11:44 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اسلامشهر

مدیریت مصرف آب در دستور کار مردم باشد
پایگاه خبری راد: دبیر مجمع نمایندگان استان تهران از بررسی چالش‌های اساسی این استان در نشست روز گذشته مجمع با استاندار تهران خبر داد و گفت که علیرغم اینکه مشکلی از نظر آب شرب برای استان تهران وجود ندارد در عین حال باید مدیریت مصرف همچنان از سوی مردم مدنظر قرار گیرد.
انهدام باند کیف قاپان در بهارستان/ کشف بیش از 195 کیلوگرم تریاک در شهریار
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری اعضای باند 4 نفره کیف قاپان حرفه ای با 195 فقره سرقت در بهارستان خبر داد.
مترو پرند در انتظار حمایت دولت
پایگاه خبری راد: مدیرعامل مترو تهران از تکمیل مترو پرند در صورت حمایت دولت خبر داد.
 احتمال توفان و ناپایداری جوی در تهران
پایگاه خبری راد: مدیریت بحران نسبت به وقوع توفان در تهران و ناپایداری جوی هشدار داد.
تهران از مرز بحران آبی عبور کرد
پایگاه خبری راد: استان تهران بزرگترین پایگاه جمعیتی در کشور را دارد که در کنار آن هیچ رودخانه‌ پرآبی بنا نشده و منابع آب آن محدود گزارش می‌شود؛ علاوه‌بر این با داشتن سهم سرانه آب تجدید پذیرغیرمتعارف ۳۵۰ مترمکعب در سال، از مرز بحران عبور کرده است؛ این در حالیست که این میزان در کل کشور ۱۶۶۶ و در دنیا ۶۶۶۰ مترمکعب در سال است.
چرا بانک‌های کرمانشاه برای اعطای تسهیلات زلزله زدگان سختگیری می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: علت عمل نکردن شرکت‌های سازنده خودرو به ویژه سایپا به وظیفه و تعهدات خود در قبال زلزله زدگان استان کرمانشاه و پیگیری علل سختگیری برخی از بانک‌های عامل استان کرمانشاه جهت اعطای تسهیلات مصوب دولت به زلزله زدگان از جمله تذکرات کتبی امروز نمایندگان به مسوولان اجرایی است.
اتمام پروژه فاضلاب تهران تا سال ۱۴۰۰
پایگاه خبری راد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران از افزایش حدود دو برابری ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب تهران در چهار سال گذشته خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته پروژه فاضلاب تهران تا سال ۱۴۰۰ به اتمام می رسد.
صفحه قبل | صفحه بعد