21:12 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اخذ

نوسان محدود دلار زیر سایه اخبار برجام
به نظر می رسد امروز دوشنبه 10 آبان 1400 بازار ارز تهران باز هم در گیر و دار بررسی شرایط تازه مذاکرات برجام باشد. اگر سیگنال مثبتی از سوی طرفین آمریکایی و اروپایی منتشر شود،‌احتمال افت قیمت دلار وجود خواهد داشت.
اخذ " نیرو " پروانه خرده فروشی برق در بورس انرژی
شرکت نیرو سرمایه از اخذ پروانه خرده فروشی برق خبر داد.
" ختوقا " سهام وثیقه شده " خشرق " را از رهن درآورد
گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران از آزادسازی یا فک رهن سهام خبر داد.
  از پاناما تا پاندورا
تحقیق بر روی اسناد پاناما و استخراج محتوی آن‌ها در ژوئن سال ۲۰۱۵ آغاز شده و ۹ ماه به طول می‌انجامد که سرانجام مجموعه این تحقیق در گزارشی موسوم به اسنادپاناما شامل اطلاعات مالی ۲۱۴ هزار و ۴۸۸ شرکت و ۱۴ هزار و ۱۵۳ موکل شرکت حقوقی پانامایی «موساک فونسکا» افشا شدند.
نرخ انواع سپر " خمهر " افزایش یافت
شرکت مهرکام پارس مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات را دریافت کرد.
دولت؛ بزرگترین بازیگر اوراق بدهی
در حال حاضر بزرگترین بازیگر بازار بدهی، دولت است که از این بازار به عنوان ابزاری برای پرداخت مطالبات خود و به تعویق انداختن این مطالبات به سال‌های آتی استفاده می‌کند.
فروش املاک و مستغلات بانک ایران‌زمین
بانک ایران‌ زمین در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را به شرح ذیل با وضع موجود و با شرایط نقد / نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
"کاسپین" آمپول فاموتیدین تولید می کند
شرکت داروسازی کاسپین تأمین از تولید محصول جدید خبر داد.
دستورالعمل اجرایی محیط‌های آزمون (سندباکس) بازار سرمایه
مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار از ابلاغ دستورالعمل اجرایی محیط‌های آزمون (سندباکس) بازار سرمایه خبر داد.
خبری از لغو مرحله به مرحله مجوز شرکت های کارگزاری
مدیریت امور اعضاء عنوان کرد: در صورت عدم تجمیع مجوز فعالیت شرکت های کارگزاری مشمول، مجوزهای فعالیت آنها به انتخاب کارگزار یا طبق نظر سازمان بورس و اوراق بهادار به صورت مرحله به مرحله لغو می‌شود.
«سبد مشاع»، ابزاری ویژه در راه بازار سرمایه
«سبد مشاع»، امکان سرمایه‌گذاری برای گروهی از افراد را فراهم می‌کند که به دلیل برخورداری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد، می‌تواند آینده سبدگردانی در کشور را تغییر دهد و به کارایی هرچه بیشتر بازار سرمایه کمک کند.
افزایش درآمد سالانه ۳۰ درصدی "کیمیاتک"
درآمد‌های این شرکت از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که بیشترین مقدار را در بازار داخلی مشاهده می‌کنیم، سرمایه ثبت‌شده طی این دوره برابر با یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال گزارش‌شده است.
رکورد کاهش نرخ سود وام مسکن در نیمه شهریور
در نیمه شهریور ماه هزینه وام مسکن 3.2 درصد نسبت به روز قبل کاهش یافته و به کمترین رکورد خود در دو ماه اخیر رسید. طبق محاسبات این اتفاق موجب شد تا نرخ سود اخذ وام از طریق تهیه اوراق به 20.7 درصد تنزل پیدا کند.
زیرمجموعه "وسدید" مبلغ ۸ میلیون یورو از یک پروژه گرفت
شرکت گروه صنعتی سدید موفق به اخذ ۸.۲۹۸.۴۶۳ یورو پروژه شده است.
«صندوق وقف» با نیات خیرخواهانه در راه بازار سرمایه
افراد خیرخواه با استفاده از «صندوق وقف» می‌توانند واحدهای این صندوق را دریافت کنند و مدیر صندوق به نیابت از این افراد اقدام به خرید سهام و صرف منافع آن در امور خیرخواهانه می‌کند.