17:54 | جمعه 15 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آرین موتور تابان

فروش نقد و اقساط دی اس آغاز شد
پایگاه خبری راد: شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی برند DS فرانسه در ایران، شرایط فروش جدید محصولات این برند شامل تخفیفات نقدی و تسهیلات ویژه با بازپرداخت بدون سود را اعلام کرد.
همه چیز در مورد غرفه لاکچری ساز فرانسوی در نمایشگاه تهران
پایگاه خبری راد: در چهارمین روز نمایشگاه خودروی تهران شما را دعوت می کنیم تا از غرفه «دی.اس» بازدید کنید.
حاضران و غایبان نمایشگاه خودروی تهران را بشناسید
پایگاه خبری راد: کمتر از یک هفته به آغاز بزرگترین رویداد خودرویی کشور در پایتخت مانده است و حضور برندهای معتبر خودرویی از سراسر جهان در این مهم قطعی به نظر می رسد.
تنها این نمایندگان مجاز به واردات خودرو هستند
پایپاه خبری راد: مدیر کل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت فهرست شرکت‌های نمایندگی رسمی وارد کننده خودرو دارای مجوز پیش فروش را اعلام کرد.
«ایرتویا» صدرنشین جدول رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش
پایگاه خبری راد: گزارش تفصیلی رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای عرضه شده به بازار طی سه ماهه نخست سال‌جاری در مقایسه با سه ماهه زمستان 95 نشان از کاهش شاخص رضایتمندی مشتریان در این زمینه دارد.
از سواری با خودروهای با کیفیت دهه60 تا انتخاب خودروهای کم کیفیت فعلی
پایگاه خبری راد: در تمام دنیا مردم برای انتخاب خودروی خود به دنبال کیفیت و قیمت و سپس زیبایی و آپشن خودرو می گردند اما در ایران به خصوص در دهه 90، به نظر می رسد ایرانیان برای خرید خودرو بیشتر از چشم خود به جای عقل دستور می گیرند.
تولید خودروی لاکچری در ایران صرفه اقتصادی ندارد
پایگاه خبری راد: برای دستیابی به مرحله ای که به جای واردات دی اس، تولید در کشور را پی گیر شویم راه زیادی در پیش داریم زیرا میزان تقاضا و بازار صادراتی برای تولید یک محصول جدید بسیار مهم است.
صفحه قبل | صفحه بعد