03:47 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اسپیکرهای هوشمند

اسپیکرهای هوشمند آمازون قربانی جنگ تجاری آمریکا و چین نیستند
پایگاه خبری راد: آمازون مدعی شده است که افزایش تعرفه‌های واردات از چین به آمریکا تاثیر چندانی بر روی بازار اسپیکرهای هوشمند آمازون نگذاشته است.
هواوی دومین اسپیکر هوشمندش را معرفی کرد
پایگاه خبری راد: هواوی در جریان رویداد رونمایی از محصولات جدید خود در چین، از دومین اسپیکر هوشمند خود تحت‌عنوان AI Speaker پرده‌برداری کرد.
فناوری جدید مایکروسافت؛ تشخیص هوشمندانه دستورات بدون صدا
پایگاه خبری راد: محققان فعال در شرکت مایکروسافت درصدد اجرای تکنولوژی جدیدی هستند که قادر است دستورات بدون صدای کاربران را نیز تشخیص داده و آنها را عملی کند.
با ثروتمندترین شرکت‌های تکنولوژی در جهان آشنا شوید
پایگاه خبری راد: بررسی فهرست معرفی ثروتمندترین برند و شرکت‌های فعال در زمینه تکنولوژی در جهان نشان می‌دهد که آمازون، اپل و گوگل در راس این برندها قرار گرفته‌اند.
برق آبی‌ها کم آوردند
پایگاه خبری راد: تابستان امسال کشور با خاموشی‌های پی‌در پی مواجه بود که علت این مساله نیز کم‌آبی و کاهش تولید نیروگاه‌های برق‌آبی مطرح می‌شد، اکنون نیز پس از پایان پیک مشخص شد که میزان برق آبی‌ها نسبت به سال قبل ۳۶ درصد کاهش داشته، همین موضوع نیز موجب شده است تا دولت برای سال آینده تدابیر جدی‌تری را لحاظ کند.
استراتژی جدید فیس‌بوک در احیای نام و آوازه خود
پایگاه خبری راد: فیس‌بوک مدت‌هاست که بر روی ارائه یک نمایشگر هوشمند بر روی محصولاتی نظیر اسپیکر هوشمند اکودات آمازون کار می‌کند و حالا به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک قصد دارد این نمایشگر هوشمند اختصاصی را معرفی کند.
گوگل هوم مینی، پرفروش‌ترین اسپیکر هوشمند جهان شد
پایگاه خبری راد: گوگل هوم مینی، پرفروش‌ترین اسپیکر هوشمند جهان در سه ماهه دوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی معرفی شده است.
معافیت برخی محصولات اپل از قانون افزایش تعرفه واردات چین به آمریکا
پایگاه خبری راد: گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که برخی از محصولات اپل مشمول قانون افزایش تعرفه واردات چین به آمریکا نخواهند شد.
رونمایی از سه آیفون جدید با قابلیت و قیمت‌های جدید
پایگاه خبری راد: اپل شب گذشته در رویدادی از سه مدل گوشی آیفون جدید مدل ۲۰۱۸ خود تحت‌عنوان آیفون ۱۰ اس، آیفون ۱۰ اس مکس و آیفون ایکس آر رونمایی کرد.
استقبال بی‌نظیر از اسپیکرهای هوشمند
پایگاه خبری راد: تحلیلگران برآورد کرده‌اند که بالغ بر نیمی از جمعیت آمریکا تا سال آینده ۲۰۱۹ میلادی از اسپیکرهای هوشمند استفاده خواهند کرد.
تجهیز ایکس باکس وان به دستیار صوتی آمازون
پایگاه خبری راد: مایکروسافت با بهره‌گیری از دستیار صوتی الکسای آمازون به کاربران کنسول بازی ایکس باکس وان اجازه می‌دهد با دستورات صوتی به کنترل دستگاه خود بپردازند.
تراشه جدید اینتل به پیشرفت دستیارهای صوتی کمک می‌کند
پایگاه خبری راد: شرکت اینتل قصد دارد تراشه پردازنده جدیدی را وارد بازار کند که به دستیارهای صوتی نظیر الکسای آمازون توانایی پردازش چندین صوت مختلف به طور هم‌زمان را می‌دهد.
تجهیز بیش از ۲۰ هزار دستگاه به الکسای آمازون
پایگاه خبری راد: بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، دستیار صوتی الکسای آمازون در آینده‌ای نزدیک برروی ۲۰ هزار دستگاه الکترونیکی و گجت هوشمند نصب خواهد شد.
اسپیکر هوشمند مودم اینترنت می‌شود
پایگاه خبری راد: هواوی در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ از محصول جدید خود که ترکیبی از مودم ۴G، روتر وای فای خانگی و یک اسپیکر هوشمند است، رونمایی کرد.
اسپیکر هوشمند آنتن‌دهی وای‌فای شما را تقویت می‌کند
پایگاه خبری راد: به‌تازگی شرکت ‌Net Gear با همکاری هارمن کاردن از یک اسپیکر هوشمند جدید رونمایی کرده‌اند که پوشش‌دهی و آنتن‌دهی مودم اینترنت وای‌فای کاربران را تقویت می‌کند.