18:51 | پنجشنبه 14 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آمار فروش

خودروی برقی و مشکلی به نام رسانه ها
پایگاه خبری راد: بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه خودرو بر این باورند که برخی جریان سازی‌های رسانه‌ای در جهان علیه خودروهای برقی و الکتریکی وجود دارد که مانع توسعه سریع آن می‌شود.
۳۰ میلیون دستگاه گوشی تاشو روانه بازار می‌شود!
پایگاه خبری راد: موسسه گارتنر به تازگی برآورد کرده است که حجم تولید گوشی‌های هوشمند تاشو تا سال ۲۰۲۳ میلادی به ۳۰ میلیون دستگاه خواهد رسید.
آمار فروش خودرو در سالی که گذشت
پایگاه خبری راد: فروش جهانی خودرو در سال گذشته میلادی تنها با ۰.۵ درصد افزایش نسبت به سال قبل از آن به ۸۶ میلیون دستگاه رسید.
آیفون به کفِ فروش خود در ۶ سال اخیر رسید
پایگاه خبری راد: بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اپل کمترین و پایین‌ترین میزان فروش گوشی‌های هوشمند در چین ظرف شش سال اخیر را تجربه کرده است.
خودروسازان می‌توانند به تعهدات فروش فوری خود عمل کنند؟
پایگاه خبری راد: ایران‌خودرو شانزدهمین روز فروش فوری محصولات خود را با سمند و پژو ۴۰۵ آغاز کرد. بعد از گذشت فقط ۲۰ دقیقه ظرفیت فروش سمند و پژو ۴۰۵ به پایان رسید.
اپل در بازار چین دست و پا می‌زند
پایگاه خبری راد: اپل تحت تأثیر افت شدید تقاضای گوشی‌های آیفون در بازار چین به شدت تحت فشار قرار گرفته است.
پرفروش های بازار ایران را بشناسید
پایگاه خبری راد: اتفاقات هفته‌ها و ماههای اخیر در بازار خودروهای داخلی و خارجی بسیاری را به این فکر فرو برده است که ماههای پایانی سال 97، روند تغییرات قیمت خودرو چگونه خواهد بود؟
 تسهیلات ١۵ هزار میلیاردی به دو خودروساز اصلی کشور اعطا شده است
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: افزایش قیمت خودرو در شرکت‌های تولیدکننده با هدف افزایش تولید در جهت تعادل عرضه و تقاضا، کاهش قیمت در بازار، کمک به مصرف‌کنندگان خودرو و اشتغال در صنعت خودروسازی در نظر گرفته شده است. البته برای بهبود وضعیت تولید در دو خودروسازی اصلی کشور، ۱۵ هزار میلیارد تومان به عنوان سرمایه در گردشگر به آنان پرداخت می‌شود.
بنز از بی ام و جلو زد
پایگاه خبری راد: کمپانی خودروسازی مرسدس بنز در بازار ایالات متحده آمریکا، به سختی گوی سبقت را از رقیب دیرینه خود یعنی ب ام و ربوده است.
آمار فروش خودروسازان  آمریکایی
پایگاه خبری راد: آمار فروش خودروسازان آمریکایی اعلام شد و ماسل کار ها نیز در این فهرست حضور دارند.
بوئینگ نخستین غول هواپیماسازی جهان باقی ماند
پایگاه خبری راد: شرکت هواپیماسازی بوئینگ برای هفتمین سال متوالی با تحویل ۸۰۶ فروند هواپیما در سال ۲۰۱۸ میلادی باری دیگر بزرگترین و نخستین هواپیماساز جهان شد.
نروژ بزرگ ترین خریدار محصولات تسلا در اروپا
در بین بازارهای اروپایی، کشور نروژ همچنان بازار شماره یک محصولات تسلا در بین کشورهای اروپایی به شمار می رود.
 انتشار آمار اقتصادی وزارت بازرگانی آمریکا متوقف شده است
اداره تحلیل اقتصاد و آمار وزارت بازرگانی آمریکا در طول تعطیلی بخشی از دولت، آمار اقتصادی را منتشر نخواهد کرد.
 طلای جهانی همزمان با افزایش تقاضا صعود کرد
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه بازار آسیا به دلیل نگرانی‌ها نسبت به رشد اقتصاد جهانی و نوسان بازارهای سهام که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را تقویت کرد، افزایش پیدا کرد.
کاهش قیمت خودروهای تسلا !
پایگاه خبری راد: شرکت تسلاموتورز به منظور کاهش تبعات منفی جنگ تجاری چین و آمریکا اعلام کرده که قصد دارد قیمت خودروهای برقی خود را در بازار چین کاهش دهد.