20:52 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کشته

رفتار منطقی تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان شد
پایگاه خبری راد: مدیر اجرایی آژانس بین‌المللی انرژی اظهار کرد: تصور نمی‌کنم عربستان سعودی تولید نفت خود را کاهش دهد، اما بازار نگرانی‌های قابل توجهی به دلیل افت عرضه ونزوئلا و بازگشت تحریم‌های آمریکا علیه ایران در دوران رشد قوی تقاضا دارد.
ساختمان‌ها در ایران جوانمرگ می‌شوند
پایگاه خبری راد: دبیر اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و رئیس سازمان نظام مهندسی استان ایلام گفت: متاسفانه ابزارهای کنترلی و مهندس ناظر خلع ید شده‌اند.
کاهش هفتگی نفت به رغم تهدید عربستان
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه تحت تاثیر نگرانی‌ها نسبت به تاثیر تنش‌ها میان آمریکا و عربستان سعودی بر روند عرضه به بازار، افزایش یافت اما نتوانست از کاهش هفتگی اجتناب کند.
تصادف مرگبار در آزادراه ساوه تهران ۵ کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان اورژانس کشور از یک تصادف مرگبار در آزادراه ساوه تهران خبر داد.
واژگونی اتوبوس 25 کشته و مجروح برجای گذاشت
پایگاه خبری راد: معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر از واژگونی یک دستگاه اتوبوس خبر داد.
تقویت اقتصاد اندونزی با اصلاحات مالیاتی
پایگاه خبری راد: سازمان همکاری و توسعه اقتصادی ( OECD ) اعلام کرد: اصلاحات وسیع اقتصادی موجب پایداری اقتصاد در اندونزی شده است.
آیا جهان در برابر همه‌گیری آنفلوآنزا آماده است؟
پایگاه خبری راد: بیشتر افراد آنفلوآنزا را بیماری جدی به حساب نمی‌آورند و علائمی همچون سردرد، آب‌ریزش بینی، سرفه و درد عضلانی باعث می‌شود که اغلب این بیماری با سرماخوردگی شدید اشتباه گرفته شود.
100 نفر در جاده‌های یزد کشته شدند
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 3000 نفر در تصادفات جاده‌ای استان یزد مجروح و 101 نفر کشته شدند.
سقوط بورس و پول ملی عربستان
پایگاه خبری راد: پس از تهدید متقابل کشورهای غربی و عربستان به تحریم یکدیگر، بورس عربستان با هفت درصد ریزش بسته شد.
وحشت بازارهای نفت از یک تحریم متفاوت
پایگاه خبری راد: با تهدید عربستان سعودی نسبت به تلافی در برابر هرگونه تحریم اقتصادی در مواجهه با فشارهای بین‌المللی بر سر نقش دولت این کشور در ناپدید شدن یک خبرنگار برجسته، تحلیلگران هشدا می‌دهند که این امر ممکن است پیامدهایی برای بازارهای نفت جهانی داشته باشد.
۱۷ تن در مصر در پرونده انفجار کلیساها به اعدام محکوم شدند
پایگاه خبری راد: دادگاهی در مصر امروز (پنج‌شنبه) در پرونده انفجار سه کلیسا در طنطا و اسکندریه که سال ۲۰۱۷ رخ داد، ۱۷ تن را به اعدام و ۱۹ تن را به حبس ابد محکوم کرد.
یک داعشی در عراق به اتهام تلاش برای انفجار هواپیمای اماراتی به اعدام محکوم شد
پایگاه خبری راد: دادگاهی در عراق حکم اعدام طارق الخیاط یکی از سرکردگان لبنانی داعش را که ارتش آمریکا یک سال پیش به عراق تحویل داده، صادر کرد. او متهم به طرح‌ریزی برای منفجر کردن هواپیمای امارات بر فراز سیدنی است.
 خواستار افزایش نظارت وزارت صنعت و سازمان تعزیرات بر قیمت‌ها
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این که «متاسفانه هر روز شاهد افزایش قیمت کالاها هستیم،» ابراز عقیده کرد: اما از سوی وزارت صنعت و معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی هیچگونه نظارتی نمی‌بینیم. به میزان مغازه‌های کشور قیمت‌های متفاوت داریم.
سقوط دو فروند هواپیمای کوچک در استرالیا
پایگاه خبری راد: رسانه‌های داخلی در استرالیا از سقوط دو هواپیمای کوچک در این کشور خبر دادند.
وقوع زلزله 5.3 ریشتری در ژاپن
پایگاه خبری راد: زمین لرزه‌ای به بزرگی 5.3 ریشتر شمال ژاپن را به لرزه درآورد.