00:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اطلاعیه

صدور قبض مالیاتی برای ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانه لوکس و ۵۶۸ هزار خانه خالی
نماد برتر- سازمان امور مالیاتی در واکنش به گزارش دیوان محاسبات مبنی‌بر صفر بودن عملکردها در اجرای مالیات خانه‌های خالی و گران‌قیمت، اعلام کرد که این سازمان طبق قوانین به تکالیف خود عمل کرده و برای ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانه لوکس و ۵۶۸ هزار خانه خالی قبض مالیاتی صادر شده است.
فاصله زمانی ثبت سفارش تا تحویل کالا؛ دلیل اختلاف نرخ فروش اوره صادراتی
فاصله زمانی ثبت سفارش و صدور پیش فاکتور تا تاریخ تحویل کالا و همچنین تفاوت در نرخ اوره صادراتی شرکت‌های پتروشیمی اوره ساز، به دلیل اختلاف در زمان ثبت سفارش و صدور پیش‌فاکتور تا زمان تحویل کالا به مشتریان بوده است.
تغییر فرآیند سفارش‌گذاری در معاملات قراردادهای مشتقه
مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران طی اطلاعیه‌ای به کلیه فعالان معاملات قراردادهای مشتقه، تغییر فرآیند سفارش‌گذاری در معاملات قراردادهای مشتقه را اعلام کرد.
تأمین منابع مالی از طریق اوراق بدهی؛ عددی نزدیک به صفر
ارزش فروش اوراق بدهی دولتی و تأمین منابع مالی از طریق این اوراق در بازار سرمایه طی مهرماه، نزدیک به صفر بوده است.
تاریخ انقضای اعتبار گواهی سپرده پسته اعلام شد
مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه از تاریخ انقضای اعتبار گواهی سپرده پسته با سررسید سال ۱۴۰۰ و مهلت تحویل کالا از انبار خبر داد.
عرضه لوله مسی در قالب قرارداد کشف پریمیوم در تالار نقره‌ای
امروز ۶ تن لوله مسی از سوی شرکت صنایع مس شهید باهنر در قالب قرارداد کشف پریمیوم و به صورت تک عرضه روی تابلوی معاملات بورس کالا می رود.
با کد بورسی سیمان بخرید
معاملات گواهی سپرده سیمان از روز یکشنبه ۹ آبان ماه با پذیرش ۱۰ انبار شرکت سیمانی در بورس کالا راه‌اندازی می‌شود تا از این پس خریداران خرد سیمان فقط با در ا ختیار داشتن کد سهامداری از این طریق تامین نیاز کنند.
تکذیب انتساب فایل صوتی خلاف واقع به کارمندان سازمان بورس
در پی انتشار فایل صوتی درباره شرایط بازار سرمایه و انتساب آن به کارمندان سازمان بورس و اوراق بهادار، مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار، طی اطلاعیه‌ای انتساب صوت مزبور به هر یک از کارکنان این سازمان را رد کرد و محتوای این فایل را خلاف واقع دانست.
ترافیک اول هفته سیمانی‌ها در بورس کالا
تالار سیمان بورس کالای ایران روز شنبه اول آبان ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۱۲۶ هزار و ۹۶۰ تن سیمان از سوی ۶۰ شرکت سیمانی است.
کنفرانس شفاف‌سازی شرکت‌های پالایشی برگزار می‌‎شود
به‌منظور شفاف‌سازی برخی ابهامات در صورت‌های مالی ۶ ماهه شرکت‌های پالایشی، کنفرانس اطلاع‎‌رسانی این شرکت‌ها برگزار می‌شود.
حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی؛ آغازی بر حذف رانت و احتکار
با حذف ارز ترجیحی و واقعی شدن بهای تمام شده، شرکت‌های بورسی نه تنها از دایره قیمت‌گذاری دستوری خارج می شوند بلکه می­‌توانند با افزایش حاشیه سود و بهای تمام شده واقعی، درآمدهای عملیاتی خود را بهبود بخشیده و آن را وارد چرخه اقتصادی شرکت کنند.
زمان‌بندی عرضه‌های بورس کالا در هفته آینده اعلام شد
مدیریت عملیات عرضه بورس کالای ایران با صدور نامه‌ای به کارگزاران از ابلاغ نحوه عرضه محصولات در هفته منتهی به ۵ آبان ماه ۱۴۰۰ خبر داد.
معاملات قراردادهای اختیار معامله «وغدیر» آغاز می‌شود
دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش سهام شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در سررسید بهمن ۱۴۰۰، از یکشنبه، ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۰ در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می‌شود.
آغاز معاملات قراردادهای اختیار معامله بر سهام یک شرکت خودرویی
دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش سهام شرکت سایپا در سررسید بهمن ۱۴۰۰، از یکشنبه، ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۰ در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می‌شود.
آغاز عملیات بازارگردانی بر «لخزر»
عملیات بازارگردانی نماد معاملاتی شرکت پارس خزر از امروز سه‌شنبه ۲۰ مهر ماه آغاز می‌شود.