20:24 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اعتماد عمومی به

۱۲ راهکار اتاق بازرگانی برای خروج از مشکلات ارزی و تجاری
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق بازرگانی ایران طی نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهور، ضمن اشاره به سیاست‌های دولت در زمینه مسائل ارزی و تجاری به تشریح نتایج این سیاست‌ها در اقتصاد پرداخت و برای خروج کشور از مشکلات ارزی و تجاری ۱۲ راهکار ارائه کرد.
تحولات ارز، رسانه‌ها را ذوق‌زده کرد!
پایگاه خبری راد: یک روزنامه‌نگار باسابقه در حوزه مسائل اقتصادی، معتقد است که تمام رسانه‌های داخلی، از روزنامه‌ها گرفته تا رادیو و تلویزیون، در انعکاس اخبار تحولات ارز دچار نوعی ذوق‌زدگی پنهان بودند و در بسیاری از مواقع همسو با رسانه‌های خارجی، تلاش نکردند تا جلو این جریان را بگیرند.
کاهش فساد و رانت با هوشمندسازی صدور پروانه
پایگاه خبری راد: رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: بخشی از ساختارهای موجود تصمیم گیری و تصمیم سازی در کشور، به بن بست خورده و می‌بایست اصلاحات و تحولات اساسی در آن صورت گیرد.
با "دولت الکترونیک" مردم از دولت راضی می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: پژوهشگران در مطالعه‌ای علمی پژوهشی نشان داده‌اند که استفاده از روش حکمرانی خوب و به‌کارگیری خدمات دولت الکترونیکی، می‌تواند نقش عمده‌ای در ارتقای اعتماد عمومی شهروندان داشته باشند.
هشدار یک نماینده نسبت به خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی به بانک‌ها و موسسات مالی
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نسبت به خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی به بانک‌ها و موسسات مالی هشدار داد.
دلیل استقبال نکردن از شبکه‌های اجتماعی داخلی از نگاه وزیر ارتباطات
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دلایل استقبال نکردن مردم از شبکه های داخلی به ظرفیت‌های فنی باز می‌گردد که با افزایش کارآیی می‌توان اعتماد را به مردم بازگرداند.
انتقاد یک نماینده از تعلل بانک مرکزی در شفاف‌سازی سیاست‌های ارزی
پایگاه خبری راد: نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تعلل بانک مرکزی در شفاف سازی سیاست‌های ارزی انتقاد کرد.
استانداردهای تولید خودرو از ابتدای تیر 63تایی می شود
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: با توجه به برنامه ریزی در شورای سیاستگذاری خودرو، استانداردهای خودرو از اول تیر به 63 استاندارد و از اول دی امسال به 85 استاندارد خواهد رسید و خودوریی که رعایت نکند تولیدش باید متوقف شود، این هم مطالبه مردم و هم دولت است.
بررسی اثر دوگانه نرخ رسمی ارز بر صنعت خودرو
پایگاه خبری راد: دوشنبه شب در شرایطی ستاد اقتصادی دولت برای مدیریت بازار ارز در تصمیمی غیرمنتظره نرخ رسمی دلار را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرد که این نرخ اثر دوگانه‌ای بر روند فعالیت زنجیره خودروسازی کشور خواهد داشت.
رسانه‌بازی و رسانه‌سازی
پایگاه خبری راد: دکتر ابراهیم حسینی- کارشناس اقتصادی
رشد قابل توجه «نیسان» در فروش ماشین های الکتریکی
پایگاه خبری راد: زمانی که کمپانی خودروسازی نیسان اولین نسل از خودروی تمام الکتریکی "لیف" را در سال 2010 میلادی وارد بازار کرد، شاید تقاضا و فروش آن در بازار اروپا به چند صد دستگاه هم نمی‌رسید، زیرا
رونمایی از ۱۴ پروژه جدید شرکت ملی پست
پایگاه خبری راد: ۱۷ مهرماه از سوی اتحادیه جهانی پست به عنوان روز جهانی پست اعلام شده، اتحادیه‌ای که رسالت خود را تنظیم گری در روابط پستی کشور های دنیا می داند و از نظر قدمت و سابقه دومین سازمان بین المللی جهانی محسوب می شود.
صفحه قبل | صفحه بعد