14:06 | چهارشنبه 13 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استانداری

تامین مالی برای احداث واحدهای فرآوری در استان‌ها توسط ایمیدرو
نماد برتر- رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: اجرای برنامه‌های این سازمان در توسعه صنعت گوهرسنگ استان های خراسان رضوی، قم، کرمان، اصفهان در قالب تفاهم نامه با استانداری ها سرعت می‌گیرد.
 قیمت گذاری تایر آزاد شد + مصوبه
با مصوبه ستاد تنظیم بازار، قیمت گذاری تایر آزاد و درباره لاستیک های سنگین در حال انقضا نیز تصمیم گیری شد که خبر خوشی برای چند شرکت بورسی است.
هزینه‌کرد 1500 میلیاردی برای اجرای طرح‌های هادی و ایمن‌سازی روستاها در سال 98
نماد برتر- معاون پارلمانی و عمران روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: در زمینه تهیه و اجرای طرح های هادی و ایمن سازی روستاها خصوصا در مناطقی که از حادثه سیل 98 آسیب دیدند مجموعا بیش از 1500 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.
راهکاری اقتصادی برای کاهش آلودگی هوا در تهران
نماد برتر- یک کارشناس برنامه ریزی اقتصادی طرحی به عنوان "راهبرد شرکت‌های کشت و صنعت از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌" مطرح کرده که اجرای این طرح، می‌تواند نقش موثری در کاهش تراکم زیاد جمعیت در شهرها به ویژه تهران و سایر کلان شهرها داشته و از آلودگی‌های آنها بکاهد.
اجرای طرح مطالعه پدافند غیرعامل جزیره خارگ با اعتبارات نفت
نماد برتر- مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر از اجرای طرح مطالعه پدافند غیر عامل جزیره خارگ با اعتبارات نفت خبر داد.
افتتاح سوپرمارکت مالی شعبه شیراز
نماد برتر- مدیرعامل تامین سرمایه تمدن در افتتاح سوپرمارکت مالی شعبه شیراز گفت: توسعه زیرساخت‌های خدمات مالی بازار سرمایه متناسب با رشد سرمایه گذاران خرد ضروری است
کی میگه مرغ نمی پره؟!
نماد برتر- مدتی است بازار مرغ و تخم مرغ دچار نوسان شده و قیمت ها سر پایین آمدن ندارند، چند روز پیش مرغ با قیمت حدود 17 هزار تومان به فروش می‌رسید، اما در حال حاضر قیمت این کالای اساسی به بیش از 20 هزار تومان رسیده و در این روزهای تلخ کرونایی اوقات مردم را تلخ تر کرده است، برخی که توان دارند به ناچار با همین قیمت ها خرید می‌کنند و برخی که اقشار ضعیف تر جامعه محسوب می‌شوند چشم انتظار کاهش قیمت هستند تا شاید مرغ به سفره هایشان برگردد.
۲۸۰۰ تن مرغ منجمد ویژه طرح تنظیم بازار توزیع می‌شود
نماد برتر- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که براساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار وضرورت کنترل بازار کالاهای اساسی و به منظور رفاه هموطنان به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه، توزیع استانی ۲ هزار و ۸۰۰ تن گوشت مرغ منجمد جهت مصارف خانوار در سراسر کشور شروع می‌شود.
محدودیت‌ها و شرایط دورکاری کارکنان تهران اعلام شد
نماد برتر- معاون استانداری تهران در اطلاعیه ای به فرمانداری‌های سطح استان از اعمال محدودیت‌های کرونایی و شرایط دورکاری کارکنان خبر داد.
دستورالعمل اجرایی تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی به سراسر کشور ابلاغ شد
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت: در راستای تداوم حمایت از بنگاه‌های اقتصادی فعال و نیز تکمیل و راه‌اندازی پروژه ‌های در دست اجرا و اولویت‌دار در سال جهش تولید ، دستورالعمل اجرایی تأمین مالی بنگاه های اقتصادی توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت به استانداران سراسر کشور ابلاغ شد.
فراخوانی برای شرکتهای دانش‌بنیان حوزه زیستی در راستای توسعه بومی بوشهر
نماد برتر- همکاری مشترک ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، دانشگاه خلیج فارس و استانداری بوشهر به منظور مناسب‌سازی طرح‌های تحقیقاتی زیستی با نیازهای استان بوشهر کلید خورد.
در تعطیلی یک هفته‌ای تهران، سفر نروید!
نماد برتر- معاون مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: بارها اعلام کرده‌ایم که سفرهای مردم تاثیر مستقیمی بر افزایش شیوع ویروس کرونا دارد اما کسی گوش شنوا ندارد و مردم در هر تعطیلاتی به سفر می‌روند.
برنامه‌هایی برای برخورد با گران فروشی داریم
نماد برتر- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان با اشاره به شرایط اقتصادی کشور اعلام کرد که راهکارهای مناسبی برای کاهش و جلوگیری از گران فروشی در نظر داریم تا هیچ حقی اجحاف نشود.
خرید توافقی سیب درختی باغداران کهگیلویه و بویراحمد
نماد برتر- مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد از خرید توافقی سیب درختی باغداران استان خبر داد.
دستور جهانگیری به ۴ عضو کابینه برای تقویت صنعت چای
نماد برتر- معاون اول رئیس جمهور ضمن موافقت با پیشنهادات ارائه شده از سوی وزیر کشور در خصوص حل مشکلات صنعت چای کشور، از ۴ عضو کابینه خواست تا اجرای این پیشنهادات را پیگیری و در دستور کار قرار دهند.