03:49 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اشتیاق

قرائت گزارش کمیسیون اقتصادی درباره وضعیت بازار سهام و عملکرد سازمان بورس
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گزارش این کمیسیون در خصوص وضعیت بازار سهام و عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار و وزارت امور اقتصادی و دارایی را قرائت کرد.
احتمال انتخاب بایدن و تأثیر منفی آن بر بازار سرمایه ایران
نماد برتر- تأثیر مستقیم انتخابات ریاست جمهوری بر آشفتگی بازار تنها یک جو روانی است.
بازگشت سهامداران حقیقی به مدار خرید
نماد برتر- شاخص کل بورس تهران در حالی با رشد ۱.۳ درصدی معاملات، هفته منتهی به ۲۳ مهرماه را سپری کرد که بررسی تغییر مالکیت ها نشان از بازگشت سهامداران خرد به مدار خرید پس از سه هفته توقف دارد. به طوری که در هفته گذشته خریدهای پرحجم سهامداران حقیقی سبب شد تا بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان نقدینگی در مسیر پرتفوی معامله گران حقوقی به حقیقی جابجا شود.
منتظر رونق دوباره بورس باشیم؟
نماد برتر- درحالی بحث فروش سهام عدالت این روزها عامل اثرگذار در روند معاملات یاد میشود که برخی از بازگشت رونق به بورس خبر می‌دهند.
دولت در کنار تولید کنندگان و تلاشگران است
نماد برتر- حسن روحانی: افتتاح ۶ هزار و ۷۵۰ طرح عمرانی و ۲۶ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال‌زایی در روستاهای سراسر کشور در روز گذشته نشانه این است که دغدغه دولت همه مردم کشور و توسعه همه جای کشور است.
بازار سرمایه مستعد جذب نقدینگی ها
نماد برتر- احمد اشتیاقی: «وجود صندوق‌های بازارگردانی و صندوق تثبیت برای دوری از هیجان و ایجاد تعادل (در سمت‌های خرید و نیز فروش) در بازارسرمایه امری ضروری است»
کدام عوامل قیمت ها را ریزشی می کنند؟
درحالی هر سه بازار ارز، سکه و سهام با ریزش مواجه شدند که به دلیل تغییر رفتار بازیگران معلوم نیست جرکت بازار در روزهای آینده چگونه خواهد بود.
مسابقه بد بانک‌ها در ابزارهای پرداخت الکترونیک با صرف ۳۷۹ میلیارد تومان
نماد برتر- کارشناس بانکداری با انتقاد از بانک ها در افزایش صدور کارت‌های برداشت ، گفت: تنها در سال ۹۸ در مجموع بیش از ۳۷۹ میلیارد تومان منابع از برخی بانک‌ها خارج‌شده است .
شروع پرقدرت بورس‌ها در آمریکا و آسیا
نماد برتر- شاخص های مهم بورسی اروپایی عملکردهای مختلفی داشتند.
اختلاف چین و آمریکا سد راه رشد شاخص های بورس جهانی شد
نماد برتر- در اروپا نیز بین انگلیس و اتحادیه اروپا بر سر مساله برگزیت اختلافات جدی پیش آمده است.
دنده عقب بورسهای جهانی
نماد برتر- بیشتر شاخص های مهم بورسی جهان ریزش کردند.
الاکلنگ بورس و بازارهای موازی
نماد برتر- یک کارشناس مسائل بورسی با بیان اینکه خروج نقدینگی از بازار سرمایه و شیفت آن به سمت بازارهای موازی، علت نوسانات در این بازارهاست که در حال حاضر از جمله این بازارها بازار مسکن و در درجه نخست بازار دلار است، گفت: به نظر می‌رسد در حال حاضر به سبب ترس ایجاد شده در بازار سرمایه، شیفت به سمت بازار دلار اتفاق افتاده و نوساناتی در قیمت دلار ایجاد شده است.
بورس ها در آمریکا و اروپا ریختند
نماد برتر- تمامی شاخص های مهم بورسی اروپا و آمریکا ریزش کردند.
راه‌های تقویت بازار سهام و سهامداران در شرایط فعلی
نماد برتر- تحلیلگر قدیمی بازار سرمایه با پیش بینی روند صعودی میان مدت و بلندمدت برای بورس، رمز سود بردن از این بازار را ایجاد چشم انداز بلندمدت برای سهامداران عنوان کرد.