18:55 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

افزایش امنیت

بهترین برنامه‌های مدیریت گذرواژه
پایگاه خبری راد: نرم‌افزارهای مدیریت گذرواژه یکی از روش‌های توصیه شده توسط کارشناسان برای ارتقای امنیت سایبری حساب‌های کاربری افراد در فضای مجازی است که می‌تواند به کاربران در حفظ رمزعبور اکانت خود کمک کند.
خداحافظی گمرک از کاغذبازی با همسایه‌ها
پایگاه خبری راد: معاون دفتر نظارت بر ترانزیت گمرک گفت: تمام تبادلات کارنه تیر را با کشورهای همسایه به دور از کاغذ و همواره بصورت الکترونیک انجام خواهیم داد که باعث کاهش هزینه‌ها و حذف کاغذ از تمامی رویه‌های گمرکی می‌شود.
سرمایه‌گذاران یک تریلیون دلاری در قطب انرژی دنیا
پایگاه خبری راد: کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا با رشد تقاضا برای برق و سرمایه‌گذاری بیشتر اقتصادهای منطقه در گاز طبیعی، پتروشیمی و انرژی تجدیدپذیر، از هم اکنون تا پنج سال آینده مجموعاً یک تریلیون دلار سرمایه گذاری در بخش انرژی را برنامه‌ریزی یا محقق کرده‌اند.
حریم‌تان را در یوتیوب خصوصی کنید
پایگاه خبری راد: یکی از مسائلی که در سال‌های اخیر از اهمیت بالایی برخوردار شده است، حفاظت از حریم خصوصی و افزایش امنیت سایبری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است که به نظر می‌رسد برای خیل عظیمی از کاربران تاکنون دردسرهای کوچک و بزرگ متعددی را ایجاد کرده است.
درگاه پرداخت آنلاین هک شد
پایگاه خبری راد: سیستم پرداخت آنلاین PayPal به تازگی قابلیت جدیدی را به پلتفرم خود افزوده تا بتواند به صورت کاملاً خودکار، بدافزارهای احتمالی در این سیستم را شناسایی کند.
عکس پروفایل واتس‌اپ را از دید غریبه‌ها پنهان کنید
پایگاه خبری راد: در این گزارش به کاربران واتس‌اپ آموزش داده می‌شود که چگونه دسترسی افراد غریبه به اطلاعات شخصی موجود در پروفایل خود را محدود کنند.
پشت پرده حملات سایبری به بانکها کیست؟
پایگاه خبری راد: نتایج جدیدترین تحقیقات صورت گرفته حاکی از آن است که حملات سایبری به بانک‌ها با حمایت دولت‌های مختلف در جهان رو به گسترش و افزایش خواهد رفت.
شرط سنای آمریکا برای استفاده از تشخیص چهره هوشمند
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که استفاده از احراز هویت هوشمند از افراد بدون کسب اجازه از آنها در سال‌های آینده با چالش و محدودیت‌های جدیدی روبرو شود.
هوش مصنوعی مچ سارقان و مجرمان را می‌گیرد
پایگاه خبری راد: بسیاری از کارشناسان برآورد کرده‌اند که احتمالاً در آینده‌ای نزدیک هوش مصنوعی قادر به شناسایی هوشمندانه سارقان در اماکن عمومی خواهد بود.
بومی‌سازی نانوجوهرهای ضدجعل برای ارتقای امنیت اسناد مالی
پایگاه خبری راد: پژوهشگران دانشگاه صنعتی سهند تبریز در تحقیقات فاز آزمایشگاهی به فرمولاسیون نانوجوهر ضد جعل دست یافتند که می‌توان از آن جهت افزایش امنیت اسکناس‌ها و اسناد مالی بهره برد.
گوگل یک میلیون اپلیکیشن آلوده را از پلی‌استور حذف کرد
پایگاه خبری راد: گوگل به تازگی اعلام کرده است که تحت تاثیر دلایل امنیتی بالغ بر یک میلیون اپلیکیشن را در فروشگاه گوگل پلی‌استور را تعلیق و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری کرده است.
کاربران آیفون واتس‌اپ را آپدیت کنند!
پایگاه خبری راد: قابلیت احراز هویت و تشخیص چهره هوشمند برای کاربران آیفون اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ در دسترس قرار گرفت.
دولت ژاپن برای هک کاربران مجوز صادر کرد!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که دولت ژاپن قانون جدیدی را مطرح و تصویب کرده که به واسطه آن می‌تواند به دستگاه‌های نا امن مبتنی بر اینترنت اشیا که توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد، نفوذ و دسترسی پیدا کند.
امارات و عربستان به دنبال عرضه یک ارز دیجیتال مشترک
پایگاه خبری راد: دو کشور امارات متحده عربی و عربستان سعودی از راه‌اندازی یک شبکه مالی مشترک مبتنی بر ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده خبر دادند.
اینترنت اشیا و مشکلی به نام بلاکچین
پایگاه خبری راد: کارشناسان بر این باورند که فناوری بلاک‌چین می‌تواند تا حد زیادی به ارتقای سطح امنیت سایبری دستگاه‌های هوشمند و متصل به اینترنت اشیا کمک کند.