07:52 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ابراهیم محمدولی

آیا شب یلدا بر تقاضای طلا تاثیر می گذارد؟!
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر، نقره و سکه تهران گفت: مناسبت‌هایی همچون شب یلدا در افزایش تقاضای بازار تاثیری ندارد.
 ارز، طلا و سکه در روز 21 آذر ماه چند؟
پایگاه خبری راد: بازار طلا، ارز و سکه امروز نیز به روند کاهشی روزهای اخیر خود ادامه داد؛ تا جاییکه سکه تمام بهار طرح جدید سه میلیون و ۵۷۵ هزار تومان و دلار در بازار آزاد تا حدود ۱۰ هزار تومان فروخته شد.
ادامه کاهش قیمت طلا و سکه در بازار
پایگاه خبری راد: سکه و طلا در بازار امروز نیز به روند کاهشی خود ادامه داد به‌گونه‌ای که به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر استان تهران هر عدد سکه تمام بهار طرح جدید به قیمت سه میلیون و ۵۷۰ هزار تومان معامله می‌شود.
 رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از بانک مرکزی گلایه کرد
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر، نقره و سکه تهران اعلام کرد که بانک مرکزی از طریق دستگاه‌های انتظامی درخواست پلمپ برخی واحدهای صنفی دارای پروانه کسب را کرده است.
طلا، سکه و ارز در روز 19 آذر ماه چند؟
پایگاه خبری راد: روند نزولی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا که از روز یکشنبه آغاز شده، امروز نیز ادامه پیدا کرد؛ به طوری‌که هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی نسبت به دیروز ۱۴۵ هزار تومان ارزان‌تر شده است.
کاهش قیمت سکه و طلا دوباره شروع شد
پایگاه خبری راد: با وجود افزایش قیمت سکه و طلا در روزهای گذشته، بازار امروز آن‌ها آرام است و به گفته رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران، قیمت طلا و سکه دوباره روند کاهشی خود را از سرگرفت و هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی سه میلیون ۷۸۵ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.
 طلا، سکه و ارز در پانزدهم آذرماه چند؟
پایگاه خبری راد: امروز قیمت طلا و سکه افزایش جزئی داشت اما نرخ خرید دلار از سوی بانک‌ها تغییر محسوسی نسبت به روز گذشته نداشت.
 طلا، سکه و ارز در ۱۳ آذرماه چند؟
پایگاه خبری راد: امروز روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه یافت. همچنین نرخ خرید دلار از سوی بانک‌ها ۱۱ هزار و ۲۲۷ تومان بود.
 طلا، سکه و ارز در روز دهم آذر چند؟
پایگاه خبری راد: بازار طلا، سکه و ارز مانند هفته گذشته روند کاهشی خود را نسبت به هفته‌های پیشین حفظ کرده و پیش‌بینی می‌شود این روند در روزهای آینده هم تا نزدیک‌تر شدن شرایط به قیمت‌های واقعی ادامه‌دار باشد.
قیمت طلا و سکه در دهم آذرماه
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران با اشاره به ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار امروز، اعلام کرد که قیمت طلا و سکه روند کاهشی خود را تا واقعی شدن نرخ این محصول ادامه خواهد داد.
کاهشی شدن قیمت طلا و سکه
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران با اشاره به روند کاهشی قیمت طلا و سکه در هفته‌ای که گذشت، قیمت هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی را سه میلیون و ۶۵۱ هزار تومان اعلام کرد.
 قیمت‌ها در بازار سکه و طلا در پنجم آذر ماه
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران اعلام کرد که قیمت طلا و سکه در بازار روز دوشنبه نسبت به ابتدای هفته با ثبات نسبی همراه بوده و همچنان هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی کمتر از چهار میلیون تومان معامله می‌شود.
طلا و سکه در سراشیبی قیمت!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران می‌گوید که برخوردهای انتظامی و قضایی صورت گرفته با دلالان و سفته‌بازان در این بازار، تاثیر بسزایی بر ایجاد آرامش در بازار سکه و طلا گذاشته و امیدواریم همین روند ادامه داشته باشد.
 طلا 18 عیار، گرمی ۳۹۴ هزار تومان شد
پایگاه خبری راد: هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۳۵۱ هزار تومان فروخته شده و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۹۴ هزار تومان است.
 قیمت سکه و طلا در نخستین روز هفته
پایگاه خبری راد: قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۸۹ هزار تومان قیمت دارد.