18:16 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استانداری تهران

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در سطح استان‌ها
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه بر لزوم حداکثری بهره‌گیری از طرفیت‌های موجود در سطح استانها تاکید کرد.
اداره کل راه و شهرسازی رتبه اول کاهش مصرف آب استان را دارد
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در تشریح میزان مصرف اب دستگاه های مختلف گف: اداره کل راه و شهرسازی با ٣٥ درصد کاهش مصرف در رتبه نخست کاهش مصرف آب قرار دارد
 غنیمت شمردن فرصت برای خدمت به مردم!
پایگاه خبری راد: محمد حسین مقیمی گفت: باید از فرصت حداکثر استفاده را برای خدمت به مردم داشته باشی به دلیل این که فرصت برای خدمت دائمی نیست.
سایپا وایران خودرو با تیم مشترک پلیس و مرکز معاینه فنی همکاری نکردند
پایگاه خبری راد: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه اجازه اجازه تخلیه نخاله به کامیون‌های فاقد معاینه داده نمی‌شود، گفت: پرداخت صورت وضعیت حمله زباله خودروهای حمل پسماند منوط به برخورداری از معاینه فنی است.
١٥٢هزار نفر از زنان خانه‌دار تحت پوشش تامین اجتماعی هستند
پایگاه خبری راد: مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: در سطح کشور ١٥٢ هزار نفر از زنان خانه‌دار تحت پوشش حمایت‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت تامین اجتماعی قرار گرفتند که از این تعداد نزدیک به ٤٠ هزار نفر در استان تهران هستند.
برنامه‌های علوم‌پزشکی شهید بهشتی در هفته سلامت بانوان اعلام شد
‌پایگاه خبری راد: مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در امور زنان و خانواده با اشاره به برنامه‌های دانشگاه در هفته ملی سلامت بانوان ایرانی، از برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی با مضمون ورزش بانوان، تغذیه صحیح در خانواده، مضرات قلیان، استفاده بهینه از شبکه‌های اجتماعی و همچنین اجرای طرح رایگان غربالگری سرطان پستان خبر داد.
طرح پیشنهاد قیمت هر کیلو مرغ بین ۶۵۰۰ تا ۶۷۰۰ تومان به تنظیم بازار
پایگاه خبری راد: معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران از طرح پیشنهاد قیمت هر کیلو مرغ بین ۶۵۰۰ تا ۶۷۰۰ تومان به تنظیم بازار استان تهران خبر داد.
مرغ‌ها بی‌دان ماندند!
پایگاه خبری راد: در روزهای گذشته کامیون‌داران در اعتراض به برخی شرایط این صنف، میزان ترددشان کاهش یافته که رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی گفت: به تبع این شرایط در حمل و نقل، خوراک مرغ در برخی موارد هنوز به مرغداری‌ها نرسیده که در صورت ادامه این وضعیت، احتمال دارد مرغ‌ها تلف شوند.
ساعت کاری دستگاه‌های دولتی تهران از فردا تا 15 مهر شناور شد
پایگاه خبری راد: سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران با اشاره به بخشنامه ریاست جمهوری درخصوص شناور شدن ساعت کاری دستگاه‌های دولتی، گفت:در دو هفته نخست مهرماه تاخیر کارمندان دستگاه‌های دولتی تا ساعت 9 برای رساندن فرزندان به مدارس، مجاز قلمداد خواهد شد.
آغاز کوچ پاییزه عشایر تهران/ برخورد با متخلفانی که در مسیر کوچ مانع ایجاد می کنند
پایگاه خبری راد: کوچ پاییزه عشایر استان از مناطق ییلاقی (سردسیر) به سمت مناطق قشلاقی (گرمسیر) از ۱۵ شهریورماه جاری آغاز شد و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت.
لزوم کوتاه کردن دست دلالان از بازار گوشت/نظارت دو هفته‌ای برای ساماندهی بازار گوشت استان تهران
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی اقتصادی استانداری تهران با تاکید بر اینکه باید گوشت به دست مصرف کننده برسد، افزود: نیاز است دست دلالان از بازار گوشت کوتاه شود و برای تحقق این مهم ظرف دو هفته آینده باید نظارت دقیقی برای ساماندهی این بازار اعمال شود.
مکاتبه با وزارت صنعت برای جایگزینی ۱۰ هزارتاکسی و۵۰۰۰ اتوبوس در تهران
پایگاه خبری راد: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن اشاره به آمادگی دستگاه‌های مختلف برای آغاز سال تحصیلی گفت: از ابتدای آبان ماه تردد هرگونه خودروی آلاینده، کامیون، کامیونت و ون‌های فاقد معاینه فنی در کلانشهر تهران ممنوع است.
عرضه دام به قیمت ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان در عید قربان
پایگاه خبری راد: معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام تخصیص ۲۷ مرکز موقت عرضه دام در روز عرفه و عید قربان گفت: قیمت مصوب عرضه دام ۲۴ هزار و۸۰۰ تومان تعیین شده است.
ساعات کار ادارات تهران از پنجشنبه به روال گذشته برمی‌گردد
پایگاه خبری راد: با ابلاغیه صادره از سوی استاندار تهران، ساعات کار ادارات و دستگاه‌های استان تهران از اول ‌شهریورماه به روال سابق برمی‌گردد.
 احتکار کالا توسط برندهای معروف در تهران
پایگاه خبری راد: معاون استاندار تهران با تاکید بر لزوم نظارت همه جانبه بر عرضه کالا در بازار با توجه به نوسانات به وجود آمده، گفت: برخی برندهای معروف، کالاها را در انبارهای تهران احتکار کرده‌اند که باید با چنین اقداماتی برخوردهای قاطعی صورت بگیرد.