21:55 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آزمون استخدامی

"مهندسی" و "کارشناسی" پرمتقاضی‌ترین مشاغل در اولین آزمون استخدامی بخش خصوصی
پایگاه خبری راد: دبیر شورای سیاست‌گذاری آزمون استخدامی بخش خصوصی با بیان این‌که در آزمون سال گذشته بیشترین تقاضای شغل در بخش مشاغل مهندسی و کارشناسی بوده است، گفت: ثبت‌نام دومین دوره این آزمون تا 10 مهرماه ادامه خواهد داشت.
آگهی‌های جعلی شگردی برای کلاهبرداری از افراد جویای کار
پایگاه خبری راد: رییس اداره پیشگیری از جرائم سایبری ناجا گفت: آگهی‌های استخدام ازجمله موارد جذابی هستند که طرفداران خاص خود را داشته و همین امر این نوع آگهی را به شگردی برای کلاه‌برداری از افراد جویای کار تبدیل کرده است.
اضافه‌شدن مشاغل پردرآمد در دومین آزمون استخدام بخش‌خصوصی/آغاز ثبت‌نام
پایگاه خبری راد: دبیر شورای سیاست‌گذاری آزمون استخدام بخش خصوصی شرکت‌های صنعتی و تجاری و فناوری از برگزاری دومین دوره این آزمون در آبان و آذرماه امسال خبر داد و گفت: در این دوره شرکت‌کنندگان در 222 عنوان شغلی به رقابت می‌پردازند، ضمن آنکه با تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت کار منعقد شده است، امکان معرفی برگزیدگان به شرکت‌های خارجی فراهم شده است.
آنچه ‌باید از رشته شیلات بدانید
پایگاه خبری راد: این روزها تب اعلام نتیجه کنکور و انتخاب رشته در بین دانش‌آموزان و البته خانواده‌ها بالا گرفته است. خبرگزاری ایسنا خلیج‌فارس در نظر دارد تا با گفت‌وگو با کارشناسان رشته‌های مختلف در این فرصت اندک به معرفی رشته‌های دانشگاهی اقدام کند تا کمک و راهنمایی به دانش‌آموزان باشد. ‌
آغاز بررسی مدارک و مصاحبه پذیرفته شدگان «آزمون استخدامی» از شنبه
پایگاه خبری راد: مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از شروع فرآیند بررسی مدارک و مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی از ۱۳ مرداد خبر داد.
شاغلان لرستان،‌ معادل ۲ درصد تمام کارکنان کشورند
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه لرستان گفت: شاغلان استان، معادل ۲ درصد تمام کارکنان کشور هستند.
بررسی حواشی آزمون استخدامی محیط زیست
پایگاه خبری راد: ثبت‌نام در آزمون استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست در شرایطی به پایان رسید که فارغ‌التحصیلان بیکار رشته محیط زیست نسبت به روند جذب نیرو در این سازمان اعتراضات شدیدی دارند، اما سازمان محیط زیست اعلام می‌کند که کلیه استخدام‌ها متکی به شرایط احرازی است که سازمان امور اداری و استخدامی تایید می‌کند همچنین محیط زیست علاوه بر دانش‌آموختگان محیط زیست به متخصصانی در سایر رشته‌ها نیاز دارد.
سازمان محیط زیست فرصت محدود جذب نیرو را نسوزاند
پایگاه خبری راد: با توجه به اعتراض جمعی از فارغ‌التحصیلان بیکار رشته محیط زیست به روند جذب نیرو در سازمان حفاظت محیط زیست، معاون پیشین سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها نباید فرصت محدود جذب نیرو را بسوزانند، اظهار کرد: سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان حفاظت محیط زیست باید دلایل جذب نیرو از رشته‌های غیرمرتبط با محیط زیست را تشریح کنند.
اعلام شرط سنی شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که شرط سنی شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای دارندگان مدرک کارشناسی ۳۵ سال و برای ارشد و دکتری ۴۰ و ۴۵ سال خواهد بود و در واقع با توجه به دوره رکود در استخدام‌ها، یک بازه سنی ۵ ساله ارفاق، اعمال شده است.
اولویت استخدام بومیان هر استان باید قانونی شود
پایگاه خبری راد: معاون رییس‌جمهور با بیان اینکه مردم خوزستان در استخدام‌های دولتی سهم کمتری نسبت به سایر استان‌ها ندارند، گفت: ما در روند خود افراد بومی را اولویت قرار می‌دادیم اما اخیرا دیوان عدالت اداری مطابق با قانون اساسی این امر را ابطال کرده است.
آزمون استخدامی نفت باید به تعویق بیفتد
پایگاه خبری راد: نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: آزمون استخدامی نفت به نوعی یک تبعیض است و باید به تعویق بیفتد تا اصلاحات لازم در شرایط آن از سوی وزارت نفت اعمال شود
آغاز توزیع کارت آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی
پایگاه خبری راد: داوطلبان از امروز سه‌شنبه ۳۱ مردادماه فرصت دارند پرینت کارت شرکت در آزمون را دریافت نمایند و این مهلت تا ساعت ۲۴روز پنجشنبه دوم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
اعلام نتایج نهایی گزینش پذیرفته‌شدگان «آزمون استخدامی سال 95» در تیرماه
پایگاه خبری راد: سرپرست دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش از دریافت لیست 600 نفره پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی سال گذشته آموزش و پرورش از سوی سازمان سنجش خبر داد
انحلال تعاونی اعتبار ثامن الحجج
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی با اشاره به انحلال تعاونی اعتبار ثامن الحجج اعلام کرد: مبالغ قابل انتقال و قابل پرداخت حساب های تعاونی اعتبار ثامن الحجج (در حال تصفیه) به همه سپرده گذاران تعلق می گیرد.
صفحه قبل | صفحه بعد