03:45 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اسقاط خودروهای فرسوده

تفاوت های سن فرسودگی خودرو در ایران و جهان
پایگاه خبری راد: آلودگی هوا در حالی هنوز هم نفس ایرانی‌ها را تنگ کرده است که یکی از عوامل اصلی این بحران، خودروها به‌خصوص مدل‌های فرسوده سبک و سنگین به حساب می‌آیند.
در هفته "هوای پاک" هم نفس نمی‌کشیم
پایگاه خبری راد: خودرو، موتورسیکلت، صنعت و در نهایت "ما" همه آن‌چیزی هستیم که سبب شده هر سال سخت‌تر و جان‌فرساتر از سال قبل در پایتخت و سایر کلان‌شهرهای کشور نفس بکشیم.
خودروهای سایپا با مشارکت سیتروئن صادر می شود
پایگاه خبری راد: مراسم رونمایی از خودروی «برلیانس تاکسی» محصول گروه خودروسازی سایپا با حضور مدیرعامل سایپا و معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کل کشور برگزار شد.
رفع بحران آلودگی هوا از مسیر اسقاط خودروها فرسوده
پایگاه خبری راد: با وزیدن باد و بارش باران، هوای برخی مناطق آلوده کشور به‌خصوص پایتخت، از حالت ناسالم خارج شد تا شهروندان پس از چند روز، ریه‌های خود را پاک‌سازی کنند؛ این در شرایطی است که مشکل آلودگی هوا رفع نشده و حل آن، نیاز به برنامه‌ریزی کلانی دارد.
یارانه به ایستگاه ۸۲ رسید!
پایگاه خبری راد: اعلام واریز یارانه نقدی مرحله هشتاد و دوم در ساعت ۲۴ امشب از مهمترین خبرهای اقتصادی امروز بود.
نقش لابی خودروسازان در آلودگی هوا!
پایگاه خبری راد: متاسفاته خودروسازان با لابی سنگین خود مانع اجرایی شدن قانون در رابطه با الزام خودروسازان به اسقاط خودروهای فرسوده شدند بنابراین آنها نیز در آلودگی هوای کلان‌شهرها مقصرند.
بازار اسقاطی ها در کما
پایگاه خبری راد: در شرایطی که به نظر می‌رسد دولت هنوز تصمیمی برای بازگشایی دوباره سایت ثبت‌سفارش واردات خودرو ندارد، روند اسقاط خودروهای فرسوده نیز با مشکلاتی همراه شده است.
آغاز شماره گذاری پرمصرف ها
پایگاه خبری راد: با ابلاغ مصوبه هیات دولت به پلیس راهنمایی و رانندگی شماره‌گذاری خودروهای پرمصرف از امروز (پنجشنبه ۲۷ مهر) از سر گرفته شد.
خریداران همچنان منتظر شماره‌گذاری خودروهای پرمصرف!
پایگاه خبری راد: در حالیکه هفته گذشته اعلام شد هیات دولت مصوبه خود در زمینه الزام خودروسازان به اسقاط خودروهای فرسوده به ازای تولید خودروهای پرمصرف را تغییر داده است اما هنوز شماره‌گذاری این خودروها آغاز نشده است.
ناهماهنگی دستگاه‌های مسوول در اجرای یک مصوبه
پایگاه خبری راد: همه چیز از یک مصوبه شروع شد تا ناهماهنگی دستگاه‌ها و سازمانهای مسوول اجرا، باعث سرگردانی عده‌ای از خریداران خودرو شود.
حواشی توقف شماره‌گذاری ۹ خودرو توسط پلیس/ مردم بازنده ناهماهنگی میان دستگاه‌های مسئول
پایگاه خبری راد: ماجرا از آنجا آغاز شد که هیات وزیران در جلسه مورخ ۹۶/۵/۱۸ به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، خودروسازان را در ازای تولید هردستگاه خودرو با مصرف سوخت بیش از ۵/۸ لیتر، ملزم به اسقاط خودروهای فرسوده کرده است.
صفحه قبل | صفحه بعد