06:51 | شنبه 9 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آرایشی و بهداشتی

افزایش ۵۰ درصدی قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی در اراک/عدم تخصیص ارز نیمایی موجب گرانی شد
نماد برتر- رئیس اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی اراک از افزایش ۴۰ تا ۵۰ درصدی قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی به سبب عدم تخصیص ارز نیمایی به منظور واردات اولیه خبر داد.
بیش از یک میلیون دلار صادرات غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد
نماد برتر- مدیرکل گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی ۷ ماهه اول سال جاری تعداد ۴۶ فقره اظهارنامه صادراتی به ارزش یک میلیون و ۴۶۷ هزار و ۳۷۴ دلار صادر شده است.
کدام صنوف تهران از امروز تعطیل است؟
نماد برتر- از امروز فعالیت سه گروه شغلی در ۴۳ شهرستان کشور تعطیل می‌شود. اما شهرستان تهران از استان تهران مشمول این محدودیت نیست و براساس اعلام اتاق اصناف، محدودیت‌ها در تهران مانند هفته‌های گذشته است.
فعالیت کدام شغل ها از فردا ممنوع است؟
نماد برتر- از فردا فعالیت سه دسته کسب و کار و گروه شغلی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی با محدودیتهای شدید همراه شده و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تا یک هفته امکان فعالیت نخواهند داشت.
رقم نجومی خمیردندان را تکذیب می‌کنیم
نماد برتر- رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران حداکثر قیمت خمیردندان خارجی تولید داخل را ۲۷۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت که این انجمن رقم نجومی خمیردندان را به شدت تکذیب می‌کند.
غیرفعال بودن ۳۳درصد واحدهای تولیدی و صنعتی کهگیلویه و بویراحمد
نماد برتر- معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در حال حاضر ۳۳ درصد واحدهای صنعتی این استان غیرفعالند.
زیرمجموعه گلرنگ مجوز افزایش قیمت تا ۴۰ درصدی گرفت / زمان اجرا
نماد برتر- زیرمجموعه گروه گلرنگ از دریافت مجوز افزایش نرخ ۳۰ تا ۴۰ درصدی انواع محصولات شوینده، آرایشی و بهداشتی و زمان اعمال خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.
حمایت معاونت علمی از طرح‌های فناورانه حوزه بذر و اندام تکثیری گیاهان دارویی
نماد برتر- طرح‌های فناورانه در حوزه تولید بذور هیبرید و اندام تکثیری گیاهان دارویی دارای اولویت در دستور کار حمایتی ستاد توسعه گیاهان دارویی قرار گرفت.
معرفی فرصت‌های توسعه کسب‌وکارهای حوزه دارو در یک وبینار تخصصی
نماد برتر- یکی از شتابدهنده‌های حوزه دارویی وبیناری برای توسعه کسب و کارهای حوزه دارویی برگزار می‌کند.
کاربردی شدن نانو کفپوش‌های خود ترمیم‌شونده در صنایع دارویی و نفتی
نماد برتر- کف‌پوش‌های نانویی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان که دارای قابلیت خودترمیم شوندگی است، در صنایع دارویی، بهداشتی و صنعتی کاربردی شده است.
موفقیت محققان کشور در تامین نیاز صنایع شوینده به مواد اولیه
نماد برتر- محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان به فرمولاسیون مواد شوینده‌ گوناگون دست یافتند که علاوه بر تامین نیازهای داخلی اقدام به صادرات این محصولات کردند.
صادرات محصولات آرایشی و بهداشتی به ۲۱ کشور
نماد برتر- کشورمان در پنج ماه اول امسال بیش از ۱۳ هزار و ۷۶۵ تن انواع محصولات بهداشتی به ارزش ۱۰ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۶۲۰ دلار صادر کرده است.
موانع تولید لوازم آرایش در ایران
نماد برتر- عضو هیئت مدیره انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران از تداوم بلاتکلیفی ۲۰۰ کانتینر لوازم آرایش در گمرک خبر داد و برخی از مشکلات تولید لوازم آرایش و بهداشتی در ایران را برشمرد.
همکاری ایران و چین به تثبیت اقتصادی کشورمان می انجامد
نماد برتر- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه هیچ بخشی از کشور را در اختیار کسی نخواهیم گذاشت، گفت: همکاری جمهوری اسلامی و چین به تثبیت اقتصادی کشورمان می انجامد و می تواند در شرایط موجود به کشور ما کمک کند.
واردات عطر هم ممنوع شد
نماد برتر- نایب رئیس انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران از ممنوعیت واردات عطر در سال جاری خبر داد و گفت: این در حالی است که ۹۰ درصد عطر موجود در بازار از طریق واردات تأمین می‌شد و حالا وضعیت این کالا هم همانند سایر محصولات آرایشی بهداشتی که با ممنوعیت واردات قاچاق آنها افزایش یافته است، می‌شود.