12:26 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استرس

راه‌های تقویت بازار سهام و سهامداران در شرایط فعلی
نماد برتر- تحلیلگر قدیمی بازار سرمایه با پیش بینی روند صعودی میان مدت و بلندمدت برای بورس، رمز سود بردن از این بازار را ایجاد چشم انداز بلندمدت برای سهامداران عنوان کرد.
امسال دل انار ساوه نمی شکند
نماد برتر- هرچه به روزهای منتهی به برداشت انار در قطب تولید انار جهان نزدیک می‌شویم دلشوره انارکاران ساوجی بیشتر می‌شود، چرا که این محصول در مرداد و شهریورماه مراحل کامل آبدهی را طی کرده و برای برداشت در مهرماه آماده می‌شود و کوچکترین اتفاقی در این مدت ممکن است دسترنج باغداران را هدر داده و عرضه محصول با کیفیت را با مشکل مواجه کند.
۳ اصل مهم در تغذیه دوران بارداری
نماد برتر- سرپرست انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور اعلام کرد: تغذیه مناسب در دوران بارداری باید بر سه اصل کفایت، تعادل و تنوع باشد، یعنی در طول روز به میزان کافی و متعادل و به شکل متنوع از همه گروه های مواد غذایی در تغذیه دوران بارداری استفاده شود.
سرزمینی ثروتمند اما...
نماد برتر- یادداشت / محمد علی رفیعی
کاهش فروش غذاهای آماده در قرنطینه کرونا
نماد برتر- تحقیقات اولیه نشان داد که خریداران در دوران قرنطینه هزینه برای غذاهای آماده را کاهش داده و میوه و صیفی‌جات بیشتری خریداری کرده و به مصرف غذاهای سالم‌تر روی آورده‌اند.
نگرانی کسبه از اجاره و مالیات/دولت و مجلس بسته‌های حمایتی تعریف کنند
نماد برتر- رییس کمیسیون خدمات شهری، سلامت و محیط زیست شورای شهر اراک گفت: با توجه به خسارات وارده به اصناف که بدنبال شیوع کرونا و اعمال اقدامات محدودیتی در این رابطه رخ داد، با اقدام دولت و مجلس باید بسته‌های حمایتی در این راستا تعریف شود.
توصیه‌های محیط زیست برای صرفه‌جویی در مصرف آب
نماد برتر- در پی افزایش ۲۰ درصدی مصرف آب در کشور، مدیر کل دفتر آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: متاسفانه شیوع بیماری کرونا با سنت خانه‌ تکانی در روزهای پایان سال همزمان شده است بنابراین باید با رعایت نکاتی مصرف آب را مدیریت کنیم.
شغل‌های خانگی پولساز را بشناسید
پایگاه خبری راد: برای شاغل شدن لازم نیست حتما تخصص داشته باشید. می‌توانید از قابلیتها و هنرهایتان در خانه استفاده کنید و با اندکی خلاقیت و نوآوری برای خودتان پول درآورید.
راهکارهای افزایش هوش عاطفی
پایگاه خبری راد: هوش عاطفی (هوش هیجانی) یا EQ به عنوان یک مهارت با محبوبیت روزافزون در دنیای حرفه‌ای شناخته می‌شود.
قاتل ثروت‌های بادآورده به زودی می‌آید!
پایگاه خبری راد: "زمانی که افراد احساس کنند بر اساس برخی زد و بندها یا بورس‌بازی‌ها می‌توانند ثروتمند شوند امکان کمتری دارد به سمت فعالیت‌های مولد و ارزش‌آفرین بروند؛ چه بسا روحیه کار و تلاش که اصلی‌ترین جوهره رشد و رونق اقتصادی در کشور است، از بین می‌رود لذا با مالیات بر عائدی سرمایه که قرار است به زودی اجرا شود، از این چالش اقتصادی می‌توان پیشگیری کرد"؛ موضوعی که یک اقتصاددان به آن تاکید دارد.
ناگفته‌های مدیریت بحران سیل در شبکه گاز؛ انتقال 2 میلیارد مترمکعب آب با لوله‌های گاز
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با تشریح ابعاد مدیریت بحران سیل در شبکه انتقال گاز ایران از انتقال بیش از دو میلیارد مترمکعب آب توسط لوله گاز در مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.
روایتی تلخ از جست‌وجو برای خانه اجاره‌ای
پایگاه خبری راد: خانه هست، خالی و آماده اجاره هم هست اما چه خانه‌هایی و با چه قیمت‌هایی؛ کوچک، بدون پنجره، بدون آسانسور، بدون انباری، بدون پارکینگ، با کرایه‌های بالایی که اصلا منصفانه نیستند و مالکانی که نمی‌خواهند کمی برای خانه‌هایشان هزینه کنند اما دوست دارند بیشترین اجاره را بگیرند.
تب برفکی در کمین دامداران زنجانی
پایگاه خبری راد: مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: دامداران مراقب تب‌برفکی باشند.
قیمت تمام شده آب در تهران چقدر است؟
پایگاه خبری راد: در حال حاضر قیمت تمام شده هر مترمکعب آب ۱۲۰۰ تومان و این در شرایطی است که تنها از مشترکان ۵۵۰ تومان بابت هر مترمکعب آب دریافت می‌شود.
سرگرم شدن کودکان به چه قیمتی؟
پایگاه خبری راد: در حالی که سازمان بهداشت جهانی تاکید می‌کند کودکان کمتر از پنج سال، باید مدت زمان کمی را به تماشای تلویزیون اختصاص دهند یا از تلفن همراه و تبلت استفاده نکنند، بسیاری از والدین برای آنکه به خیال خود، امکانات بیشتری در اختیار فرزندانشان بگذارند یا در فضاهای عمومی مثل مترو گریه کودکانشان را بند بیاورند، از این ابزارها استفاده می‌کنند.