: افزایش حقوق کارمندان تا ۱۶ درصد است نه ۱۲
پایگاه خبری راد: اعلام مصوبه هیأت وزیران برای افزایش شش تا ۱۲ درصدی حقوق کارکنان در سال جاری با واکنش‌های متفاوتی همراه شد. معاون رئیس جمهور می‌گوید این رشد در حقیقت ۱۶ درصد است نه ۱۲ درصد.
۱۳ میلیون کارگر ایرانی چشم انتظار رقم دستمزد
پایگاه خبری راد: جلسه نهایی تعیین مزد سال آینده کارگران در حالی به موعد خود نزدیک می‌شود که در روزهای اخیر پیشنهاد افزایش پلکانی حقوق و دستمزد کارمندان و کارگران، واکنش‌ها و دیدگاه‌های متفاوتی را در پی داشته است.
صفحه قبل | صفحه بعد