02:45 | سه شنبه 8 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استان هرمزگان

آزادسازی ۱۵۰۰ میلیارد تومان زمین از دست زمین خواران
نماد برتر- تنها در یک ماه گذشته ۱۴۲ هکتار زمین ملی و دولتی به ارزش ۱۵۲۱ میلیارد تومان در سراسر کشور از دست متصرفان آزادسازی شد.
توافق تازه ایران و روسیه برای ساخت نیروگاه
نماد برتر- مجری طرح‌های نیروگاهی بخار شرکت تولید نیروی برق حرارتی با اشاره به توافق این شرکت با پیمانکار جدید روسی برای ساخت نیروگاه سیریک هرمزگان، گفت: عملیات اجرایی این پروژه به زودی با استفاده از وام دولتی فدراسیون روسیه آغاز خواهد شد.
سرمایه‌گذاری ۱۹۵۰۰ میلیارد تومانی در بخش‌های آب و برق تهران
نماد برتر- وزیر نیرو از بهره‌برداری ۱۲۴ پروژه در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: تاکنون در دولت تدبیر و امید ۱۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های آب و برق تهران سرمایه‌گذاری شده است.
ظرفیت نیروگاه‌های کشور به ۸۴۵۰۰ مگاوات رسید
نماد برتر- معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: با افتتاح واحد دوم گازی نیروگاه سیکل ترکیبی قشم ظرفیت منصوبه نیروگاهی در جزیره قشم به ۴۸۰ مگاوات، در استان هرمزگان به ۴۰۰۰ مگاوات و در کل کشور به ۸۴ هزار و ۵۰۰ مگاوات افزایش پیدا خواهد کرد.
طرح‌های وزارت نیرو در تهران و هرمزگان با دستور روحانی افتتاح شد
نماد برتر- آیین بهره‌برداری از طرح‌های وزارت نیرو در استان‌های تهران و هرمزگان، در سی‌امین برنامه افتتاح طرح‌های ملی کشور با دستور رییس جمهوری انجام شد.
امپراطوری ارز بر میلیون‌ها تن کالای دپو شده
نماد برتر- میلیون‌ها تن کالا از کالاهای مورد نیاز مردم تا واسطه‌ای و مواد اولیه تولید در گمرک و بنادر دپو شده و با وجود مصوباتی که بارها برای تسهیل ترخیص‌ آنها در دستور کار قرار گرفته با موانعی مواجه است؛ تامین ارز همواره در راس موانع ترخیص کالا قرار داشته است.
تمامی فعالیت‌ها بنادر تجاری کشور به صورت شبانه روزی در حال انجام است
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تمامی فعالیت‌ها در بنادر تجاری کشور به صورت شبانه روزی و بدون وقفه برای بارگیری انواع محموله های صادراتی و تخلیه محموله های وارداتی در جریان است و هیچ شرایطی باعث نشده حتی یک ساعت بنادر کشور دچار رکود و توقف شوند.
دپوی ۲۱۲ هزار تنی گندم در گمرک و بنادر
نماد برتر- در حال حاضر بیش از ۲۱۲ هزار تن گندم در گمرک و بنادر دپو شده است.
لیست کالاهای دپو شده در گمرک به وزارت صمت رفت
نماد برتر- معاون فنی گمرک ایران از ارسال لیست کالاهای اساسی و غیراساسی به وزارت صمت خبر داد.
بهره برداری از ۱۱ طرح سدسازی تا پایان سال
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: تا پایان سال جاری هر ۱۸ طرح سد سازی مطابق برنامه، آبگیری و بهره برداری خواهد شد.
ثبت 54 هزار مورد گزارش توسط ناظران افتخاری طی 6 ماهه اول سال 1399
نماد برتر- مدیر کل هماهنگی امور استانها و نظارت بر تشکلها سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ضمن تشریح سیاستها و برنامه ‌های متخذه برای جذب ناظران افتخاری جهت مشارکتهای مردمی برای نظارت بر بازار، گفت با توسعه طرح ناظران افتخاری می توانیم ضمن ارتقا مشارکت مردمی درفرایند کنترل و نظارت بر بازار بستری را ایجاد کنیم، فضای خود کنترلی در جامعه توسعه یابد. و هریک از شهروندان نسبت نوسانات بازار از خود حساسیت نشان دهند.
ابلاغ تصمیمات تسهیل ورود و تعیین تکلیف کالاهای وارده به گمرکات کشور
نماد برتر- معاون اول رییس جمهور تصمیمات اتخاذ شده در جریان سفر به استان هرمزگان و بازدید از مجتمع بندری شهید رجایی به منظور تسهیل در ورود و تعیین تکلیف کالاهای وارده به اماکن گمرکی کشور را برای اجرا به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ کرد.
رفع مشکلات نهاده های رسوبی در گمرکات/مشکلی برای تامین نهاده دام و طیور وجود ندارد
نماد برتر- معاون توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی کشور با اشاره به رفع مشکلات نهاده های رسوبی در گمرکات گفت: در سفر معاون اول رئیس جمهور به بندرعباس برای رفع مشکلات نهاده های رسوبی در گمرگات نیز اقدام شد که امیدواریم با ترخیص این محموله بتوانیم سهمیه بیشتری را در بازارگاه تقسیم کنیم.
تورم یک سال منتهی به شهریور فقط ۲۶ درصد !
نماد برتر- طبق اعلام مرکز آمار ایران، نرخ تورم در شهریور معادل ٢٦ درصد بوده که در دهک‌های مختلف هزینه‌ای بین ٢٣.٤ درصد برای دهک اول تا ٢٩.٩ درصد برای دهک دهم نوسان دارد.
افتتاح فاز دوم فولادسازی شرکت بورسی با سرمایه گذاری ۳۱۱ میلیون یورویی
نماد برتر- مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس از زمان افتتاح فاز دو فولادسازی شرکت بورسی به عنوان بزرگترین سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان با سرمایه گذاری ۳۱۱ میلیون یورویی خبر داد.