14:49 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

افزایش تولید خودرو

ساخت کارخانه‌ باتری‌سازی؛ تنها راه‌حل کاهش بیکاری!
پایگاه خبری راد: پیتر آلتمایر، وزیر اقتصاد آلمان به تازگی از لزوم ساخت و احداث کارخانه‌های تولید باتری مخصوص خودروهای برقی در اروپا سخن گفته است.
دلیل افزایش قیمت خودرو از زبان وزیر صنعت
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت علت موج جدید گرانی خودرو را احساس خطر مردم برای کاهش روزافزون ارزش پول ملی و هجوم به بازار خودرو برای تبدیل وجوه نقد و سپرده‌های بانکی به خودرو اعلام کرد. کمیسیون صنایع مجلس نیز تصمیم گرفت کمیته‌ای ویژه برای رصد بازار و ارائه راهکارهای پیشنهادی به مجلس تشکیل دهد.
 مهار روند افزایشی قیمت خودرو توسط خودروسازان
پایگاه خبری راد: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت و دستگاه قضائی موظفند با تقویت نظارتها بر خطوط تولید شرکت‌های خودروساز در صورت مشاهده هر گونه رفتاری که تأثیر معکوس در روند افزایش تولید خودرو دارد، فاصله قیمت خودرو در کارخانه و حاشیه بازار را از 5 به ۱۵، ۲۰، ۲۵ درصد و حتی بیشتر کنند تا شرکت‌های خودروساز تصور نکنند با کم و زیاد کردن تولید می‌توانند با قیمت‌ها بازی کنند.
فولکس‌واگن، تسلا را به چالش کشید
پایگاه خبری راد: فولکس واگن اعلام کرده است که قصد دارد به منظور به چالش کشاندن خودروهای برقی تسلا، سه کارخانه فعلی خود را به تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی تبدیل کند و فعالیت خود را در این زمینه افزایش دهد.
افزایش تولید خودرو در آمریکا، حربه فولکس واگن در جنگ تجاری
پایگاه خبری راد: هربرت دیاس، مدیرعامل شرکت خودروسازی فولکس واگن به تازگی از تلاش این خودروساز آلمانی برای افزایش تولید خودرو در خاک ایالات متحده آمریکا خبر داده است.
جنگل‌های شمال به نصف رسید!
پایگاه خبری راد: عضو شورای هماهنگی شبکه ملی محیط زیست و منابع طبیعی کشور گفت: بر اساس آمار منابع طبیعی و جنگل داری کشور، جنگل شمال در طول ۴۰ سال گذشته از ۳ میلیون و ۶۰۰ به یک میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار رسیده است.
عوامل موفقیت صنعت خودروسازی در جنوب شرق آسیا
پایگاه خبری راد: آسیای جنوب شرقی قلب صنعت خودروسازی آسیاست؛ بازاری بزرگ با جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ میلیون نفر، تولید ناخالص ملی برابر با ۲۰ تریلیون دلار و رشد سالیانه بیش از ۵۰ درصد.
تلاش فولکس‌واگن برای احیای برند خود
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت خودروسازی فولکس‌واگن آلمان قصد دارد رسوایی خودروهای دیزلی خود را با افزایش تولید خودروهای پاک برقی و الکتریکی به فراموشی سپرده و بار دیگر به خوش درخشیدن نام و آوازه خود کمک کند.
دست دلالان را از بازار خودرو قطع می‌کنیم
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه بازدید از گروه صنعتی ایران‌خودرو برنامه‌های این سازمان را برای از بین بردن قیمت‌های کاذب خودرو تشریح کرد.
تلفات رانندگی به ۹۰۰۰ نفر کاهش می‌یابد
پایگاه خبری راد: معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ظرف یک برنامه ۱۰ ساله این وزارتخانه تلاش خواهد کرد تعداد تلفات رانندگی کاهش پیدا کند. این طرح در جریان ابلاغ سند استراتژی حمل و نقل توسط وزیر راه و شهرسازی صورت می‌گیرد.
افزایش خط تولید یخچال فریزر ایرانی
پایگاه خبری راد: تولید ۱۱ کالای منتخب صنعتی و معدنی اعم از ماشین سواری، یخچال فریزر و ماشین لباسشویی در پایان سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۵ افزایش یافته که دلیل افزایش هر یک اعلام شده است.
افزایش رضایت 5 درصدی مشتریان از محصولات سایپا
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز مطالعات استراتژیک گروه خودروسازی سایپا از برنامه ریزی این گروه برای افزایش تولید در سال 97 خبر داد و گفت: گروه خودروسازی سایپا در چهارماهه پایانی سال گذشته توانست تمام رکوردهای خود در زمینه تولید خودرو را جابه جا کند.
شفافیت، لازمه توسعه در سایپا است
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جمع مدیران این گروه، شفافیت را لازمه توسعه در سایپا دانست و خواستار استفاده درست از سرمایه های مالی سازمان و هدایت جریان نقدینگی در مسیر صحیح آن یعنی خطوط تولید شد.
علل افزایش تولید سنگ‌آهن، سواری، یخچال و لباسشویی
پایگاه خبری راد: علل رشد تولید ۱۱ کالای منتخب صنعتی و معدنی اعلام شد.
تولید فولکس واگن «پاسات» در آمریکا متوقف شد
پایگاه خبری راد: فولکس‌واگن به دلیل کاهش فروش سدان پاسات در آمریکا، قصد دارد تولید آن را در کارخانه چاتانوگا به مدت دو هفته متوقف کند.