05:53 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آجیل و خشکبار

گوجه‌فرنگی برای خارجی‌ها ۲۰۰۰ تومان ارزان‌تر از ایران
پایگاه خبری راد: قیمت گوجه‌فرنگی و رب گوجه‌فرنگی در بازار مصرف افزایش چند برابری دارد که به گفته رئیس اتحادیه‌های مویه و بنکداران مواد غذایی، علت این افزایش قیمت صادرات بی‌حد گوجه‌فرنگی و کاهش عرضه در بازار داخلی و افزایش قیمت آن برای مصرف‌کنندگان و کارخانه‌هاست. این در حالی است که گوجه صادراتی ۲۰۰۰ تومان ارزان‌تر از بازار مصرف داخلی است و کارخانه‌ها هم هشت برابر این محصول را گران‌تر می‌خرند!
فروش آجیل به دلار!
پایگاه خبری راد: عضو هیئت رییسه اتحادیه آجیل و خشکبار اصفهان با اشاره به افزایش 300 درصدی اقلام آجیل وارداتی، گفت: متاسفانه مغازه داران به دلیل اینکه باید جنس خود را دوباره با نرخ بالاتر خریداری کنند، محصولات موجود در مغازه های خود را با قیمت دلار روز به فروش می رسانند.
دلارهای عراقی، آجیل را گران کرد!
پایگاه خبری راد: در پی رشد قابل‌توجه نرخ دلار و سودجویی عده‌ای از بازار، قیمت این محصولات رشد قابل‌توجهی به خود گرفته چراکه به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل، به واسطه خرید تجار عراقی سر زمین، قیمت‌ها افزایش یافته است.
آجیل‌ وایتکسی هم داریم!؟
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل شایعه استفاده از وایتکس رقیق شده در آجیل‌های کهنه و قدیمی برای فروش دوباره و عرضه به بازار را تکذیب کرد.
حال و هوای بازار بزرگ تهران در آستانه نوروز
پایگاه خبری راد: بازار بزرگ پایتخت که قلب خرید و فروش انواع و اقسام کالاهاست، این روزها شلوغ‌تر از هر زمان دیگری است و مردم با سطح درآمدی مختلف در این بازار به دنبال تامین نیازهای شب عیدشان هستند.
آجیل شب عید چند؟!
پایگاه خبری راد: درآستانه فرا رسیدن سال نو بازار آجیل و خشکبار نیز داغ شده است.
بازار آجیل و خشکبار زودتر از موعد داغ شد!
پایگاه خبری راد: بررسی‌ها از بازار بزرگ تهران نشان می‌دهد که آجیل و خشکبار در فاصله کمتر از دو هفته به پایان سال از رونق زیادی برخوردار است و در میان انواع آجیل، آجیل های مخلوط و چند مغز طرفداران بیشتری دارد.
بادام‌ هندی‌های قاچاق هنوز جولان می‌دهند!
پایگاه خبری راد: در حالی‌که بادام هندی مجوزی برای واردات ندارد، رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار می‌گوید این محصول قاچاق، به گونه‌ای قانونی وارد و عرضه می‌شود و مشخص نیست چرا مسئولان پاسخ قانع‌کننده‌ای برای ممنوعیت واردات این محصول نمی‌دهند.
کمبود آجیل شب عید نداریم + قیمت در نمایشگاه‌های بهاره
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار گفت‌: هیچ کمبودی برای تامین آجیل و خشکبار شب عید مورد نیاز مردم وجود ندارد و قیمتی که برای نمایشگاه‌های بهاره در نظر گرفته‌ایم، کیلویی ۳۵ تا ۶۰ هزار تومان است.
تا اردیبهشت ۹۷ هیچ‌چیز گران نمی‌شود/راه‌اندازی پنج نمایشگاه بهاره در تهران
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق اصناف گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار هیچ کالا و خدماتی تا پایان فروردین سال آینده افزایش قیمت نخواهد داشت و پنج نمایشگاه بهاره برای عرضه مستقیم نیازمندی‌های مردم با حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف پیش‌بینی کرده‌ایم.
پسته لوکس ۷۰ هزار تومان است/ پسته فندوقی بخرید ارزان‌تر است!
پایگاه خبری راد: در حالیکه بازار در آستانه شب یلدا نشان از افزایش قیمت پسته دارد، رئیس انجمن پسته معتقد است که گرانی در بازار وجود ندارد و قیمت منطقی این محصول کیلویی ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان است و پسته لوکس قیمت ۷۰ هزار تومانی داردکه مردم می‌توانند برای شب یلدا از پسته‌های فندوقی و ارزان‌تر استفاده کنند که از نظر مواد مغذی و کیفیتی تفاوتی با پسته‌های ۷۰ هزار تومانی ندارد.
پسته ماست، خودمان باید صادر کنیم!
پایگاه خبری راد: شاید بتوان گفت یکی از جالب‌ترین خبرهای اقتصادی امروز اظهار نگرانی رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار از ورود اتباع افغان به تجارت پسته در ایران بود.
قیمت‌ها از بازار آجیل و خشکبار در آستانه سال نو
پایگاه خبری راد: در آخرین روزهای پایانی سال یکی از بازارهای پر تقاضا و پر مصرف، بازار آجیل و تنقلات است که در این بازار فندوق، بادام هندی، گردو و میوه خشک جزو گران‌ترین اقلام محسوب می‌شوند و نخودچی، ‌کشمش از ارزان‌ترین اقلام هستند.
صفحه قبل | صفحه بعد