21:29 | دوشنبه 28 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ازدواج

پاسکاری پرداخت کمک ودیعه مسکن!
نماد برتر- درحالیکه قرار بود کمک ودیعه مسکن تا پایان مردادماه به حساب متقاضیان واریز شود اما وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی به عنوان متولیان این امر پرداخت این کمک به مستاجران را بین خود پاسکاری می‌کنند و از آماده نبودن سازمان مقابل خود می‌گویند.
آغاز پرداخت تسهیلات به متقاضیان طبق اولویت ها/افزایش اجاره بیش از ۲۵ درصد مورد برخورد قانونی قرار می‌گیرد
نماد برتر- وزیر راه و شهرسازی گفت: پرداخت تسهیلات به متقاضیان طبق اولویت ها، پس از تشکیل پرونده و تایید اطلاعات از همین هفته با همکاری بانک مرکزی آغاز می‌شود.
ثبت ‌نام کمک ودیعه اجاره مسکن از امروز آغاز می شود
نماد برتر- مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: ثبت‌نام تسهیلات کمک ‌ودیعه مسکن به مستاجران از امروز شنبه ۴ مرداد ماه آغاز می‌شود.
٢٠ هزار میلیارد تومان برای وام ودیعه اجاره اختصاص یافت
نماد برتر- وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان منابع برای وام ودیعه در نظر گرفته شده است، گفت: خانوارهای پنج نفره و بیشتر و همچنین خانه‌اولی‌هایی که تازه ازدواج کرده‌اند در اولویت دریافت این تسهیلات هستند.
احمدی: از واردات برنج جلوگیری کنید
نماد برتر- نماینده مردم رشت از وزیر جهاد کشاورزی خواست حال که فصل برداشت محصول برنج است برای حمایت از کشاورزان از واردات این محصول جلوگیری کند.
برنامه «کوتاه مدت»و«میان مدت» برای فضای مجازی
نماد برتر- امروزه دنیا در یک پیچ تاریخی قرار گرفته و یکی از مهم‌تریـن پیشران های این پیچ، فناوری اطلاعات و ارتباطات به‌عنوان یک فناوری تحول آفرین و پیدایش زیست بوم فضای مجازی است که با تأثیر فزاینده خود در حال شکل دادن به تمام عرصه‌های زندگی حقیقی است به نحوی که امروزه فاصله بین مجاز و حقیقت در این فضا به صفر رسیده است.
پولداران اصفهانی در ماه چقدر هزینه می‌کنند؟
نماد برتر- طی چند سال گذشته افزایش نرخ تورم، نوسانات ارزی و از همه مهمتر افت ارزش پول موجب گسترش فاصله طبقاتی، توزیع نامتعادل درآمد و ثروت و ... شده است.
چشم‌بادامی‌ها در چه خانه‌هایی زندگی می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: هر کشوری برای زندگی، شرایط و قوانین خاصی دارد. برای مثال سازندگان آپارتمان در کره جنوبی خانه‌هایی می‌سازند که برای خانواده ایده‌آل جهت زندگی باشد.
بانک مسکن برای خانه‌دار شدن مشتریان چه نوع تسهیلاتی می‌دهد؟
روابط عمومی بانک مسکن استان یزد خدمات و تسهیلات ارائه شده توسط این بانک در استان یزد را معرفی کرد.
برای 7000 واحد مسکن آسیب دیده در سیل نیز تامین اعتبار ابلاغ شده است
پایگاه خبری راد: رییس بنیاد مسکن از تامین اعتبار برای ۷۰۰۰ واحد مسکن آسیب دیده در سیل خبر داد که به گفته وی شامل ۲۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه است.
وزیر راه: به دنبال پایدار کردن تولید مسکن هستم
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تحولات مسکن رابطه معناداری با تحولات نرخ ارز دارد، گفت که وزارت راه تلاش دارد با پایدار کردن تولید مسکن از این مرحله عبور کند.
قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی متعادل می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تأمین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه به دلیل ممنوع شدن واردات لوازم خانگی از سال گذشته، جایگزین کردن کسری بازار نیاز به زمان داشت گفت که پروژه‌های جدید تعریف شده برای تولید لوازم خانگی به نتیجه رسیده و ورود تولیدات جدید قیمت‌ها را متعادل خواهد کرد.
نزدیک به ۱۰۰هزار نفر وام ازدواج گرفتند
پایگاه خبری راد: ۹۶ هزار و ۷۹۷ نفر از مزدوجین از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه، در مجموع به مبلغ ۲ میلیارد و ۹۹۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بهره‌مند شده اند.
اجاره بها نباید بیش از ۳۰ درصد از سبد خانوار را به خود اختصاص دهد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که اجاره بها نباید بیش از ۳۰ درصد سبد خانوار را به خود اختصاص دهد پیشنهاد داد کارگروهی زیر نظر وزارت راه برای رصد وضعیت بازار مسکن و جلوگیری از نرخ‌های کاذب تشکیل شود.
شروط عجیب مالکان برای اجاره!
پایگاه خبری راد: دفترش را نشان می‌دهد تا باور کنم مالک واقعاً چه چیزی خواسته است: «لطفاً مستأجر با کلاس برایم پیدا کنید.»